ניסיון להרות לאחר גרידה

ניסיון להרות לאחר גרידה

אז חלקכן כבר מכירות אותי בפורום וחלקכן פחות. ב3.9 עברתי גרידה בעקבות אי התפתחות של ההריון. מאז, מחזור אחד 6 שבועות אחרי הגרידה ומחזור נוסף שאיחר בשבועיים. עד לפני ההריון, היו מחזורים סדירים יחסית שנעו בין 26-31 ימים.
כמובן, שבחודש שעבר התרגשתי, חשבתי הנה שוב אולי יש תקווה. איחור של שבועיים. הפעם, ובעקבות 4 בדיקות ביתיות שליליות בהריון הקודם ובדיקת דם חיובית, ביצעתי כבר מיידית בדיקת דם שעם כל הצער שבדבר יצאה שלילית.
עתה, המחזור שוב מאחר במספר ימים כבר. יש סיפטומים, אולם כבר קיים גם פחד לבצע כל בדיקה. פחד מאכזבה בעיקר.
אני כבר מתחילה לחשוב שאולי מרוב שאני רוצה הריון נוסף אני כבר מדמיינת סיפטומים יש מאין.
האם גם לכן לחלקכן שעברו גרידה איחרו המחזורים לאחר הפעולה וזאת למרות חלוף מספר חודשים?
איך שומרים על השפיות עם כל האיחורים האלה? פוחדת לבצע בדיקות ביותיות שכן מצאתי אותן בהריון הקודם לא הכי מדויקות עבורי. המלצות? עצות? אשמח :)
 

ציטה 9

New member
בוקר טוב. תראי את השרשור של אובדתעצות מתחתייך

בטח שהווסת קצת משתבשת, ככה גם הריתי בטעות. אני בעד לחכות קצת, אבל תקראי גם פה למטה, בדיוק בסופ"ש אובדתעצות העלתה את הסוגייה שכולנו משתגעות ממנה. בהצלחה!
 

שירהד1

Member
מנהל
הפחד מאכזבה מובן לחלוטין (!!!), אבל-

כפי שכבר כתבתי לפני מספר ימים, זו חובתנו להיות אחריות על הגוף שלנו ועל הנפש שלנו. לכן, אם המחזור אכן מאחר, ממליצה לבדוק זאת- קודם בבדיקה ביתית (אצלי הן תמיד היו מדויקות) ובמידת הצורך- גם בבדיקת דם.

שולחת חיבוקים עם תקווה:)
שירה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
ליווי ותמיכה בנשים לאחר אובדן הריון.
09-7749028
 
בדקתי

היי שירה,
היום מסקרנות בדקתי בבדיקה ביתית שיצאה שלילית.
עם זאת, בהריון הקודם שנגמר באובדן 4 בדיקות ביתיות שליליות היו, ובדיקת דם חיובית שאכן התבררה כהריון. כך שאני לא לגמרי סגורה. יש כל מני סימנים מהיריון הקודם, אבל מפחדת שהראש שלי משחק בי, שהרצון עז יותר מהמציאות. מכל מקום, יש לי הפניה לבדיקת דם, וכנראה אבצע אותה למען הסר ספק.
 
המלצות לשפיות לצערי אין לי

אצלי אין איחורים סתם. רק הריונות כימיים שלא צולחים. אם חשוב לך לדעת
האם זה כימי או איחור אז אין ברירה אלה לבדוק.
יש פה גם שאלה מה זה מחזור מאחר. לפי מה את בודקת? בעצם איחור המחזור הוא כשעבר השלב הלוטאלי הקבוע שלך מאז הביוץ. אבל הביוץ עצמו לפעמים זז קצת ואז את יכולה לקרוא איחור למה שהוא בעצם לא איחור. מקווה שאני ברורה. את יודעת בדיוק מתי בייצת? עוקבת אחרי הביוץ? כי אם לא אז אולי כדאי לך. ואז תגלי מה אורך השלב הלוטאלי (הזמן בין ביוץ לווסת) ואז לא תלחצי מאי חורים שהם בעצם רק דחיה של הביוץ ביום יומים ולא איחור בווסת.

אם בדיקות ביתיות לא מדוייקות אצלך אז את
יכולה לבקש מרופא משפחה הפניה ל6 בדיקות דם לבטא. זאת כרטיסיה כזאת. כזה לי יש עכשיו בהוראת הרופאה שלי.
 
לא לגמרי בדקתי

לא לגמרי בדקתי את יום הביוץ המדויק.
אולם במחזורים טרם ההריון, הטווח שלהם היה בין 26-31 יום. כך שבערך ניחשתי מתי הביוץ שלי ואכן כך גם נקלטתי להיריון אחרי 3 חודשים שניסיתי.
עתה, חודש שעבר המחזור הופיע גם אחרי 38 יום ללא שום סימפטומים והיום גם 36 יום אחרי כלום לא קורה למעט סימפטומים שיותר מזכירים לי את ההיריון הקודם. ביצעתי בדיקה ביתיתית היום שיצאה שלילית, אולם כמו שאמרתי מעלה לא סגורה לגבי זה. בהריון הקודם 4 בדיקות ביתיות שליליות ובדיקת דם שיצאה חיובית (גיליתי עוד טרם שהיה ניתן לצפות בשק הריון בכלל, בשבוע 4)...
 
מחזקת את דבריה של אובדת עצות

השלב הלוטאלי (בין הביוץ למחזור) הוא הקבוע לרוב אצל כל אישה (ואם השתנה, אז כדאי לבדוק למה).
מה שעשוי להשתנות ומושפע מאד מטראומה פיזית או נפשית, סטרס, דיכאון, תזונה, גיל וכו.... הוא מועד הביוץ עצמו. לרוב כשהמחזור מתארך מהרגיל, זה אכן מעיד על ביוץ שהתאחר לו. השלב הלוטאלי כן ישאר קבוע (שוב, לרוב).
כדי לקבוע איחור במחזור, לא מספיק להשוות אותו למחזורים קודמים, אלא צריך לעקוב אחרי סימני פוריות ולאתר את חלון הפוריות ואת היום החשוד לביוץ. רק אם השלב הלוטאלי מתארך בהשוואה לנורמלי שלך ומעבר ל18 ימים, זה נחשב איחור שדורש ברור האם יש הריון.
התקצרות של מחזורים או התארכותם, מעידים לרוב על דברים אחרים.
 
למעלה