הריון כימי

milla8

New member
הריון כימי

שלום חברות
חוזרת לכאן בתקוה שזה רק עוד צעד במסע לקראת הילד/ה השני/ה שאני כל כך רוצה..
לפני כשבוע עברתי הריון כימי, כלומר- בדיקה ביתית חיובית, בטא נמוכה מאד (12) שכעבור יומיים התאפסה ולאחר כמה ימים הגיע הדימום, ונמשך יותר ימים מאשר וסת רגילה.
קצת רקע- אני בת 42, הריון ראשון שהיה לי הסתיים בהפלה טבעית בסוף שבוע 8, הריון שני כחודשיים לאחר מכן היה תקין תודה לאל ונולד לי ילד מהמם שהיום הוא בן 1.4.
לפני כחצי שנה עברתי הפלה טבעית של הריון שלישי, בסוף שבוע 8, ולאחריה בן הזוג שלי לקח צעד אחורה בכל הנוגע להריון נוסף. שיתפתי כאן בפורום בזמנו, כמה זה העצים את האבדן של ההריון השלישי.
לאחרונה חזרנו לנסות ואז הגיע ההריון הכימי, שאני לא ממש יודעת מה המשמעות שלו לגבי המשך הנסיונות. אודה אם מי שעברה את זה ויודעת תוכל לשתף אותי- האם הדימום הארוך דוחה את הביוץ? האם מחזור שהוא סדיר יחסית עלול להשתבש כעת עקב השינויים ההורמונליים? ברור לי שכל מקרה וכל גוף לגופו, ועדיין מאד קשה לי עם חוסר הודאות..
 
מצטערת על המסע המפרך שאת עוברת

באמת מתסכל ועצוב. אבל משמח מאוד שאת ובן הזוג שוב יחד ברצון להרחבת המשפחה, אני מאוד מאוד מקווה בשבילך שיצליח לכם.

לא חושבת שאפשר יותר מדי להסיק ממקרה אחד לשני. אבל אני עברתי שלושה הריונות כימים בתשעה חודשים האחרונים. אחד שהבטא בו היתה טיפה יותר גבוהה עשה לי קצת בלאגן הורמונלי בחודש העוקב השניים האחרים שהבטא היתה ממש נמוכה לא עשו שום בעיות ואחרי הדימום הכל היה כרגיל לגמרי.

זה מאוד מייאש להאמין שיש הריון ואז להבין שבעצם אין. מקווה עבורך שפעם הבאה יהיה הריון שיסתיים בידיים מלאות.
 

שירהד1

Member
מנהל
הקושי בהתמודדות עם חוסר הוודאות הוא הגיוני מאוד-

עברתי הריון כימי אחד. אני לא יודעת אם זה דחה את הביוץ, כי לא ניסיתי באותו החודש. חיכיתי לקבלת המחזור, הלכתי להיבדק, ורק אחר כך התחלתי שוב לנסות.
המחזור שלי תמיד היה סדיר, וההפלות המרובות לא שיבשו אותו, פרט ללאחר הגרידה האחרונה שהיתה לי, שהיה שם איזשהו סיבוך שנפתר מעצמו (קיבלתי מחזור, אך הוא היה פנימי ולא יצא החוצה בגלל שצוואר הרחם התכווץ ולא איפשר לדם הויסתי לצאת. במחזור הבא הכל כבר היה רגיל. בין לבין הייתי במעקבים...).

חוסר הוודאות הוא, לצערי הרב, חלק מהחיים, כולל בתחום הילודה. מקווה שיש לך ולבן זוגך הכוחות הנדרשים להתמודדויות אלו.


שירה.


שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
ליווי ותמיכה בנשים לאחר אובדן הריון.
09-7749028
 

ציטה 9

New member
לי זה דחה את הביוץ

אבל ממה שאני מבינה מכל השנים האלה, אין חוקיות שתופסת אצל כולנו. אחרי הכימי השתדלתי ונזהרתי שלא להרות לחודש אחד (שנה של הריונות כושלים נגמרת היום בהיסטרוסקופיה ניתוחית) ובכל זאת זה נקלט כי הביוץ לא היה בזמן.
אולי כדאי שתשתמשי במקלונים.
מקווה שאת בסדר יחסית
 
למעלה