שיתוף חברים

שיתוף חברים ../images/Emo10.gif

קשה לי מאוד לשתף חברים במה שעבר עלינו, כולם נורא רוצים לבוא, לבקר, לדבר אבל לא מבינים שזה גוזל ממני את הפרומיל של הכוחות הנפשיים שיש לי. אין לי בעיה לדבר עם אנשים זרים דווקא ומצאתי את עצמי מספרת את מה שהיה שכמה בחורות במקום שבו אני לומדת איזשהו קורס. אבל לחברות ולחברים אני יודעת שאני אשתפך ואבכה ואני לא רוצה. אני אומרת לא, אל תבואו. הם נעלבים, אז אני מוצאת את עצמי מרגישה רע גם בגלל זה, ונוסף על ההרגשה הרעה בגלל ההפלה אני צריכה להסביר את עצמי ולהתנצל שאני לא רוצה כרגע לדבר ואני מעדיפה שלא יבואו לבקר. אתמול בכל זאת דיברתי עם חברה ואחרי זה הרגשתי שאני לא יכולה לעשות כלום, התשישות הנפשית השתלטה גם על הגוף וזה גמר אותי לחלוטין, כל צעד הרגיש כמו מרתון וכל דבר שהרמתי רגיש כאילו הוא שוקל טון.
 

תמרתמר

New member
לדנדי ../images/Emo140.gif

דנדי היקרה. אני עברתי את הגרידא בשבוע 18 ועכשיו אני חודשיים אחרי (זה נראה לי שיותר). את יכולה לקחת נשימה ולהירגע כי אני הרגשתי בדיוק מה שאת מרגישה עכשיו. בעלי ואני די נעלמנו לחברים קרובים אבל לרובם היתה הבנה לשקט שרצינו לעצמנו. היה חבר אחד שהתעקש לבוא אלינו ולהכין לי אוכל, לבשל לי (הוא בשלן טוב). בעלי אמר לו שאני לא מרגישה טוב וצריכה לנוח, וככה "בילינו" לנו שבוע בבית בלי הפרעות כמעט, למעט קמצוץ של קרובי מישפחה שהגיעו לאחר סינון מאוד רציני ולא ישבו איתי הרבה (גיסה ואחות). לאחר כשבועיים החברים התעקשו להגיע ואני אמרתי לבעלי שאני מרגישה מוזר עם זה ולא בא לי, אבל בסוף השתכנעתי שצריך לצאת מהבועה ואכן נפגשנו איתם בבת אחת (קבוצה של אנשים), קשקשנו כל הערב על כל נושא חוץ מעל ההפלה. בשלב מסוים נשאלתי בזהירות אם אני מרגישה טוב וזהו זה. יותר לא לחצו עלי. וגם אני כמוך גיליתי שמאוד קל לי להיפתח לאנשים זרים לחלוטין שיצא לי לדבר איתם ככה או אחרת ודרך כך גיליתי כמה נשים עוברות הפלות ולרוב לא יודעים מזה עד שזה קורא לך. אם זה מעודד אותך, ממרומי חודשיים אחרי החיים נראים הרבה יותר רגועים, ההורמונים חוזרים למסלולם (תודה לאל) ואיתם ההרגשה הרגילה שמאיפיינת כל אחת מאיתנו. השוק האמיתי אצלי מגיע לפרקים כשחברה מחו"ל שהיתה באותו שבוע שלי מעדכנת אותי איך היא מרגישה, או כשזוג חברים שלנו שגילה לנו שהם בהריון אחרי ההפלה, רוצה להיפגש ו...אנחנו מתחמקים. כעת אנחנו ממתינים לבצע בדיקת דם שלאחריה נוכל לנסות שוב. בכל מקרה תכננו לעשות לא לנסות מיד אז זה מתאים. בקיצור, לגבי הרגשתך, היא תישתפר לאחר שרמת ההורמונים תרד והצורך שלך להתרחק זמנית מחברים בעיני היא הכי לגיטימית וטבעית בעולם. נ.ב. המלצה חמה: תסנני שיחות, אל תעני לכל טלפון וכשבעלךבבית שיענה הוא ויעזור לך בענין המבקשים לבקר.
 
תודה ../images/Emo24.gif

אני חשבתי שבאמת אני מוזרה או שונה או שזה משהו תרבותי. זה מרגיע לדעת שיש עוד אנשים שמרגישים כמוני. באמת סיננו שיחות אבל איכשהו אתמול עשינו קצת הקלות בעוצר וכמובן ישר הגיעו כל הטלפונים. היה לי מוזר לדבר עם אנשים ולשמוע אותם נעלבים בקצה השני של הקו או מעבירים ביקורת על זה שאני לא מאפשרת להם לעזור. הבעיה הגדולה היא ששתי חברות מאוד קרובות שלי בהריון וזה הופך את הכל לעוד יותר מאפן. מה שהייתי רוצה עכשיו זה שהמוח שלי יפסיק להריץ את כל המחשבות, לא להזכר יותר בביקור אצל הרופא, בבית חולים, בשיחות שניהלתי עם אנשים. אני לא יודעת איך ומתי מגיעים למצב הזה... הלוואי שזה יגיע מהר
 
למעלה