לאן ממשיכים

milla8

New member
לאן ממשיכים

שלום חברות יקרות, רוצה לשתף אתכן.. ולקבל חיזוק אם אפשר.
לפני כחודש וחצי עברתי הפלה חצי טבעית עם השלמה בציטוטק, בסוף שבוע 8.
שיתפתי כבר כאן ואפרט שוב בקצרה-
זה היה ההריון השלישי שלי.
ההריון הראשון שלי לפני כשנתיים נפל בצורה דומה (לא התפתח ובסוף שבוע 8 היתה הפלה טבעית)
חודשיים וחצי לאחריו זכיתי בהריון תקין ובבני המהמם.
וכעת היה הריון שלישי שכאמור נפל.
לכאורה יכולתי להמשיך די אופטימית מהנקודה הזאת, ולנסות שוב להקלט בהקדם להריון תקין.
אני בת 42 בקרוב, והזוגיות שלי די טריה (התחילה סביב ההריון הראשון שהאובדן שלו גרם לשנינו להבין כמה אנחנו רוצים בזה). לצערי בן הזוג שלי כרגע מתלבט אם הוא מעוניין בילד נוסף..
כמה כואב המקום הזה, שכבר היינו בדרך לשם. הוא היה מאד מופתע מההריון והיו לו רגשות מעורבים, בעיקר עקב קשיים ביננו, אבל מעל לכל שמח ורצה בהריון. ההפלה כשבוששה להגיע איימה וריחפה מעלי יחד עם הידיעה שיתכן שנמצא את עצמנו במקום שבו אנחנו נמצאים כעת.. מה שהפך את האובדן להרבה יותר מורכב. המעורבות שלו והתמיכה בזמן ההפלה (דיממתי כשבועיים וחצי וכאמור גם קיבלתי ציטוטק) היו מאד עקומות וחסרות.
והנה אנחנו כאן.. אני בשיא הכמיהה ובשיא ההורמונלי שמנסיוני יכול להביא איתו את כל הטוב הזה.. הריון תקין וילד מדהים. אני כבר אחרי הוסת הראשונה של אחרי ההפלה, השבוע זיהיתי ביוץ במקלונים.. וגם פיזית הרגשתי אותו.. ולא יכולתי לעשות עם זה כלום. אפילו לא להגיד לו.
אני רוצה להאמין שהכל קורה נכון והכל לטובה.. וכרגע השיעור הזה מאד מאד מבלבל ומפחיד אותי.. מעלה שאלות פילוסופיות קיומיות וגם מאד מאתגר את שלום הבית שלנו, שגם ככה לא במיטבו.
 

שירהד1

Member
מנהל
אכן מצב מורכב, שדורש התייחסות מקצועית-

כתבתי לך בעבר, ואני כותבת לך שוב את המלצתי המפורשת- ממליצה לפנות לתהליך של טיפול זוגי סביב נושא אובדן ההריון וההחלטה המורכבת באשר לעתיד.
מורכב מדי לעבד את כל הדברים הללו דרך האינטרנט, וגם לא נכון בעיניי לעשות זאת.
נשמע שיש הרבה פערים לגשר על פניהם, והרבה במה לדון- שניכם ביחד וכל אחד לחוד. מיצאי אשת מקצוע שאת סומכת עליה, וטפלי בעצמך ובזוגיות.
אם בן הזוג לא מסכים לפנות לתהליך שכזה, התחילי את, וייתכן שבהמשך- בן זוגך יתרצה ויצטרף.


שירה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
ליווי ותמיכה בנשים לאחר אובדן הריון.
09-7749028
 

milla8

New member
תודה שירה

אנחנו אכן מנסים שוב ושוב, תהליכים זוגיים שלצערי לא נמשכים לאורך זמן. בכל מקרה הם גם לא ממוקדים רק לנושא הזה.
הבחירה שלי לשתף בפורום הזה היא בעיקר מהמקום של תחושה שלי בימים האחרונים, שהאובדן של ההריון מתעצם בתוך מציאות זוגית שכזאת. אני זוכרת אחרי ההפלה הראשונה איך הוא תמך בי והיחה יחד איתי בכאב וברצון להקלט שוב להריון תקין בהקדם. ותודה לאל זה קרה.
וכאן הפעם.. החרדה מאד גדולה. יש את החרדה הפיזית של הגיל שלי וכמובן החרדה שמלווה כל אשה שנופלת בסטטיסטיקת הטרימסטר הראשון. היא ליוותה אותי מההריון הראשון שנפל להריון השני התקין ובעצם לכל אורכו.
ויש בנוסף לזה את החרדה שהוא לא ירצה שוב. ושאלות קיומיות סביב כל המצב הזה.
 

נטעים 90

New member
לא פשוט... אבל החיים דינאמים

אני מסכימה מאד עם מה ששירה כתבה לך וגם מציעה לך כרגע לטפל בנושא היחסים, כלומר להשקיע במה שיש ולהתקרב מחדש, בייחוד שיש כעסים ואכזבות ברקע. לא בטוח שהוא לא ירצה בעוד חודשיים אבל יייתכן שכל הכאבים סביב העניין של ההריון גורמים לו לא לרצות ילד נוסף ואולי הוא עדיין לא בשל -בכל מקרה אני מאמינה שזוגיות טובה חשובה לא פחות מילד ...תני לו את הזמן ...
 
מבקשת להגיב על דבריך, נטעים 90

מאוד קשה עד בלתי אפשרי לתת את הזמן בגיל 42. הזמן עשוי להיות תהליך של חודשים ארוכים, שאין כרגע. מנקודת מבטי 'לתת את הזמן' עלול להעצים את הרגשות ולהביא לפיצוץ מהצד של האשה. עדיף להציב את הדברים בצורה ישירה, חלילה לא כאולטימטום ולא באופן של צומת דרכים, אבל כן בצורה שיבין שההחלטה על ילד נוסף צריכה להתקבל עכשיו, תוך כמה שבועות, אבל לא בעוד חודשים ארוכים.
את זה אני כותבת מתוך החוויה שלי, כמי שעברה הפלות על סף גיל 40 (אמנם עם שני ילדים בבית, ובן זוג שהסכים להמשיך למרות שספג לא מעט בתקופה ההיא).
&nbsp
 

milla8

New member
מסכימה עם כבשה פועה, מה גם

שזה כבר על השולחן. הוא חווה את הלחץ ויודע שצריך לקבל החלטה בהקדם. וזה מאד מלחיץ אותו עד כדי ריחוק פיזי מוחלט ממני.
הסיטואציה שהיתה לי בשבוע שעבר כשזיהיתי ביוץ במקלונים ופשוט נאלצתי לדלג על החודש הזה.. היתה ממש נוראית בחוויה שלי. חודש שאין לו ציפיה, תקוה, ולא ברור מה בחודש הבא.
המצב נוראי עבורי. מנסה להכיל את המקום שלו ולא מצליחה.
 

נטעים 90

New member
ברור שהשעון מתקתק! אבל יש פה סיפור נוסף

של זוגיות , ויש לפתור שם כמה דברים -לפעמים ששמים תלחץ בצד ומנסים להבין את הצד השני -רואים שאולי יש פתרונות שמקובלים על שניהם, אני האחרונה לומר קחו את הזמן -אבל בהנחה שיש ילד והיא פוריה -חודשיים נוספים יכולים להקל על הלחץ ומתוך כך מי יודע אולי יהיה ילד . ובכלל, נראה לי שהחיים מלמדים אותנו להתמקד במה שיש ולא במה שאין . זו דעתי.
 

mevugeret1975

New member
אני

שנתיים בזבזתי על לשכנע את בן הזוג להביא עוד ילד. ויכול להיות שאם הייתי מתחילה לפני שנתיים-לא הייתי צריכה טיפולים. אין זמן בגיל 42, אני הייתי טיפשה שחיקיתי עד לרגע שהוא ״יהיה מוכן״, הייתי צריכה להיות יותר משכנעת, יותר עקשנית. עכשיו הוא מוכן, כן, ואפילו היה רוצה עוד ילד-אבל כבר מאוחר לניסיונות טבעיים. ולנסיונות בכלל. אני כל כך כועסת. והוא מבין שהאשמה חלקית שלו, ומסכים כבר להכל-לעשות זריקות, להסיע אותי למרכז הארץ לרופא. אבל מה זה עוזר עכשיו?
אני חושבת שצריך להסביר לבן זוג טוב טוב-שאם לא עכשיו, אז יכול להיות שלעולם לא, כי ככה הטבע בנוי ומאוד קשה להלחם בו.
 

Danone7

New member
השעון המתקתק הוא המעיב על היחסים!

בהמשך להפנייה מקצועית..
הייתי שמה את הכול בצד ואם שניכם רוצים הייתי מתרכזת בניסיון נוסף..
יש בי המון כעס על שנים!! שנים שבעלי לא רצה ועדיין לא רוצה!!
והיום על סף 40 .. יש בי המון אכזבה..
 

milla8

New member
היחסים שלנו מאד מורכבים מלכתחילה

התחילו ממש סביב הריון ראשון שלא התפתח והמשיכו ברצון רב להריון השני והתקין. למעשה רוב הזמן שאנחנו יחד אני הורמונלית- בהריון/אחרי הפלה/ אחרי לידה..
לצערי אין כרגע הסכמה משותפת לגבי ילד שני. וההריון השלישי שלאחרונה נפל, היה מתנה- נס משמיים, לא מתוכנן אבל מאד מאד רצוי מצידי. אתמול בלילה רבנו ומצאתי את עצמי ממש מתייפחת על זה שהאובדן הזה היה גדול פי כמה, כי מכאן אני לא יודעת אם ננסה שוב. וזה כל כך כואב.
 

Danone7

New member
אל תעשי החלטות פזיזות במצבך

אל תריבי. אל תקבלי החלטות. כשאת במצב כזה הראש לא עובד! מחר יש לי הפלה. שבוע 9 אני בת 40.. זה היה הריון מבורך!!! כל הימים רביעי חמישי שישי הייתי מפורקת!! פשוט מפורקת!! חמישי שישי לא יצאתי מהמיטה. לא דיברתי עם בעלי. . אגרתי וחשבתי ונתתי לזמן ולגוף ולנפש לעכל. בשישי מצאתי את הפורם הזה. וזה הרגיע אותי! למרות שעדיין זה לא מאחוריי אני מרגישה כבר בסדר..
אתמול דיברנו ברוגע!!! הבנתי הכול!
תני לנפש רגע..
 

milla8

New member
ואני עדיין כאן.. עם מקלון ביוץ חיובי

ועם בן זוג שלא שלם ולא יודע..
בפעמים האחרונות זה איכשהו "נופל" על סופ"ש.. ואני מחזיקה בתקוה שפתאום יהיה לנו ערב חמוד ונעים, והוא יכיר ברצון שלו. כי אני יודעת שהוא רוצה. הוא אמר את זה כמה וכמה פעמים ואז נלחץ.
בהתאמה, אנחנו לא עושים סקס בכלל. בכלל בכלל. לא לפני הביוץ ולא אחריו.. ביטול הרמטי של כל תקוה שאולי החודש זה יקרה.
וכאן רציתי לבקש, אולי למישהי מכן יש המלצה על יועצת מינית מעולה באיזור המרכז, אנחנו נמצאים גם בטיפול זוגי אבל הנושא המיני לא נינגע (תרתי משמע :/) ואני לא רוצה יותר לשאת את זה. יושבים שם שני רבדים כל כך משמעותיים- גם הריון, גם אינטימיות.
אני ממש אודה לכן אם תוכלו לשלוח לי בהודעה פרטית.
תודה חברות יקרות
 
למעלה