מרוסקת

snowhite33

New member
מרוסקת

הריון ראשון, לפני חצי שנה, הסתיים בשבוע 8 כשלא היה דופק. היה עצב, לקחתי ציטוטק ולמזלי עבר חלק יחסית בלי שאריות בלי יותר מדי כאבים ודימומים וזהו. הריון שני, נקלטתי בתחילת מאי. חששות גדולים לאור הניסיון הקודם, אבל בתחילת שבוע 6 היה דופק והיה אושר והתרגשות. אתמול (תחילת שבוע 9) היתה הפרשה חומה אז הלכתי לבדיקה ואין דופק :( צריכה לעבור שוב הפלה. לא מפסיקה לבכות. אני בת 39 וככ רוצה כבר ילד וגם בעלי. התמזל מזלי למצוא כזה גבר מדהים שככ רגיש אליי, זו הנחמה העיקרית. אבל ככ עצובה וגם מקווה שגם הפעם ההפלה תעבור בלי הסתבכויות...לא יודעת איך אתמודד בהריון הבא, אחרי שהחשש הכי גדול שלי התגשם. הייתי רוצה ללכת לישון ולהתעורר בשליש השני. איך יוצאים מהעצב הזה?
 


אין מילים.
נקווה שהחלק הפיסי יעבור בקלות. לאט לאט החלק של העצב קטן והשמחה חוזרת. לאט לאט.
מאחלת לך הריון תקין וידיים מלאות.
 
משתתפת בצערך


וברור שאת מרוסקת.
האם גם הפעם ההפלה תהיה עם ציטוטק, או שהפעם גרידה?

כל מי שאי פעם עברה כאן, היתה רוצה להיכנס להריון ולהתעורר 9 חודשים אח"כ בחדר הלידה עם תינוק על הידיים.
מכיוון שאין אפשרות כזו, כל אחת מוצאת איך לעבור את ההריון הבא בשפיות יחסית. חלק בוחרות ללכת לטיפול פסיכולוגי, חלק בוחרות בטיפול אלטרנטיבי, חלק בוחרות להיעזר בכדורים וחלק נעזרות בפורום השכן - הריון לאחר לידה, שלמרות שהוא פורום הריון, הוא לא פורום שמח אלא פורום חרדתי ודואג ומלא חששות.

אחרי מרבית ההפלות האחרונות שלי (4 שנים, 6 הפלות), יצאנו לחופשה בארץ או בחו"ל.
החופשות לא מהוות תיקון או נחמה לאובדנים, אבל הן כן מספקות לי רגעי אושר שאח"כ אני יכולה לחזור אליהם בראשי.

בפן הפרקטי ומפאת גילך, למרות שרוב הרופאים ממליצים על בירור הפלות חוזרות רק אחרי 3 הפלות, אני חושבת שיש מקום להתחיל בירור כבר עכשיו אחרי 2 הפלות.
ייתכן שהקופה שלך תסרב לממן חלק מהבדיקות, לדעתי שווה לעשות במימון עצמי את מה שהקופה לא תאשר.

מאחלת לך שגם הפעם ייגמר מהר ובשלום ושההריון הבא יהיה ארוך ויסתיים במועד ובידיים מלאות.
 

snowhite33

New member
תודה

לגבי הדרך - אני יכולה לבחור בין ציטוטק לגרידה. יש לי הפרשות חומות כך שיש מצב אפילו שזו התחלה של הפלה טבעית. יש לי תור לרופא שלי בראשון בבוקר, נראה מה יגיד...אם לבחור, אבחר בציטוטק.

לנו במקרה יצא שהיינו בחו"ל גם לפני שגילינו שאין דופק וגם ממש עכשיו (חזרנו ביום שני). אבל בכל זאת, בפעם הקודמת אחרי שהתאוששתי, נסענו לצימר. וגם אתמול בעלי אמר שאחרי שיסתיים העניין נעשה איזו חופשה בארץ. מהבחינה הזו באמת בורכתי, בבעל ככ עוטף וחם, וגם משפחה כזו (משני הצדדים).

ולגבי רצף ההפלות וגילי את צודקת, יכול להיות שיש מקום לבירור כבר עכשיו, למרות שאני מאמינה שיש אולי סיכוי שמדובר בחוסר מזל.
אני מאמינה שהרופא ינחה אותנו.

תודה רבה על ההתייחסות 3>
 
שלגיה

ראשית - משתתפת בצערך על האבדנים, ומאחלת לך שהעתיד יהיה שונה לטובה.
לגבי בירורים - ייתכן שמדובר בחוסר מזל, אבל לו אני במקומך הייתי מבררת, כדי שאם יש בכל זאת סיכוי שמדובר במה שהתערבות רפואית תציל - כך יהיה. אני בקשתי בירור בגיל דומה ואכן התחלנו בירורים (ובמקביל המשכנו לנסות).
טוב לשמוע שבן הזוג מכיל ותומך, וגם המשפחות - זה ממש לא מובן מאליו.
לגבי הציטוטק - מזל שעבר בקלות, אבל קחי בחשבון שעלול להיות מלווה בתופעות לוואי שונות, כך שנסי לפנות את אותו יום וכמה ימים אחרי כדי להתאושש.
מאחלת לך שההליך הרפואי יעבור בשלום, בקלות ובהצלחה, כך שתוכלי לחזור ולנסות - ומכל הלב, שתזכו לידיים מלאות במהרה.
 

snowhite33

New member
תודה רבה רבה

כן בהחלט אקח כמה ימים, גם להתאוששות הנפשית. בפעם הקודמת הייתי 3 ימים בבית. ושלא נדע יותר
 
למעלה