שחרור

secondtime82

New member
שחרור

אז עברתי היום צילום רחם. היה הרבה מתח לפני, כל הליך רפואי מייצר אצלי לחצים ומתחים, בעיקר כזה ששמו הולך לפניו ... הרופא אמר שיש קצת חסימה בחצוצרה ושהוא פותח אותה. עכשיו שתיהן תקינות. וזה היה לא נעים אבל באמת לא נורא. פיזית. ואז ישבתי בחוץ, חיכיתי למסמך במשרד הקבלה ופתאום התחלתי לבכות. הרגשתי נפילת מתח, סוג של הקלה עצומה, כאילו נפתח גם משהו נפשי. שנה עברה מאז ההריון החוץ רחמי, תשעה חודשים של ניסיונות להיקלט שוב, תור בשבוע הבא לרופא פוריות. כבר לפני 4 חודשים אמר לי רופא פרטי שכנראה זו חצוצרה שחסומה ובאמת שאר הבדיקות היו תקינות (היסטרו׳, א״ס מבנה רחם, פרופיל הורמונלי). כותבת רק כדי לשתף, שמשהו באופטימיות שלי התרחב היום עוד יותר. והלוואי שמפה תתקצר הדרך להריון ולילד/ה.
 

שירהד1

Member
מנהל
אופטימית יחד איתך ומקווה עבורך


 

nanag8

New member
אהובה רוצה לעודד אותך

אחרי ההפלה השניה שלי עברתי סדרת בדיקות בינהן היסטרו וצילום רחם, לאחר היסטרו תקינה אמרו לי לוותר על צילום רחם והרגשתי שכדאי לי לעשות בכל זאת כי אחרי מה שעברתי אולי זה ינקה הכל(קראתי שזה פותח את כל המעברים ונשים נקלטות מהר אח"כ)
יכולה לספר לך שאחרי הצילום נקלטתי בנסיון אחד ויחיד. באותו החודש הייתי בתקופה ממש לחוצה ולא הספקנו מעבר לזה. ועוד זה היו תאומות זהות בסוף.
אז אפילו שהיה סוף רע להריון הזה, זו לא הפואנטה פה, הפואנטה שבאמת נקלטתי ממש מהר לאחר צילום הרחם ואני מאחלת גם לך!! בהצלחה ♥
 
מקווה יחד איתך

חצוצרה סתומה זה חצי מהחודשים בממוצע שהולכים ״לפח״.
מקווה מאוד מאוד להריון תקין וארוך במהרה עבורך!
 
למעלה