פינת הביניים / מה דוחף אותנו לעבר ההריון הבא

תודה, איןאריות, על שפתחת את הדיון הכל כך חשוב הזה

נכתבו כאן דברים בעלי כוח ומשמעות, גם עבור מי שכתבו, גם עבור מי שהגיבו ומניחה שלא פחות - עבור מי שתדפדף בפורום גם בעתיד.
תודה
 

mevugeret1975

New member
אני

בינתיים רק התחלתי, עברתי הפלה אחד לפני כמעט שבועיים. לא מוותרת.
לדעתי רצון לילד הוא במקור אגויסטי. כלומר אישה רוצה ילד לטובת עצמה. רוצה לחבק תינוק, לנשום את היצור הקטן הזה שלה. אין פה שום דחף אחר. כך אני רואה את זה. ואותו חלום לילד הוא הרבה יותר גדול וחזק מכל חלום אחר באותה אישה. רק משהוא כזה חזק יכול להניע ולתת לה כוחות לנסות שוב ושוב, לפול ולקום ולהמשיך. אני מוכנה לוותר על הכל-קניה של בית משלי, תכשיתים, וכל הדברים הלא חשובים בעיניי. אפילו אל חתיחת הבריאות שלי (כי כל הטיפולים ההורמונלים האלו בטוח מזיקים). לא קשור למספר הילדים. אולי כשאין עדיין ילדים זה מתסכל יותר וכואב יותר, לא יודעת למדוד את מידת התסקול והכאב.. יש הרבה שתוהים-למה לה לרצות ילדים ועוד בתהליך מסובך כשיש לה כבר? אבל עובדה-יש הרבה אמאות שעושות המון בשביל להביא ילד נוסף.
 
כבר כמה ימים שהשרשור הזה משאיר אותי בלי מילים

הכמיהה העצומה למלא איזה בור של חושך וכאב. שהולך ומשתלט. העובדה שעל הדבר שאנחנו הכי רוצות בעולם יש לנו הכי פחות שליטה.

הלוואי נזכה כולנו להתמלא, להתנער ולקום מעפר.
 

EcoT

New member
אני רוצה פיצוי

פיצוי על האובדן האחרון, אני רוצה ללדת אני רוצה להניק ואני יודעת שמבחינתי זה הילד האחרון. בהתחלה לא רציתי יותר משני ילדים אבל הבנזוג שיכנע אותי ועכשיו אני רוצה. יותר מזה, אני רוצה בת. יש לי שני בנים בבית והאובדן שהיה עכשיו היתה בת. למרות שחשבתי שיהיה כיף עם שלושה בנים ברגע שנודע לי שזאת בת זה העלה בי רגשות של שמחה על חוסר שלא הבנתי שקיים בי. עכשיו הבת ששמחתי בה איננה. אני רוצה הריון חדש מבחינתי מחר למרות שעוד לא עבר חודש ובטוח ייקח זמן לביוץ אחרי גרידה מאוחרת. אבל אני רוצה הריון עם בת ואני פוחדת להתאכזב אם זה יהיה בן. אני גם מפחדת להיות אובססיבית עם הכניסה להריון. בדרך כלל הלך לנו בקלות ממש ומהר אבל בהריון האחרון פחות והתחלנו עם הזרעות על בסיס המחזור הטבעי שלי וללא הורמונים. הורמונים זה הקו האדום שלי. אני לא מוכנה לקחת הורמונים בשביל עוד ילד זה פשוט לא שווה את הסיכון לחיים שלי. אני רוצה גם להיקלט מהר כי במרץ כבר עברנו את הדדליין שקבענו לעצמינו להיכנס להריון כי בנזוגי כבר מבוגר 46 והוא לא רוצה להיות אבא זקן. אבל עברנו אותו כשהייתי בהריון ועכשיו אני כבר לא. אז אנחנו נותנים לעצמינו עוד זמן אבל לא הרבה והפעם יהיה לי קשה לוותר על הרעיון של עוד הריון. אז הפעם יש לי הרבה תנאים קודם כל לא ליפול מ על הצד הרע של הסטטיסטיקה ושיהיה בריא שנית שזאת תהיה בת ושאני אכנס להריון תוך חצי שנה. זה אפשרי? אפשר לקבל את זה חתום....?
 
מזדהה עד כאב

גם אני איבדתי עכשיו בת ויש לי שלושה בנים בבית.... אני רק יכולה לדמיין שתבוא בהריון הבא בת. משהו חייב לשקם את המקום הנורא שיש לי עכשיו של אמהות לבת. לא יכול להיות שככה זה יגמר.

אנחנו מנסים כבר חודש שלישי ובנתיים לא נקלטתי להריון תקין.

אני הודעתי לבעלי שאם נזכה בעוד הריון ויהיה שוב בן אז ננסה להביא ילד חמישי... מה שבעלי בעיקרון לא ממש רוצה.

נותר רק לקוות....
 
למעלה