לקראת היסטרוסקופיה

לקראת היסטרוסקופיה

היי כמה שאלות לקראת הבדיקה:
יש בעייה לקיים יחסי מין לפני הבדיקה? קראתי משהו כזה אבל לא אמרו לי כלום בביה"ח
יכולה לגרום לדימום?
אני אמורה משם להמשיך לנסיעה ארוכה+אזכרה+אירוע משפחתי.. יומרני?
תודה
 
אבחנתית או ניתוחית?

יחסי מין - תלוי כמה הביוץ קרוב. המטרה היא להימנע מעובר שמשתרש בחצוצרה. אם את לפני ביוץ או ימים ספורים אחריו אני חושבת שעדיף להימנע.

אחרי ניתוחית אין מצב לעשות את כל מה שאת מתכננת אבל גם אחרי אבחנתית מרגיש לי קצת מוגזם.

אם מדובר באבחנתית, יכול להיות דימום קל ואם עושים לך את הבדיקה עם מים יש גם נזילה של המים. יש רופאים שעושים את הבדיקה עם גז ואז עלולים להיות כאבים בכתפיים.

בהצלחה.
 

גלי377

New member
עשיתי אתמול את האבחנתית אתמול ניתן לנסות להכנס להריון מחר?

 
אחרי אבחנתית המשכתי את היום כרגיל

אם אני זוכרת נכון גם לי הייתה איזו נסיעה אח"כ לאיזה אירוע.
הבדיקה עצמה כאבה לי אבל הייתה קצרה, היה דימום קל אחריה.
 
אבחנתית

תודה על התשובה המהירה!
הייתה לי גם תקווה שהרופא שלי (שהוא גם הרופא שעושה את הבדיקה) יסכים לשים לי התקן מיד אחרי. מהתיאור שלך גם זה לא נשמע לי כ"כ מתאים לסיטואציה
 
לא מתמצאת לגבי התקן

ממליצה לשאול את הרופא אם זה מתאים לשלב את שתי הפרוצדורות.

מוסיפה גם שהבדיקה לא כאבה לי בכלל. היתה אי נוחות שקשורה למילוי הרחם במים וגם בזמן שהרופא הפריד לי חלק מההידבקויות. בבדיקות הבאות שבהן כבר לא היו הידבקויות, אי הנוחות היתה מזערית.
חייבת לציין שיש נשים שהבדיקה כואבת להן מאוד ולכן אני חושבת שאם את יודעת שסף הכאב שלך נמוך, כדאי לקחת משכך כאבים כחצי שעה לפני הבדיקה.
 

secondtime82

New member
תשובה

עשיתי את הבדיקה בשבוע שעבר. לגבי יחסי מין - לא קיבלתי הנחייה לא לעשות, אבל גם לי זכור שקראתי את זה איפה שהוא. בכל מקרה, אצלי זה נקבע לסוף המחזור אז לא היה רלוונטי ממילא. לגבי המשך היום אחר כך - אני עשיתי אחרי צהריים, חצי שעה לפני הבדיקה לקחתי 2 אדוויל, לא הרגשתי כאב, קצת תחושה שדומה לכאב בטן של מחזור אבל ממש בקטנה. חזרתי הביתה והתנצלתי כרגיל, למחרת עבדתי. מלבד מעט הכתמות בניגוב לא היה שום דבר חריג. אבל כן במקומך הייתי משאירה את מה שאחר כך בסימן שאלה, לפי איך שאת תרגישי. בכל אופן, בהצלחה ושהכל ייצא תקין.
 
מעדכנת

הבדיקה הייתה היום הכל תקין תודה לאל
לא כאב בכלל, לקחתי 2 אדקס לפני אולי זה השפיע.
וגם, הרופא (המקסים!!!) שם לי את ההתקן למרות שהוא ממש היה יכול לנפנף אותי בכיף ואפילו הלך במו רגליו להביא בשביל זה ציוד ממחלקה בקומה אחרת. כיף לפגוש גם אנשים טובים ונטולי פוזה בדרך.
אז אנחנו רשמית בהפסקה. זמן להסדיר נשימה
 
תודה על העדכון


שמחה לקרוא שהבדיקה לא כאבה ושהכל תקין.
שמחה עבורך על כך שזכית שיש לך רופא שהוא בן אדם ושהוא יצא מגידרו כדי למלא את הבקשה שלך.
 
ועוד משהו

הבדיקה הייתה במחלקת פוריות. האחות, שלא הייתה ככ שמחה מתוספת הפרוצדורה של ההתקן, אמרה לי שהם רגילים לנשים שעושות הכל כדי להיכנס להריון, לא לנשים שרוצות למנוע. החלטתי לא להסתבך עם התגובה הזאת (האדקס עזר פה נראה לי) ועניתי לה בפשטות שאני אחרי שלש הפלות רצופות וצריכה הפסקה. משם התפתחה לנו שיחה מאד מעניינת על תרבות הילודה בארץ ומהר מאד היא נהייתה לטובתי. אחרי ההיסטרוסקופיה הרופא אומר לי "הבדיקה תקינה, את עדיין רוצה התקן?" עניתי לו שאני רוצה הריון תקין עם תינוק חי אבל שישים לי התקן


כמאמרה של אובדת עצות - הלוואי שהחסידה באמת הייתה מביאה תינוקות
 
למעלה