לבנות שהשתמשו בקלקסן

sharonbr2

New member
לבנות שהשתמשו בקלקסן

מתי התחלתן להזריק? אני אחרי הפלות רבות (7) וקיבלתי טיפול עם קלקסן ואנדומטרין ונאמר לי להתחיל בבטא חיובית. היום אני 11 יום אחרי ביוץ והזרעה ובדיקה ביתית חיובית. אז מתי להתחיל להזריק. במרפאה אמרו לחכות לבטא, אז מתי עושים בטא? אחרי איחור? יכולה כבר עכשיו? בעצם אני כבר בהריון אז נראה לי מוזר לחכות... אני ככ דואגת אחרי כל האובדנים. אשמח לעזרה
 
תשובה

בהריון האחרון התחלתי קלקסן ואספירין מבדיקה ביתית חיובית שעשיתי רק בשבוע 4+0, היום שבו היה אמור להופיע המחזור.
לפחות אחד הרופאים שדיברתי איתם גם הנחה אותי מפורשות לקחת קלקסן ואספירין מתוצאה ביתית חיובית, אבל לא שאלתי לגבי תוצאה חיובית בשבוע 3..
בכל מקרה, זאת שאלה לרופא ואני לא רופאה, אבל במקומך אם התוצאה הביתית ברורה ולא הייתי משיגה את הרופא, הייתי מתחילה עכשיו, למרות שאני לא יודעת אם זה כל כך משנה. (אין לי מושג מה זאת התרופה השניה שציינת).

שיהיה בשעה טובה ובהצלחה!
 

sharonbr2

New member
תודהההה

אכן קצת בדקתי לפני הזמן. לצערי אלה הנחיות של המזכירה. הרופא כתב ביעוץ מבטא חיובית ואני לא מבינה מתי לעשות בטא... התרופה השניה זה נרות וגינליים של פרוגסטרון. גם לתמיכה עקב הפלות.
 
אין לי מושג, אבל מחזיקה לך אצבעות

להריון תקין ושלם ולידיים מלאות בסופו.
 

שירהד1

Member
מנהל
זו שאלה לרופא/ה שלך-

מודה שיש לי בעיה עם "תרופת הקסם" הזו של הזרקות של קלקסן כאשר אין בעיה של קרישיות יתר, אבל אני מאחלת לך בהצלחה בהריון החדש, והלוואי והוא ההריון המנצח! את מוזמנת להצטרף לפורום הריון אחרי אובדן, שם נמשיך ללוות אותך, בתקווה, עד הסוף הנכסף.


שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
ליווי ותמיכה לנשים לאחר אובדן הריון.
09-7749028
 

אמאלוסי

New member
מנסה לענות

לי אנרו להתחיל מיום ההחזרה. מקווה שכבר התחלת להזריק ושיהיה בשעה טובה.
 
למעלה