אנא עזרתכן

נטעים 90

New member
אנא עזרתכן

שלום לכן ,המחזור שלי איחר , לפני האיחור עשיתי בדיקת הריון שהראתה 2 פסים אחד מאד חלש.
אתמול עקב כאבי בטן מאד חזקים בדקתי בבדיקה ביתית שהראה שאין הריון .
היום לאחר בדיקת בטא התחיל לי מחזור, אבל הבדיקה הראתה בטא 10. מה המשמעות ? כל כך ציפיתי וקיוויתי .. וכל כך אין לי כוח להתמודד עם עוד הפלה
 
היי יקרה

מה שאת מספרת נשמע כמו הריון כימי (- ביצית שהופרתה ונדדה לרחם, אך לא הצליחה להשתרש בו). מרבית הרופאים לא מגדירים זאת כהפלה, ויש אפילו הטוענים שהיקלטות 'חלקית' שכזו מרמזת על השתרשות תקינה בהמשך. ההגדרות - אלו מהן שלא תבחרי לעצמך - כמובן אינן משנות את הכאב שאת חשה על התקווה שהתעוררה ואז נקטעה.
אני מבינה - לצערי הרב - שזו לא הפעם הראשונה שנקלטת כי את כותבת שאין לך כוח לעבור עוד הפלה. רוצה לספר מה היה בפעם הקודמת / פעמים קודמות? אני מצטערת על הכאב שאת חווה ומאחלת לך שבקרוב תיקלטי להריון מלא.
 

נטעים 90

New member
כבר כתבתי בעבר

פשוט לא הצלחתי להכנס להכנס בניק שלי -שלינקה, ונאצלתי להרשם שוב . אבל אני תמיד אשמח לשמוע את עצתכן . אני לאחר 3 הפלות . הכל תקין -היסטרו, קרישיות -כל הפקטורים -תקינים ופרופיל , ההפלה האחרונה היתה בגלל טריזומיה 15 , לדברי הגנטיקאית -מזל ביש . ההפלות הקודמות היו בציטוטק ולא ממש התייחסו אליי כל עוד לא הייתה הפלה שלישית . ההפלה האחרונה הייתה מאד קשה נפשית ופיזית ובעצם פה התחיל קושי בכניסה להריון -ההריונות הקודמים היו ספונטנים, אני בת 41 והתחלנו לברר על ifv למרות שמאד מאד לא רציתי וסוף סוף ביום רביעי האחרון בדיקת הריון ביתית גילתה הריון אבל זה היה מאד קצר כי כאמור הבטא 10 והחל דימום מסיבי שהוא למעשה מחזור . אני נעה בין אופטימיות לייאוש וזה מאד מאד קשה אני לא צריכה להגיד לכן ... אז אשמח לשמוע כל דבר !!
אגב pgd /pgs שאני הצעתי לרופאים אצלם טופלתי לא עלו בחשבון ... הלוואי שהבשורה נמצאת דווקא בטיפולים ..מה דעתכן ?
 
היי שלינקה

הריון כימי כשאת מתכווננת לטיפולים נשמע מכאיב. מאד. אני לא חושבת ש- IVF רלוונטי עבורך, אם אני מבינה נכון, עד כה כל ההריונות היו ספונטניים. טיפולים מיועדים לזוגות שמתקשים להיכנס להריון, ולא נשמע שזה המצב אצלכם. טיפולים - למרבה הצער - אינם מבטיחים עוברים תקינים. נשמע שמה שקרה אצלך הוא רצף ארוך של אי תקינות של עוברים - אני מניחה שההפלות בציטוטק היו בשבועות מוקדמים יחסית סביב אובדן דופק (שנובע לרוב מאי תקינות כרומוזומלית), והפסקת הריון בגלל טריזומה 15 היא אכן ביש מזל נורא. אני מצטערת על דרכך המתארכת, על השעון שממשיך לתקתק, על כך שאין נוסחת קסם לעובר תקין. יש כמה רופאים המתמחים בהפלות חוזרות ומציעים כל מיני סוגים של טיפולים אמפיריים. אם זה מדבר אלייך, כדאי לך להיוועץ בקופרמינץ ובכארפ. שולחת לך חיבוק וירטואלי חם, ומאחלת לך מכל לבי שתזכי לידיים מלאות. ובקרוב.
 

שירהד1

Member
מנהל
נשמע מאוד קשה...

מסכימה עם מה ש"איןאריותכאלה" כתבה, ומצטרפת לבקשתה שתספרי לנו יותר פרטים על ההסטוריה שלך. כך נוכל אולי לכוון אותך טוב יותר, ובכלל- נבין טוב יותר אותך ונוכל לתמוך בך בצורה ההולמת ביותר.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
נשמע כמו הריון כימי

הרופאים לא כולם סופרים, אבל הלב סופר - בייחוד כשמדובר בחלק מרצף אבדנים, כפי שמשתמע מדבריך. מוזמנת לשתף אותנו, אולי נסייע בהתמודדויות, ובעיקר - הלוואי שתזכי להריון תקין בהקדם.
&nbsp
 

מקווה99

New member
רק הערה אחת...

אני מסכימה עם אין אריות כאלו, אבל IVF יכול לזרז את זמן השגת ההריון שהוא ממש קריטי בגיל 41. בגיל הזה אין ממש זמן לחכות עוד חודשים רבים עד להשגת הריון נוסף. אני כותבת את זה בזהירות רבה כי הפריות הן לא פתרון קסם בכלל ולעוברים תקינים בפרט, ואני לא בעד טיפולי הפרייה למי שלא צריך אותם, כמובן.
לטעמי רק רופא יכול לייעץ בשאלה כזו...
 
למעלה