שוב עובר עם דופק מתאים ל-6 ימים אחורה ודופק 90

צומבה1

New member
שוב עובר עם דופק מתאים ל-6 ימים אחורה ודופק 90

שזה לפי הבנתי איטי לשבוע 6+6. לי ברור שזה בדרך להפסק וזה שוב אותו סיפור שהיה לי לפני 4 חודשים. זה הריון 4 בשנה האחרונה. כבר מתחילה להרגיש שלא עומדת ברכבת הנפשית הזו כל פעם של אי וודאות , תקווה ויאוש. מדובר בהריון ivf אז אין טעויות בתזמון המחזור. מרגישה כמו תקליט שבור. בת 43 . מתי להחליט שאני מפסיקה ?? מרגיש שכל עובר אצלי בסוף דפוק .... וזו רק ההתחלה ... מה עם שקיפות ? מי שפיר? איזה סיכוי אמיתי בכלל יש לי ??? אשמח לשמוע אם מישהי חוותה דופק איטי או עובר קטן ויצא מזה ילד בריא ...
 
אויש

רוצה לעודד אותך אבל לא יודעת איך.
בפעמיים שבהן היה לי דופק איטי, הוא נגמר אחרי כשבוע. אבל אצלי גם היה דימום בשני המקרים.
ממשיכה להחזיק לך אצבעות בכל הכוח.
הלוואי
 

צומבה1

New member
אכן אויש... קיוויתי לתשובה ודאית היום

ושוב נשאר כאילו הספק הזה ... הרופא שביצע את הבדיקה שלח אותי למזכירה להמשך הסברים על מעקב הריון ועוד... לא הבנתי למה הם עושים את זה. לי זה ברור שסיכוי אפסי שזה קטן ... ממש הרגשתי שהם מתעללים בי. והרופא - מה , הוא מטומטם ? סליחה על המילה .. אבל למה לא להגיד את האמת ? כששאלתי אותו אם זה לא אומר שזה לא תקין אמר שלא, כרגע זה תקין. לא מבינה למה צריכה לעבור את זה שוב ושוב ........... אוף אחד גדול
 
אני אגיד לך למה

כי הוא לא אלוהים. ואין לו מושג איך זה ימשיך. ונכון, אם יסתיים עוד שבוע - שוב תעברי גיהנום. ואם לא? (אצלי דופק מושלם ומהיר בשבוע 8 ובלי דופק בשבוע 9. אין ביטוח). התקווה, התקווה היא זו שגורמת לך להמשיך. התקווה והכמיהה חזקות אצלך מהייאוש ומהויתור. כל עוד הן שם להערכתי תמשיכי לנסות. מה הסיכוי הריאלי? לא מדהים. אבל קיים. וכשאנחנו מדברות על סיכוי אנחנו מדברות על תינוק, על אח. המשקל על הכף הזו גבוה מספיק להריץ אותך לסבב אחרי סבב אחרי סבב ולהיכנס להריון 4 פעמים בשנה. הלוואי. הלוואי !
 

צומבה1

New member
תודה אריות

מי כמו בנות הפורום כאן יודעת טוב יותר לגבי להמשיך כשיש תקווה. אבל כשמדובר על עוברים פגומים בשל הגיל מתחילה לחשוב שאולי זה לא ריאלי כל הנסיונות האלו. נראה ....ובהזדמנות זו שולחת לך הצלחה ... ככ שמחה שאת בסוף ההריון שלך. מי היה מאמין. שיעבור בשלום !
 
מחשבות בין (ספק) אובדן לרגש של תקווה

צומבה יקרה, תודה רבה לך שאת זוכרת ומייחלת, מאד לא מובן מאליו עבורי.
גם אני מייחלת עבורך - שהדופק האיטי יפתיע, שההריון הזה יהיה שונה מקודמיו ויימשך עמוק אל תוך השנה הבאה.
ואם לא.
את אומרת שאת חושבת שאולי כל הנסיונות הללו לא ריאליים.
חושבת.
נדמה לי שההחלטות הללו לא מתקבלות מן השכל.
אני חושבת שהן מבוססות באופן טהור ומלא על הרגש.
אני מאמינה שתעצרי כשהלב יגיד לך לעצור.
הלוואי שלא תצטרכי לעמוד בדילמה הזו שוב.
 
אחד הדברים שאני אוהבת ברופא שלי

זה שהוא מקבל אותי עם כל השחור והפסימיות והשאלות על גרידה בזמן שאני בשבוע 7 ויש דופק תקין והכל סבבה.
כמובן שהוא מקפיד לומר לי את דעתו המקצועית, אבל הוא יודע למה אני שואלת שאלות קשות והוא עונה לי תשובות ישירות ולא מתחמקות.

גם אני לא הייתי ששה לשיחות על המשך מעקב הריון במצב שבו את נמצאת כרגע. המקסימום שהייתי מסוגלת לשאת זה תיאום פגישה לעוד שבוע תוך הבהרה מצידי לרופא שייתכן ואגיע למוקד לפני כן - וזה אכן מה שעשיתי בהריון מספר 6.
כאמור, הרופא שלי מבין למה אני מתנהלת כמו שאני מתנהלת.

מתי הבדיקה הבאה שלך?
 

צומבה1

New member
אני מטופלת של בר חווה אבל הוא בחופש

והיה אחד מה מחליפים שלו. רופא נחמד שאני מכירה אבל הרגשה שמשקרים לי ובעצם לא אומרים לי את האמת שיגעה אותי. קבעו לי לעוד שבועיים. אני אמרתי להם שאני באה עוד שבוע. נראה לי מחר או רביעי בוקר אקפוץ שוב למוקד או מחר ערב לטכנאים אולטרסאונד אצל בר חווה. לי ברור שגם ההריון הזה נגמר רק שוב אני צריכה לעבור התעללות רגשית. ועכשיו השאלה מה אני עושה הלאה. ממשיכה עוד ועוד ? נראה שכל העוברים דפוקים אצלי. כנראה שזה הגיל וזה ככ מייאש שאני לא רואה אופק תקין ...
 

פנלאופה

New member


איזו אכזבה, צומבה יקרה. כמה קשים אי הוודאות וחוסר האונים, פשוט בלתי נסבל.
אני בטוחה שהרופא מאמין באמת ובתמים שמוקדם מדי לקבוע, גם בהינתן ההיסטוריה שלך, אבל ברור שמבינה את הצורך שלך להימנע מתקוות אכזב בנוגע להריון הזה. מקווה שתחזיקי מעמד את הימים הקרובים המעיקים האלה. אוף!
 

רחליקו5

New member
מאחלת לך מכל ליבי שהכל יסתדר

יש עוד מקום לאופטימיות..הבנתי שפער של עד שבוע בגיל ההריון זה בגדר התקין..
הלוואי ויהיו חדשות טובות בקרוב ��
 

צומבה1

New member
עדכון מהיום- עבר שבונ ויש עוד דופק

שבוע 7+6 ועובר מתאים ל7+1. דופק בעין נראה תקין לחלוטין ... כבר לא יודעת מה לחשוב .........
 

פנלאופה

New member
יששששששש!

איזה בשורה משמחת, רוממת את לבי צומבה יקרה! אז מכפת לנו מהבדל של חמישה ימים, זה באמת משנה? אני כמובן הכי מבינה את החשש, אבל עכשיו יש הריון, והריון, בשלב זה בחיינו, זה יותר מגניב מלא-הריון. מחזיקה לך את כל האצבעות.
 

צומבה1

New member
תודה רבה יקירתי. טכנאית האס אמרה לי ״ לא לפצח ציפיות..״

הפער בימים כיוון שזה ivf עדיין מדאיג. הלוואי הלוואי.
 
למעלה