שבוע קשה במיוחד הפלה עם ציצטוק

גלי377

New member
שבוע קשה במיוחד הפלה עם ציצטוק


אחרי סופ"ש במיון שהביאו לי כדור ציצטוק לנרתיק מפה הבנתי שזה נגמר
איזה מחזה מזעזע בצהריים סביבות 4 יצאתי מהעבודה והיו לי ממש כמו צירים אפשר לומר לא יכלתי לזוז מרחוב מרב כאב לקחתי מיד משכך כאבים באתי הביתה צנחתי למיטה.. נחתי שעה והיו עדיין לחצים ברחם.. קמתי פתאום מרגישה משהו הולך לצאת ממני ונפלט לי חתיכת בשר בגודל סליחה על התאור 5 ס"מ עם חוט דק כנראה השיליה באותו רגע התפרצתי בבכי ועיכלתי שזהו באמת עכשיו זה נגמר רעדתי בכייתי מהמחזה מקווה שלא ישאיר לי טראומה..זה נורא זה קשה זה מרסק מה עוד אומר מקווה שהכל יצא לי ואתחיל בדרך חדשה......:( אני בת 39 אין לי את כל הזמן שבעולם.....
 
אובדן הוא קשה

אני מצטערת שככה הסתיים ההריון שלך. אני מאחלת לך שבזאת סיימת את החלק הפיזי שלו. ואני מקווה מאד שתיקלטי בקרוב להריון מלא ותקין. את צודקת, גיל 39 אינו צעיר, אבל הרבה נשים מתחילות ומסיימות הריונות בידיים מלאות לקראת ואחרי גיל 40. מאחלת לך בכל לבי שתזכי לכך. אנחנו פה ללוות אותך בתהליכים של עיבוד האבל, בבגידות שמתלווה לעתים לאובדן, בטלטלות הרגשיות וההורמונליות. חיבטק גדול.
 

שירהד1

Member
מנהל
צר לי על אובדן ההריון


סליחה, אבל לא כל כך הבנתי- נתנו לך במיון ציטוטק בסוף השבוע, ולאחר מכן הלכת לעבודה? לא אמרו לך לקחת ימי מחלה לאחר נטילת הכדור/ים?
בכל מקרה- נשמע לי מאוד טראומטי מה שעברת.
שאלת מה זה אומר ושאת מקווה שהכל יצא. את צריכה לחזור לרופא/ה שלך ולבדוק את מצב הרחם. פעמים רבות קורה ששק ההריון אכן יוצא, אך שעדיין יש קרישי דם וצריך לקחת עוד מנה.
יש גם מצבים שבהם הכל יוצא, ואין צורך בעוד מנה של הכדור.
את צריכה לחזור לרופא/ה ולהיבדק.
האם זה היה ההריון הראשון שלך? באיזה שבוע היית?


שירה.

שירה דוד



ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
למעלה