רק פורקת

mimi831

New member
רק פורקת

אני כל כך לא אוהבת את תחושת הקנאה, ולא משנה מה אני עושה ואיזה מחשבות אני מנסה לחשוב אני עדיין מקנאה. גיסתי אמורה ללדת בימים הקרובים, ואני באמת מאחלת לה לידה קלה וידיים מלאות, אבל לא יכולה להשתחרר מהמחשבה שהיה צריך להיות לי ילד בן כמה שבועות כבר(מההפלה הרביעית) או להיות בהריון מתקדם מאוד (מההפלה החמישית).,נכון, שמאז ההפלה האחרונה אני מנסה לעבוד על עצמי בהיבט הפיזי הנפשי, אבל המחשבות לא מרפות. מה היה קורה אם? מה יקרה אם? האם לעבור את זה שוב ? שאלות שרק אני יכולה לענות עליהם.... לא יודעת במה להשקיע את האנרגיה, כאילו איבדתי את עצמי (בהמשך להפלות ולעוד מקרים שקרו לי בחודשים האחרונים) .
בינתיים ממתינה לתור שהזמנתי לפברואר!! למרפאה להפלות חוזרות של קארפ, אולי בכל זאת ימצאו משהו למרות שהתייעצתי עם כמה רופאים שתשובתם זהה- אין מה לעשות, לרפואה אין תשובה להפלות חוזרות, רק לנסות ובפעם הבאה יביאו לך מינון גבוה יותר של הורמונים...
תודה על הבמה לפריקה
 
האין מול היש

התחושות המעורבות מוכרות היטב.
מצד אחד את רוצה עבור גיסתך את הטוב ביותר. מצד שני ה'יש' שלה מעמת אותך ביתר שאת עם האין שלך. ובמקרה שלך זה אין כפול, אין לפני, אין אחרי. וזה בלי למנות את האין, האין והאין שלפני (הפלות #1-3).
אין פלא שאת מרגישה כאילו אבדת את עצמך.
טוב שאת פורקת איתנו, מקווה מאוד שיש לך גם מי שתוכלי לפרוק באזניו גם במציאות, ושאת זוכה להבנה ולהכלה מהסביבה שלך, גם מהמשפחה. כיון שקבעת תור למרפאת הפלות חוזרות, נשמע שכן ענית לעצמך שאת מוכנה לקחת את הסיכון שוב, ואני מאחלת לך מקרב לב שרק תקחי את הסיכון אבל לא תעברי את זה שוב, אלא תזכי להריון תקין שיסתיים במועד ובידיים מלאות.
 

שירהד1

Member
מנהל
המחשבות לא מרפות-

ממש מוכר לי. זה נורא מבאס, נכון? את יודעת כמה פעמים שאלתי את עצמי למה לעזאזל אני לא יכולה להיות מרוצה ומסופקת במה שיש לי?! כמה קינאתי לא רק במי שבהריון ובמי שיולדת, אלא גם בנשים שיש להן שני ילדים וטוב להן, ונפלא להן והן לא רוצות עוד ילדים? זה היה נראה שקינאתי כמעט בכולם, למעשה.

וגם המחשבות על מה יקרה, ושום דבר הרי לא בטוח, ואני משחקת במעין רולטה מסוכנת כזו...כלומר- כל מה שאת כותבת מוכר לי ומובן לחלוטין.

את מוכנה להסביר מה זה אומר: "לא יודעת במה להשקיע את האנרגיה, כאילו איבדתי את עצמי"?

מה זה אומר שאולי בפעם הבאה יתנו לך מינונים גבוהים יותר של הורמונים? מה קיבלת עד כה בהריונות ומדוע? האם היה צורך אמיתי בשל חוסרים או שהיה מדובר בטיפולים אמפיריים?

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
למעלה