נסיונות כושלים לאחר הפלה

וונדל28

New member
נסיונות כושלים לאחר הפלה

היי,
עברתי גרידה לפני מספר חודשים, מאז כבר עברתי 3 מחזורים ולא הצלחתי להיקלט.
אני יודעת שזה מעט זמן אבל ב 3 הריונות האחרונים נקלטתי בחודש הראשון, ופתאום מרגיש לי כאילו משהו בגרידה אולי השפיע לי על הפוריות או בכלל על הרחם...
לאחר הגרידה הייתי אצל הרופא לבדיקה והוא אמר שלא נשארו שאריות והרירית תקינה.
אשמח לשמוע קצת מניסיון שלכן ואולי איזה בדיקות כדאי לי לבקש כי לא בא לי להמתין שנה כמו שהרופאים דורשים לפני שהם מפנים לבדיקות.
 

צומבה1

New member
מבינה אותך ..

למרות ש-3 חודשים ממש לא מעיד על בעיה כלשהי .. בלי קשר, אם לא עשית הסטרו אבחנתית לאחר הגרידא אולי שווה לשקול. מאחלת לך מכל הלב הריון תקין ומלא ....
 

וונדל28

New member
תודה. האם לאחר כל גרידה מומלץ לבצע את הסטרו אבחנתית?

די ברור לי שכאשר אבקש מהרופא הוא ידחה אותי ויגיד לי ש 3 חודשים זה מעט מדי. הוא גם עשה אולטרסאונד ואמר שהכל תקין והרחם נקי. מתלבטת אם בכל זאת ללכת לרופא ולבקש את זה כבר מעכשיו או באמת להמתין קצת. כי לפי מה שהבנתי זאת לא בדיקה הכי נעימה שיש...
 

צומבה1

New member
אני עשיתי הסטרו אבחנתי אחרי כל גרידא

לא בטוחה שצריך אבל לא רציתי להמשיך בלי שיודעת בוודאות ... אתמול עשיתי בדיוק הסטרו אבחנתי באופן פרטי אצל דר חן גולדשמיט. לא הרגשתי כלום (!!). אם בעבר אצל הרופא שלי היה לא נעים מעט, האלוך הזה , לא הרגשתי פשוט כלום. בכלל ! עלה פחות מ-1000 שח ויש לדעתי החזר מהמושלם או אם יש לך ביטוח פרטי. אני אישית היתי עושה , רק כדי לדעת שלפחות בגזרה הזו הכל תקין. בהצלחה יקירה!
 

וונדל28

New member
האמת שחשבתי ללכת לייעוץ אצל רופא פרטי, ממליצה על גולדשמיט?

ואיפה הוא מקבל? אני מעוניינת ללכת לרופא פרטי שייעשה קודם כל אולטרסאונד יסודי ובהתאם ימליץ לי על הסטרו. בדרך כלל רופאים פרטיים יותר לוקחים ברצינות את החששות שלנו מאשר רופא של הקופה שיגיד לי שאני סתם היסטרית, אבל אני מכירה את הגוף שלי ומרגישה שמשהו פה לא חזר לעצמו מאז הגרידה. לא בא לי לחכות חצי שנה ואז שיתחילו לבדוק, שיבדקו מעכשיו מבחינתי (גם אם יגידו שהכל תקין לפחות זה ירגיע אותי).
 

צומבה1

New member
בהחלט ממליצה ללכת אליו

הוא עדין ונעים וכן חשוב לדעתי לעשות הסטרו. לא יודעת לגבי אולטרסאונד, אולם בהסטרו רואים דברים ש אולטרסאונד לא רואה ... הוא מקבל במרכז נארא ז'בוטינסקי 155 רמת גן. אותי קיבלו מהיום להיום כי היה דחוף.
המזכירה לקביעת תור-052-4822880
אם לא עונים שלחי הודעה. עדכני ובהצלחה ...;)
 
אני לא עשיתי אבחנתית מעולם

ועברתי 6 הפלות, מתוכן ב-3 הפלות היו שאריות שהצריכו פרוצדורה פולשנית נוספת, כך שלעניות דעתי אין המלצה גורפת לבצע היסטרו אבחנתית אחרי כל גרידה.

בהמשך השרשור כתבת שאת מרגישה שמשהו לא בסדר, במקרה כזה אני הייתי הולכת אל גולדשמיט או אל מומחה אחר בהיסטרוסקופיה ומבצעת את הבדיקה באופן פרטי.
 

וונדל28

New member
זאת לא הרגשה פיזית, סתם תחושה שכזאת בעקבות הכישלונות להיקלט

אני יודעת לזהות ביוץ לפי כאבים ובאמת 14 יום אחר כך אני מקבל וסת, מוזר לי שב 3 הריונות הצלחתי להיקלט בניסיון הראשון וכעת לא מצליחה כבר 3 פעמים. בגלל זה יש לי חששות שמשהו לא תקין. אולי הורמונלית... אין לדעת. אקבע לד"ר גולדשמיט ונראה מה הוא אומר. תודה על העצות
 
חודש לגוף הוא לא חודש לנפש...

עבור הנפש כל חודש מטלטל, אבל רוצה לעודד ששלושה חודשים לגוף הם זמן סביר. מאחלת לך כמובן, שבקרוב תזכי להריון תקין ולאושר רב במועד.
 
למעלה