שארית עם זרימה לאחר ציטוטק

צומבה1

New member
שארית עם זרימה לאחר ציטוטק


כבר לא יודעת למי להקשיב ...לפני שבוע לקחתי מנה מס 3 של ציטוטק. וגינלי . 2 הקודמים היו בהמסה בפה. המנה נלקחה בשל שארית של כ-1 סמ ללא זרימה. כך נאמר לי ע״י הטכנאית של בר חווה. חזרתי לאחר המנה הוגינלית ולא היה שינוי. אתמול חזרתי שוב לראות וטכנאים מחליפה אמרה לי שיש זרימה בשארית. בר חווה בחופש אולם אמר עדיין להמתין למחזור לראות אם היא יוצאת. אני רציתי עוד מנה של ציטוטק בפה כי זה עבד אצלי. בר חווה המליץ לחכות. איך יתכן שלא ראו זרימה ופתאום רואים ? האם כאשר יש זרימה זה יכול לצאת בכלל ?? מיואשת מהסאגה הבלתי נגמרת הזו....
 
בשלב הזה אני הייתי הולכת על גרידה או היסטרו

לא יודעת אם יש נשים שאצלן שארית עם זרימה יצאה בכוחות עצמה, הנסיון היחיד שיש לי עם המתנה לוסת היה במקרה של שארית ללא זרימה, שלאכזבתי הרבה לא יצאה עם הוסת ובסוף עברתי היסטרו לצורך הוצאתה.

לגבי איך ייתכן שקודם לא היו זרימות ואז פתאום כן, ייתכן שבבדיקה הראשונה כלי הדם היו קטנים יחסית, ובזמן שחלף עד הבדיקה השניה כלי הדם גדלו וכעת ניתן לראות בבירור את הזרימות.
אני לא יודעת אם הסתכלת על הUS בזמן בדיקת הזרימות, אבל זה משהו שגם בעין לא מקצועית ניתן לראות (כל האדומים והכחולים). בשארית הראשונה הבנתי לבד עוד לפני שהטכנאית אמרה מה היא מזהה. בהפלות הבאות כבר ידעתי בוודאות מה אני מחפשת במסך כשבאתי לביקורת יזומה על דעת עצמי זמן קצר אחרי ההפלה.
וכן, סאגה של שאריות הופכת את המצב להרבה יותר שחור, קשה ומדכא.
איך את מרגישה פיזית? יש עדיין דימום או שאריות של דימום?

שואלת בלי ציניות ובלי ללחוץ עלייך, אלא מתוך התעניינות כנה: למה לא ללכת על פרוצדורה פולשנית?

מקווה שאת מרגישה את החיבוק שלי מרחוק
 

צומבה1

New member
תודה מרעישה...

מעריכה את כל מה שאת רושמת ותרגישי חופשי לרשום את דעתך - בשביל זה אני רושמת כאן ... כרגע, ההמלצה של כל מי שבדק אותי כולל בר חווה היא לחכות למחזור ואם לא תצא השארית אז הסטרו ניתוחית. לצערי זה כנראה מה שאני אעשה. קיוויתי כן לקחת עוד ציטוטק בפה שגרם אצלי לתגובה עזה ואז בתקווה יצא המרגיז הזה ... כבר לא בטוחה מה עדיף... נראה לי אדרוש אולטרסאונד יום ראשון הקרוב אצל בר חווה שעל מה שהוא רואה אני סומכת ונתקדם משם. כרגע מי שראה והעביר לו את התוצאות הן שתי טכנאיות שונות. זו האחרונה היתה נראית לי רצינית. היא טכנאית מאיכילוב. היא אמרה שיש ״ איזושהי זרימה״.. ראיתי מעט נקודות אדומות והרוב כחולות. גם הטכנאית הקודמת זה היה נראה ככה אבל היא אמרה שזה ללא זרימה .. לא מבינה כבר כלום. בעל מקרה , גם זו מאיכילוב אמרה שאצלם במצב כזה אומרים גם לחכות למחזור ולא לעשות כלום יותר לפני ... האמת, בעיקר מבאס אותי כי אני רוצה לעוף מפה לחול לשבועיים עוד בקיץ הזה וחוסר הידיעה של העתיד מונע ממני לתכנן. יכולה לטיס החל מתחילת אוגוסט ולא יודעת למתי לכוון ..... אוף אחד גדול הכל.בלי קשר, תודה לך שוב . תמיד עונה ועוזרת וזה מנחם לדעת שלפחות פה יש מי שמבין אותי ...
 

צומבה1

New member
עוד שני דברים לא קשורים...

הופיע לי חלב בשדיים ! בשתיהן ! רק בלחיצה. זה הגיוני בהפלה בשלב ככ מוקדם ????????
בנוסף, כל הגוף שלי השתגע מהגמילה מסטרואידים , פטריות ברגליים, אלרגיה למשהו לא ברור ( או וירוס או לציטוטק).. גרד בלתי פוסק בכל הגוף. מרגישה שהגוף שלי צריך ניקוי כללי מכל הטיפולים האלו......
 
נשמע כמו איכס אחד ענק

בשתי הפסקות הריון יזומות היה לי גודש כואב ברמה שהשדיים היו קשים כמו אבן (שבוע 21 ושבוע 13). בשתיהן לקחתי כדורים לייבוש חלב אחרי שהיה גודש ולקח כשבוע עד להטבה משמעותית.
בהפלה האחרונה וגם לפני שנה בשבוע 9+6, התעקשתי לקבל מרשם לדוסטינקס במועד ההפלה. בשבוע 9 לא קניתי את הכדורים וגם לא היה גודש, בהפלה האחרונה (שבוע 13) לקחתי את הכדורים 12 שעות אחרי הגרידה. לשמחתי לא הגעתי לגודש, אבל הרגשתי את היווצרות החלב שהחלה שעות אחדות לאחר הגרידה (הכאב בשד העיר אותי בלילה) ונמשכה 3 או 4 ימים.
ההתעסקות בשדיים מגבירה את היווצרות החלב, אז ממליצה מרגע זה לעמוד בפיתוי ולא לגעת למשך כמה ימים.

מסכימה עם השורה האחרונה שלך. התחושה היא שהגוף צועק את כל התהפוכות ההורמונליות והתרופתיות שעברת בחודשים האחרונים.
הייתי ממליצה על אנטיהיסטמין נגד הגרד, אבל אני לא בטוחה שכדאי לדחוף לגוף עוד משהו.
אז בינתיים אולי תרופת סבתא: לשים שיבולת שועל (קוואקר) בגרב ניילון ולהכניס את הגרב לאמבטיה. כדאי למשמש את הגרב כדי להפריש כמה שיותר חומר למי האמבטיה. הקוואקר נמס במים ועוזר להרגיע גרד ואדמומיות. אם אין לך אמבטיה, אפשר בזמן המקלחת להרטיב את הגרב ולהעביר אותה בעדינות על העור ולרחוץ רק אחרי כמה דקות. אנחנו משתמשים בזה עם הבת שלי מדי פעם, ואני מרגישה שזה ממש עוזר.
חוץ מזה להשתדל להיות במזגן - זיעה מגבירה גרד.
להתקלח במים פושרים - מים חמים מגרים את העור.
ללבוש בגדים קלים, עדיף מכותנה ולא בדים סינטטיים.

מבואסת ביחד איתך על הכל
 

צומבה1

New member
תודה יקירה

כנראה שגם בהריון וגם בהפלה צריך מזל. ההריוניות סביבי עם מאה ילדים, גם אם היתה הן הפלה אז הכל יצא ונגמר ברגע ... אכן מייאש הסאגה המתמשכת הזו..
 

שירהד1

Member
מנהל
זה מאפיין הפלות עם ציטוטק. המון זמן והמון עצבים וסבלנות.

 
למעלה