הפלה בשבוע רביעי:(

שרדונה76

New member
הפלה בשבוע רביעי:(

אני יודעת שזה ממש התחלה אבל אני בת 41 ויש לנו רק ילד אחד...ההריון הגיע במהירות והייתי מאוד אופטימית. משיקולי קריירה חיכיתי יותר מדי ואולי כבר מאוחר מדי.הפלתי הלילה ולא מפסיקה לבכות:(
 

שירהד1

Member
מנהל
צר לי על אובדן ההריון


זה עצוב לאבד הריון, בכל גיל ובכל שלב שלו, גם אם זה ממש בהתחלה.
שבוע 4 זה אומר הריון כימי. אני מתארת לעצמי שכמה ימים לאחר גילוי ההריון, הוא כבר לא היה
.
את רוצה לשתף אותנו בן כמה הילד?

בכל מקרה, ברור שאת עצובה, כי כבר מאוד רצית את ההריון הזה.
ברור שאף אחד לא יכול להבטיח כלום, ואי אפשר לדעת כלום, אבל אם תבחרי לנסות שוב- ניתן יהיה לעשות זאת לאחר המחזור הבא.

אגב, שאלה חשובה- כתבת שהפלת הלילה. האם היו דימומים חזקים כמו של מחזור? איך את יודעת שהפלת? בכל מקרה- מומלץ ללכת לבדיקה של רופא, כדי לוודא ריקון הרחם.


שירה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז
09-7749028
 

שרדונה76

New member
תודה רבה,שירה. א

תודה רבה שירה,על העידוד והתמיכה. אתמול בצהרים התחיל דימום שהתחזק מאוד.בלילה הלכתי למיון.לא ראו שק הריון והבטא מאוד מאוד נמוך.הרופא אמר שזה הריון כימי או הריון צעיר שנפל...יש כרגע דימום מסיבי מאוד.
בבית ילד נפלא ומקסים בן שש וחצי.חכינו יותר מדי:( אולי העובדה שנכנסתי בקלות להריון בגיל כזה אמורה לעודד אותי...למרות זה ולמרות שזה ראשוני לגמרי,בוכה כל הזמן. גליתי לפני כמה ימים אבל הרגשתי שזה הריון כבר כמה ימים ..
 

שירהד1

Member
מנהל
אויש...ייסורי המצפון....

ורגשות החרטה....רגשות קשים מאוד שקשה להתמודד איתם.
לא אשקר לך- אכן חיכית המון זמן. זו העובדה שצריך להתמודד איתה כעת. ילדת בגיל 34 וחצי בערך (לפי החישובים שלי), והופ- השנים חלפו להן ביעף. כנראה שזה מה שהיה מתאים לך לאורך כל השנים הללו. אינני יודעת מה היו הסיבות, אך כנראה שהיו. אינני יודעת מדוע התעודד בך (ובכם) הרצון לעוד ילד דווקא כעת, ואינני יודעת מדוע לא קודם. אלו שאלות שרק את יודעת את התשובות עליהן.

כעת, את צריכה להתמודד, יחד עם בן הזוג, עם המציאות החדשה- אתם רוצים עוד ילד, ואת בת 41 (אינני יודעת בן כמה הוא). יש נשים שיולדות בגילאים הללו, ואפילו לא מעט, אבל להשיג הריון תקין בגיל זה, לרוב, זה דבר יותר מורכב.
לא אכתוב לך סטטיסטיקות. כולנו יודעות מהו השעון הביולוגי ומהן השלכותיו.
כן אכתוב שאני עצמי ילדתי בגיל 41, וחברה טובה שלי בגיל קרוב ל-42, וגם פה- בפורום- יש נשים לא מעטות שילדו תינוקות בריאים בגילאים אלו, ואפילו מאוחרים יותר.

מעבר לעובדה שאת מוזמנת להישאר איתנו ולהסתייע בנו, כדאי לשקול גם קבלת טיפול רגשי פרטני, בעיקר כדי להתמודד עם רגשות החרטה, שהם עלולים לאכול כל חלקה טובה, וגם כדי לספק לך ולכם את התמיכה הרגשית לקראת הריון חדש.
אני מאוד מקווה שאכן יהיה הריון חדש בהקדם, ושהוא יהיה תקין ויסתיים בידיים מלאות, אך בשל הגיל, צריך גם להתכונן לכל תסריט שהוא ולבוא מחוזקת נפשית.
אותי העובדה שנכנסתי בקלות להריון לא עודדה כלל. מה זה עוזר שנכנסים להריון בקלות והוא מסתיים במפח נפש ובלב שבור? לי זה לא עזר בכלל בכלל, אלא תסכל מאוד. פעם חברה שלי (לשעבר) שהיתה מטופלת פוריות, אמרה לי שזה עוזר לי מאוד שאני נכנסת להריון בקלות. ואני, שהייתי כבר אחרי מספר רב של הפלות, רציתי לחנוק אותה. אשכרה.

לגבי הילד שלך- הוא אמנם בן שש וחצי, לא קטנצ'יק, אבל בכל זאת- רק ילד בן שש וחצי. הייתי מציעה לא לשתף אותו במה שקרה, ואת הבכי לעשות שלא בנוכחותו. אם הוא רואה אותך עצובה ושואל אותך על כך, את יכולה לומר שאכן את עצובה, כי כמו שילדים עצובים לפעמים, גם מבוגרים עצובים לפעמים, ושזה לא קשור אליו ושאת מאוד אוהבת אותו.

אנחנו פה, לכל דבר ועניין שאת זקוקה.
שולחת חיבוקי כוחות, תנחומים ואופטימיות,

שירה.

שירה דוד


ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז
09-7749028
 

צומבה1

New member
אוי כמה מכירה את רגשות האשמה האלו...

קודם כל משתתפת בצערך על ההריון שלא צלח,,,, מבינה ככ מה שאת עוברת .. גם לנו ילדה בת 6.5 , רק שאנחנו התחלנו לפני קצת יותר משנתיים לנסות שוב.. בגילך בערך. גם אני היתי בטוחה שמציק צ'אק יצא ילד וטעיתי. היום בת 43 ולצערי עברתי כבר לא מעט טיפולים ואובדנים. אין יום שאני לא מאמללת את עצמי בשאלה למה חיכיתי ככ הרבה .. אבל מנגד, מנסה להזכר מה היו השיקולים ( את חלקם אני יודעת טוב..) ומזכירה לעצמי שוב ושוב שאין דרך להחזיר את הגלגל אחורה אלא רק להסתכל קדימה. בגיל 41 עדיין סיכוי טוב מאוד להריון, והפלות בשבועות מוקדמים שכיחות גם בגילאים צעירים יותר. קשה לך לראות את זה כעת אבל מכירה רבות מאוד שהרו בגיל הזה. מאחלת שוב שהנפש תחלים מהר ובקרוב תצליחו להרות ויסתיים בידיים מלאות. מוזמנת לפנות בפרטי אם בא לך ...
 

שרדונה76

New member
תודה לכם,בנות יקרות!

אנסה להתאושש ולהיות אופטימית.אולי המזל ישחק לטובתי ויהיה בסדר...תודה!��
 

ess2

New member
מצטערת לשמוע

תבכי תבכי כמה שרק את יכולה זה משחרר שולחת חיבוק ענק
 
למעלה