עצובה

גוגו 888

New member
עצובה

אני פונה לפה בזמן של הרגשת חנק וקושי. אני בת כמעט 36, יש לי בבית ילדה מתוקה בת שנה וחצי אחרי הריון תקין ללא אובדנים לפניו פרט להריון כימי קצר. הילדה הגיע בעזרת השראת ביוץ בנסיון ראשון (אני פוליצסטית). אני מאוד רוצה עוד ילד, עשיתי שוב השראת ביוץ ונקלטתי בנסיון שני. הכפלות הביטא לא היו תקינות וUS שבוע 5+2 בקושי ראו משהו (ספק שק הריון קטן). הרופא מקווה שזה ייפסק לבד אבל אין בינתיים סימן זה. אני עם בחילות ועייפות קשה. אני ככ עצובה, ככ רציתי את ההריון הזה חשבתי שהנה יהיה לילדה שלי אח או אחות וככ שמחתי. עכשיו פשוט אין לי כוח, אפילו לא לילדה המדהימה שלי, לא לבן זוג שלי, לא לכלום. אני מפחדת שלא אצליח להיכנס שוב להריון וזה שאני עוד שניה בת 36 מלחיץ אותי בטירוף. אני ממש רוצה עוד ילדו ומרגישה ככ מגעיל להיות בהריון שאני יודעת שצריך להפסיק אותו.
 
לבי איתך, גוגו


שלום גוגו
קשה ללכת לקראת אבדן הריון, הכל שחור בלב, והגוף עדיין בהריון. אני מבינה אותך כל כך, אבל רוצה לעודד. את *רק* כמעט בת 36 ויש לך שנים אחדות לנסות - ולהצליח, אני מקווה.
לא יודעת אם כרגע יעודד אותך לשמוע, אבל שירה מנהלת הפורום ילדה בגיל 41 את בתה השלישית אחרי הפלות כואבות. אני ילדתי את בני השלישי בגיל 40.5 אחרי שתי הפלות (את הגדולים ילדתי סביב הגיל שנולדה בכורתך, 33 ו-35.5). ויש בפורום רבות וטובות שזכו בהריון תקין וילד בריא אחרי הפלה אחת (וחלילה גם יותר). אם תהיי גלויה עם נשים בסביבתך, תגלי שכל כך הרבה מהן עברו הפלה בשבוע מוקדם, ובסופו של דבר הן אמהות לשניים-שלושה-ארבעה ילדים בריאים. צרת רבות. אז כרגע את עדיין שם, אפילו עוד לא אחרי. מאחלת לך שאם תצטרכי לעבור הפלה (בין אם ציטוטק בין אם בגרידה) - שתעבור עליך בשלום ולא סיבוכים. אחר כך וגם עכשיו בואי להתאבל איתנו כאן, להחלים בגוף, להתחזק בנפש ולצאת שוב למסע. מאחלת לך שבשנת 2018 תזכי לידיים מלאות.
 

גוגו 888

New member
תודה רבה

על המילים החמות והעידוד. כרגע באמת הכל שחור, גם אי הוודאות איך ומתי יסתיים ההריון. ומתי יגיע אחד נוסף
 

שירהד1

Member
מנהל
אכן נשמע לא בכיוון הטוב


אני רוצה להבין קודם כל בהיבט הרפואי- מה אמרו לך? לחכות? לבוא למעקב בעוד שבוע?....
חשוב לי גם לדייק אותך בבחירת המילים. כתבת: "מרגישה כל כך מגעיל להיות בהריון שאני יודעת שצריך להפסיק אותו". הדיוק שלי את המילים הוא שלא צריך להפסיק את ההריון, כי ככל הנראה הוא ייפסק לבד, מעצמו, משום שהוא לא תקין. במידה ואכן כך יקרה, צריך יהיה לדאוג שהחומר ההריוני יצא ושהרחם יהיה נקי.

בואי נתמודד עם זה שלב שלב, בסדר? קודם כל תכתבי מה הצפי- מתי את צריכה לבוא לעוד בדיקה, ואחר כך יהיה לי קל יותר לסייע בהיבט הרגשי.


שירה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז
09-7749028
 

גוגו 888

New member
תודה רבה על ההתיייחסות

אני עכשיו 5+5, עשיתי הבוקר US והיה שק הריון שגדל לעומת יום ראשון, אבל הביטא שוב בקושי הכפילה ב72 שעות (ביום ראשון היתה 750 והיום היא 1300), ככה היו כל ההכפלות שלי מהבדיקה הראשונה ב12.5. אני לא ככ רואה את ההריון נופל לבד כי אין לי דימומים והביטא ממשיכה לעלות אבל מצד שני אני מבינה שלאור ההכפלות הלא טובות די בטוח שההריון לא תקין.
לגבי המילים את צודקת - הכוונה הריון שיהיה צריך להוציא אותו כשיהיה ברור שהוא מפסיק להתפתח. פשוט קשה לי כי כ רציתי את ההריון הזה, נורא רציתי כבר אח או אחות לילדה הקטנה שלי (היא בת שנה וחצי). ועכשיו אני שרויה באי ודאות גדולה - כמעט בטוח שלא תקין אבל צריך לחכות כי זה לא מאה אחוז והבדיקות ביטא התכופות האלו מוציאות אותי מדעתי :(. וגם אי ודאות לגבי מתי אצליח שוב להיכנס להריון ופחד גדול שגם הוא יהיה לא תקין
 

שירהד1

Member
מנהל
נכון, באמת קשה עם חוסר הוודאות הזו-

ואפשר כמעט להשתגע, אבל אין ברירה אלא לחכות.
פחד שקשור לאי כניסה להריון אני מכירה כמעט מכל הנשים בעולם פחות או יותר, כולל מעצמי, למרות שזה לא היה מבוסס כלל ועיקר.
אני מתארת לעצמי שאם הצלחת להיכנס להריון פעמיים, תצליחי גם פעם נוספת, בתקווה להריון תקין.

תמשיכי לעדכן אותנו בבקשה במצבך,
שירה.


שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז
09-7749028
 
האם רופא או רופאה אמרו לך שכנראה לא תקין?

כי בטא שעלתה מ-750 ל-1300 זה אולי לא הכפלה מדוייקת, אבל זאת עלייה מאוד יפה.
ההכפלות שבודקים לא צריכות להיות (וגם כמעט אף פעם לא) בול כפול 2.
 

גוגו 888

New member
זה היה ב72 שעות

ככה שזה לא הכפלה תקינה אבל הרופא שלי אומר לחכות. הוא לא אוהב את העליה העקומה של הביטא אבל אמר שעוד לא ניתן לקבוע. ביקש שאפסיק עם הביטא שזה כבר לא תורם ונמשיך מעקב us כל כמה ימים. ב5+1 היה ספק שק פיצי ואחרי 3 ימים ב5+4 כבר היה שק ברור. אעשה שבוע הבא עוד פעם ונראה מה קורה אבל ככל הנראה זה לא תקין. פשוט עוד מוקדם לקבוע משהו סופי.
בהריון עם הבת שלי הביטא התחילה בערך של אלף, הכפילה פי 3 והיה כבר דופק ברור ב5+2. ככה שעכשיו זה ממש לא קרוב לזה
פשוט זה כבר מתיש, רוצה לשים את זה מאחורי :(
 
למעלה