אז כנראה שהגענו להחלטה

בסדר גמור.מקווה שללא כעס


 
דעתי האישית

ברור לי שכולנו אנשים ונשים שונים זה מזה.
נדמה לי שבתגובה בשרשור אחר שאמילי פתחה, כתבת שאת היית בוחרת להמשיך את ההריון ולקבל את מה שיהיה.
ובכל זאת אני לא יכולה שלא להגיב על הדברים שכתבת.

אני חושבת שברגע שמישהי כותבת על החלטתה, אל לנו לנסות להציע לה לשנות אותה או לנסות להניא אותה מההחלטה.
להבדיל אלף אלפי הבדלות, כששירה כתבה בזמנו שהיא החליטה לא לעשות מי שפיר בהריון בגיל 41, חשבתי שהיא טועה. אני לא זוכרת האם היא כתבה כאן בשלב ההתלבטות או לא והאם הגבתי לה לפני שהיא הודיעה על החלטתה, אבל מהרגע שהיא החליטה לא היה מקום וצורך שאכתוב את דעתי.
גם במקרה הזה, אמילי ובעלה שקלו את האפשרויות שלהם לאורך המון זמן (בעיניי זה נצח, ואני רק צופה מהצד בסיפור שלהם), התייעצו עם הרבה רופאים ומומחים, ולבסוף הבינו שאף אחד לא יוכל להבטיח להם שיהיה טוב ולכן קיבלו את ההחלטה לסיים את ההריון.
דרך אגב, אם אחד הרופאים היה מתחייב שהכל יהיה בסדר, הוא היה חוטא במשהו שגובל ברשלנות רפואית. לפני כמה שבועות היתה כאן מישהי שאחרי המון הפלות, הגיעה לרופא מומחה שהבטיח לה שהנה נמצא הפתרון לבעיה שלה. את יכולה לשער לעצמך את שברון הלב שלה כשגילתה ששוב אין דופק, על אף ההבטחה של המומחה הגדול.

לפני כמעט 3 שנים הייתי במקום דומה לזה שאמילי נמצאת בו, עם ההחלטה הבלתי אפשרית. במקרה שלי לא התייעצתי על גבי הפורום, ולמעשה קיבלנו את ההחלטה מאוד מהר.
אם הייתי כותבת כאן בפורום על ההחלטה ומישהי היתה מגיבה לי בהצעה לגשת לייעוץ נוסף (אחרי שכתבתי בפירוש שאני לא רוצה ייעוצים נוספים) או מציעה לי ללדת ולשלוח את הילדה לאומנה או אימוץ, הייתי זועמת על תגובה שמבחינתי הינה חסרת רגישות ולא מכבדת את הבחירה שלי.
אבל אולי זו רק אני. יכול להיות שאמילי מקבלת את הדברים ברוח שונה.

בסופו של דבר, כפי שאת כתבת: כולנו אנשים שונים.
 
תודה על תגובתך

הפורום הינו פורום פתוח,וכל אחת,יכולה לכתוב את דעתה.אני לא חושבת שפגעתי כאן באמלי,ואם כן,אז אני מתנצלת אלף אלפי התנצלויות,וזו לא הייתה כוונת המשוררת.הצעתי את מה שהצעתי,בצורה רגישה,שאולי קצת קשה,מעל דפי הפורום,בכתיבה "קרה",לחוש .כתבתי באמת מחום ליבי,ואהבתי ברור לבריות.לפעמים,כשנמצאים בסערה כל כך גדולה,לא חושבים על כל האופציות,ולכן כתבתי מה שכתבתי.אני מכבדת כל דעה ודעה כאן בפורום,ובכלל,בחיים.מותר לבני אדם,להחליף רעיונות,דיעות,וכו,בצורה מכבדת.אני גם לא הבנתי מכתיבתה,שהיא שלמה עם ההחלטה במאה אחוז,וזה ניכר בהודעותיה.אף רופא לא יכול להתחייב,זה ברור.רפואה זה לא מדע מדוייק,ואני בוודאי מודעת לכך,מתוקף עבודתי.ושוב,אם את באופן אישי,היית כועסת,על מה שכתבתי,זה עניין שלך.יכול להיות שלאישה אחרת,זה דווקא ייתן קצה של אור.אני בטוחה שכל אחת יכולה להבין,שהכוונה שלי כאן היא לא להכעיס,ולא לפגוע.בכל אופן,אם זה מפריע,אפסיק לכתוב בעניין זה.
 
מסכימה איתך שזה עניין אישי לגמרי

ומה שאני מחשיבה כפוגע, יכול להרגיש לקוראת אחרת כשיא הרגישות והאכפתיות.
ברור לי שכוונתך לא היתה לפגוע או להכעיס, בסופו של דבר כולנו מנסות לעזור ולתמוך על פי השקפת עולמנו והנסיון שלנו.
 
למעלה