הודעה על אירוח בפורום פוריות- לידיעתכן-

שירהד1

Member
מנהל
הודעה על אירוח בפורום פוריות- לידיעתכן-

אירוח בנושא אבחון גנטי טרום השרשה- בפורום פוריות, תפוז.

וזו לשון ההודעה בפורום פוריות-

"בעבר, לפני שהיו כלים מדעיים וטכנולוגיים מתקדמים, זוגות שהיו נשאים של מחלות גנטיות ורצו להביא ילדים לעולם, נאלצו לקחת את הסיכון שיוולד להם ילד חולה. זוגות אחרים שהתקשו להרות או סבלו מהפלות חוזרות ונשנות, נאלצו לחוות תסכול מהקושי להרות ולא פעם אף לוותר על החלום.

כיום, שיטות מתקדמות מאפשרות לבצע בדיקות גנטיות בעוברים, לפני שהם מוחזרים לרחם, ובכך להגדיל את הסיכויים לכניסה להריון, וללידת תינוק בריא.

אבחון PGD מאפשר לזוגות שהם נשאים של גן פגוע לבצע אבחון גנטי של העובר לפני שהוא מוחזר לרחם, ובכך לזהות מחלות גנטיות עוד לפני תחילת ההיריון ולהחזיר לרחם רק את העוברים הבריאים. שירות נוסף הניתן במרכז הוא סריקה גנטית טרום השרשה – PGS – טכניקה המאפשרת לאתר בעיות כרומוזומליות ולבחור בעוברים עם סיכויי ההישרדות הגבוהים ביותר. בדיקה זו מתאימה לנשים שעברו הפלות חוזרות או זוגות שחוו כישלונות חוזרים בטיפולי פוריות. שתי הבדיקות מחייבות תהליך של הפריה חוץ-גופית (IVF) .

באירוח יינתן מענה לשאלות הנוגעות בין היתר לנושאים אלה:
למי מתאים תהליך של אבחון גנטי טרום השרשה?
כיצד מתקבלת ההחלטה אילו עוברים מוחזרים לרחם?
איך מתבצע תהליך האבחון?
מהם יתרונות וחסרונות התהליך?
מה היעילות שלו? מהם אחוזי ההצלחה שלו?
האם צריך לבצע בדיקת מי שפיר אם בוצע אבחון גנטי טרום השרשה?

אנו שמחים לארח את ד"ר ברוך פלדמן, מומחה בגנטיקה רפואית, יילוד וגניקולוגיה ומנהל את מרכז ה- PGD (אבחון וסקר גנטי בעוברים טרום השרשה) באסותא מרכזים רפואיים ביום רביעי ה- 29.3 בין השעות 20:00-18:00".



שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
למעלה