מופע לנשים על לידה שקטה, טראומה וצמיחה לאחר אובדן- בירושלים

מופע לנשים על לידה שקטה, טראומה וצמיחה לאחר אובדן- בירושלים

שלום יקרות.
הייתי חברת פורום לפני כמה שנים, מאז עברתי הרבה דברים... בין השאר, אני מעלה מופע בימים אלה על החוויות הקשות שלנו כנשים- טראומה, אבל וקושי עם ההתמודדות החברתית היומיומית ממש. אני שרה ומשחקת בו סיטואציות מהחיים שלנו כנשים שאיבדו הריון, מספרת בו את הסיפור שלי שהוא בעצם סיפור דומה מאוד לסיפורן של נשים רבות (גם אם לא בפרטים מדויקים- במשמעויות ובנפש עמוק פנימה בוודאי שרב המשותף)

מזמינה אתכן לצפות בקטעים מתוך המופע, מצרפת פה סרטון קצר,
וכמובן מזמינה אתכן להגיע למופע שיתקיים בירושלים.
יום רביעי 29.3, ב בניסן, בשעה 20:00
במרכז להריון ולידה "עושים חיים", הרצוג 105 ירושלים.
מחיר כרטיס- 55 ש"ח בהרשמה מוקדמת בקישור- https://docs.google.com/forms/d/1JR...7te80ztou77hFiMA/viewform?edit_requested=true
(יכול להיות שבעמוד הראשון המופע לא מופיע אבל לאחר מילוי הפרטים ניתן לראות אותו בתכנית המקום).

[כן. אני יודעת. זו קליניקה של הריון ולידה והנקה... הכאב הכי גדול שלנו מסתובב שם בדיוק... למה שנבוא לשם?! ועוד אחרי לידה שקטה.... ובכן, אני חושבת שלידה שקטה זה חלק מהחיים. וחלק מהריונות ולידות. וכדי למצב אותה במרכז כחלק בלתי נפרד מהחיים אני מופיעה בתוך מרכז שמלווה נשים במגוון הריונות ולידות. כולל לידות שקטות. כי זה חלק מהחיים ואי אפשר להתכחש לזה. בתקווה שזה פחות יכאיב לכן אם תלכו בתחושה הזו: אנחנו נכנסות לקונצנזוס. מותר לנו להיות חלק מההריונות והלידות ולהפסיק להתחבא. זה כואב, אבל זה ממש שם. זו גם לידה. והיה שם תינוק.]

ניתן לבטל עד 3 ימים לפני האירוע.
מספר המקומות מוגבל!
אפשר לראות קטעים מהמופע בדף הפייסבוק שלי-
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009333955459
מוזמנות באהבה!



על המופע:

המופע "להיוולד מחדש" מספר סיפור אישי שהוא סיפורן של נשים רבות שעוברות לידה שקטה. ההתמודדות הכואבת היא לרוב שקטה גם לאחר האירוע הטראומטי. לחברה קשה להכיל, והאישה עוברת תהליך עמוק וקשה של טראומה, אובדן תנוק שהיה אמור להיות לה, אבל שקשה להכיר בו, לעיתים דיכאון ואף פוסט טראומה.
במופע אנו עוברת מסע- דרך כאב האובדן אל הכרה ביכולות והבחירות שבדרך.

אני מזמינה אתכן, נשים יקרות, לשיר יחד שירים ישראליים שקשורים למסע הזה, לכאוב דרכם, אך גם לקבל חיבוק אוהב ושיתוף בתוך מעגל נשי רך ותומך.

המופע מיועד לכל אישה, בהבנה שכולנו עוברות טלטלות וקשיים, אובדנים וכאבים, והמציאות מובילה אותנו קדימה כמעט בלי לעצור ולאפשר לעצמינו לעבור דרך הכאב- ולקבל כוחות דווקא מתוכו.

https://www.youtube.com/watch?v=cZqYUbF89Gc&spfreload=10
 

שירהד1

Member
מנהל
תודה שפרסמת כאן. מופע חשוב ומרגש


 
תודה רבה שירה. הערכתי שלוחה אלייך על עשייתך הברוכה למעננו

בכזו רגישות ועדינות.
כל הכבוד לך.
שיהיה לך נחת ושמחה בחייך.
כל טוב,

ציפי
 
למעלה