הפלות וכל השאר..

הפלות וכל השאר..

חייבת לפרוק אני מרגישה כל כך כעוסה על כל המערכת הרפואית!! לא מספיק אישה אחרי הפלה גם צריך לחכות עד לסיום הבירור ואסור להיכנס להריון עד אז וגם מציעים לך תורים ליולי ותשובה עוד חודשיים (יעוץ גנטי)אחרי מה הם חושבים לעצמם?!?!? למזלי הטוב יש לנו מכרים בבית החולים אז התור מיולי הפך לעוד שבוע... כמה חשוב פרוטקציה במדינה הזאת!! פשוט מעצבן אותי עבור אותן נשים שלא מכירים אף אחד ויצרכו לחכות לתור המיוחל!! זהו פרקתי סליחה ..
 

שירהד1

Member
מנהל
מבינה את התסכול, אבל-

יש גם אופציה לבדיקות באופן פרטי. אני זוכרת שאת בדיקת הקריוטיפ עשיתי באופן פרטי (בזמנו- בעלות של מעט מעל 1000 ש"ח), כי במסגרת הקופה זה היה לוקח חצי שנה, ובפרטי- קיבלתי תור תוך שבוע, ותשובות תוך חודש...
היו כמובן עלויות נוספות, לא מועטות, כי היו כל מיני בדיקות שהקופה השתתפה, אבל לא במלוא הסכום. הוצאתי על הבדיקות כמה אלפי שקלים במצטבר (זה כלל גם חוות דעת של מספר רופאים ותשלום באופן פרטי עבור היעוץ).

שוב- אם אני זוכרת נכון את הסיפור שלך, לא בטוח בכלל שיש המלצה רפואית לבצע את כל הבירורים. אבל זו בחירה שלך, ואני מאחלת לך שתבצעי את הבדיקות מהר ככל האפשר, כדי שאפשר יהיה להמשיך הלאה.

ואם את כבר מחפשת על מי לכעוס- זה לא על המכונים של היעוץ הגנטי או על בתי החולים, אלא על התעדוף האוילי שיש במדינה הזו, שבה לא נותנים תקציבים ראויים למשרד הבריאות. אין תקציבים, אין תקנים, יש תפוסה של 150 אחוז בבתי החולים (אולי הגזמתי. לא יודעת מספר מדויק), הצוותים הרפואיים קורסים, וגם מי שזקוק לתור מהיר- עלול למצוא עצמו מחכה ומחכה ומחכה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכה של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
מגיבה..

נכון כל הברוקרטיה מתחילה למעלה ובסופו של דבר מגיע לדבר כל כך רגיש כמו רפואה! אז כן לא רוצים לתת לי אישור לבדיקות של היעוץ הגנטי (עלותם 2600 לי ולבעלי) הלכתי ליעוץ הזה לא על דעת עצמי זה הפרופ שמטפל בי במרפאה להפלות חוזרות שלח אותי.. אז אני עושה הכל ויעשה הכל אם יש סיכוי קטן שההריון הבא יגמר בתינוק בריא ושלם ואמא בריאה . וכמובן מאחלת לכולן את זה כאן
 

שירהד1

Member
מנהל


 
למעלה