שוב אותו סיפור

goldgold1122

New member
שוב אותו סיפור

הריון רביעי. הכל מושלם כל הבדיקות. שבוע 21 מרגישה תנועות בבוקר ואחהצ כבר אין דופק. לפני חצי שנה הדופק פסק בשבוע 15. הפעם עם קלקסן ומעקב צמוד. רופאים הכי טובים. אבל הגוף בגד בי. זהו נגמר החלום. מחכה לגרידה הנוראה.. אגב ללא שום בעיית קרישיות.
 
אין לי מילים

שולחת לך חיבוק ענק
 

שירהד1

Member
מנהל
אוי ואבוי! משתתפת בצערך על אובדן ההריון הנוסף


אני מתלבטת אם לשאול אותך כרגע כל מיני שאלות הבהרה בהיבט הרפואי מתוך רצון וניסיון להבין, או לעזוב אותך לנפשך עכשיו ולתת לך להתעסק קודם כל בפרוצדורה ובראשית תהליך האבל.
תגידי לי מה רצונך.

היכן תעברי את הגרידה? האם באסף הרופא או בקפלן? ממליצה לברר האם יש אפשרות לבצע בדיקות כלשהן לעובר ולשיליה, אם הדבר אפשרי בכלל.
מתי צפויה הגרידה?

שולחת חיבוקי כוחות ותנחומים,

שירה.





שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכה של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 
אני כל כך מצטערת שאת שוב איתנו

גולדגולד היקרה, כל כך התעצבתי לפגוש אותך פה. שוב.
מהניסוח הלקוני אני מסיקה על הסערה האיומה שבפנים.
שולחת לך חיבוק חם על הימים הקשים של עכשיו ועל אלה שעוד יגיעו אלייך.
אנחנו פה. תמיד.
 

goldgold1122

New member
איך משלימים

אני לא אנסה יותר. זה לא הגיוני. הפרופ הכי גדול אומר שהוא לא מבין מה קרה. לא יהיה עוד ילד. לא ממליחה לצאת מהמיטה. אמרתי לילדים שאני חולה ולא יכולה להיות איתם. החיים לא יחזרו להיות מה שהיו. עולות מחשבות אובדניות. הייתי אצל פסיכולוגים אחרי ההפלה הראשונה לא עזר. מה שעזר זה רק ההריון הזה שהיה מושלם. כבר לא הייתי חרדתית כי היו תנועות. הגעתי לשלב להנות וזה נגמר. ולאף אחד אין תשובה. יכול להיות שאני שונה שיש בעיה שאף אחד לא מכיר. איך ממשיכים
 

שירהד1

Member
מנהל
איך ממשיכים?- קודם כל משיגים עזרה מקצועית ומהר!!!

אני מפצירה בך לקבל סיוע מקצועי, כולל לשקול עם אשת המקצוע טיפול תרופתי לתקופה הקרובה. ממליצה על ד"ר ורד בר, שהיא פסיכיטארית נשים, אך האמת היא שאת גם יכולה לפנות SOS לרופא/ה המשפחה שלך להתחלת טיפול תרופתי נוגד דיכאון או לצורך הפנייה מהירה לגורם שיוכל לסייע לך.

משום מה, מנוע החיפוש בפורום לא עובד לי, ולכן אינני יכולה לקרוא אחורנית את כל הסיפור שלך ומה קרה בהריונות הקודמים, ואני בטח ובטח לא יודעת מה קרה הפעם, ואני גם לא רוצה להתחיל לתחקר אותך בכל מיני דברים רפואיים.
כפי שכתבתי קודם, מציעה לנסות ולעשות בדיקות של העובר ו/או השיליה, אם הדבר יתאפשר.

לא כתבת מתי תעברי את הגרידה והיכן. בעלך איתך? מצליח לתפקד עם הילדים? יש לך עזרה בבית?

דואגת לך. כתבת: "עולות מחשבות אובדניות". מודה שזה מלחיץ אותי בתור אדם ובתור מנהלת הפורום, וזה שאת כותבת לנו את זה רק מראה עד כמה יש בך חלקים בריאים וחזקים שרוצים לחיות. בבקשה פני לעזרה מהר ככל האפשר.


שירה.


שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכה של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
להמשיך להאמין

היי גולד יקרה,
קראתי את הדברים שאת רשמת ולא יכולתי שלא להתאכזב ולכאוב יחד איתך.. נשמע שהתמודדות הזאת קשה כל כך, לפתח מחדש ציפיות בכל פעם, לקוות, להאמין, ואז ביום אחד, בבת אחת, לקבל "פצצה" לפנים, ברגע אחד התקוות נגוזות, ונשאר שברון לבד אחד גדול. כמה שזה בטח מתיש ומעייף להתמודד בכל פעם מחדש עם ניסיונות כושלים כאלו.

ולמרות הכאב הגדול, הלב הכואב, והאכזבות פעם אחר פעם, נראה שעוד קיימת בך התקווה, שיש בך עוד אמונה שתצליחי להתגבר על המכשולים והכאב ולהגשים את החלום הזה שנראה לפעמים בטח כה רחוק. ואם תרצי יקירה, לשתף ולדבר, לפרוק מעט מן הכאב והמעמסה הנפשית הגדולה שאת בטח סוחבת איתך, את מוזמנת להגיע אלינו, לצ'אט של אתר סה"ר, שפעיל בכל יום ב21:00-00:00 (למעט ימי שישי), תוכלי לדבר שם עם מתנדב בצורה אנונימית, והוא יהיה שם כדי להכיל, להקשיב ולהיות לך כאוזן קשבת במקום הכואב הזה כל כך שאת בטח נמצאת בו.

מחכים לך,
מתנדב סה"ר.
http://www.sahar.org.il/
 
למעלה