באסה פיצוץ עם הבעל

באסה פיצוץ עם הבעל


משתפת בגלל חברת פורום מקסימה ביותר אין אריות כאלה, שעודדה לשתף ולקבל תמיכה מכן למרות שאני מרגישה כרגע ככ דפוקה בגלל מה שקרה.
החלטנו להתחיל לנסות מחדש אחרי תקופה לא טובה.
קימפרנו אתמול ושלשום, הסטיק היה חזק מאוד אתמול, היום נחלש כלומר אולי היום הביוץ? ככ רציתי להיות רגועה היום ומרוב שרציתי התרחש פ-י-צ-ו-ץ ענקי! עם הבעל.
מתוסכלת כי ידוע שמתח ולחץ הם אמצעי המניעה הכי יעיל ואני בכיתי וצעקתי היום המון ונלחצתי המון מהמצב שהייתי שרויה בו!!! אז איך אפשר להקלט ככה?! מתוסכלת מבואסת וככה פותחת את השבוע מדוכאת בא לי לקבור את עצמי
 

שירהד1

Member
מנהל
מעתיקה את תשובתי מהפורום השני-

מנסה להרגיע-

אפשר להיקלט במצבי מתח ולחץ. עובדה. אפשר. אז אם לא יקלט הפעם- תדעי שזה לא בגלל המריבה והצעקות. באמת שלא. ואם אם יקלט וחלילה לא יתפתח- זה גם לא קשור למריבה ולמתח. הלוואי והיתה לנו כזו שליטה על הבריאות שלנו ושל העוברים שלנו ושל הילדים שלנו. זה לא עובד ככה.

וחוץ מזה- שברור שהיה פיצוץ עם הבעל. זה ממש חובה הרי שבימים הכי קריטיים, שהכי חשובים לנו מבחינת קליטת הריון- זה ברור שנהיה יותר במתח, וזה ברור שתהיה יותר נטיה למריבות עם בן הזוג או שלו- איתנו. אלו הם החיים.
גם לנו היו פעמים שבדיוק בימים הקריטיים או בחלקם- דווקא אז- הוא היה עייף נורא, דווקא אז רבנו נורא, דווקא אז- יצא כל החשק בגלל המתח.
אני , אגב, לא ראיתי ממטר- מריבה כזו או אחרת- זה לא עניין אותי בכלל. אבל אני לא לבד בעסק הזה...ונאלצתי להתחשב במצב הרוח שלו.

ברוב המקרים הצלחתי לא לפתוח במריבה, או לא לשתף פעולה עם מריבה, וכן לגרום לאוירה נעימה ורגועה יחסית.

אז את יכולה להרגע, ולהבין שאת רק בת אנוש, ואני מקווה שהטבע יאפשר לכם הריון תקין בקרוב:)

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז
09-7749028
 
למעלה