מאוכזבת

אור 2222

New member
מאוכזבת

בוקר טוב לבנות המקסימות.
התעוררתי הבוקר עם רצון לשתף בהמשך החוויות שלי. היה לי אתמול ערב קשה, של בכי ואכזבה ואני מנסה לאסוף מחדש את הכוחות והאופטימיות.
אז לפני חודשיים עברתי הפסקת הריון בשבוע 20 עקב גילוי של תסמונת דאון. בחרתי לסיים את ההריון בתהליך של לידה ולא גרידה , למרות שלאחר הלידה כן עשו לי פעולה כירורגית של גרידה בהרדמה מלאה (נוהל בה"ח), וזאת עקב המלצות הרופאים שטענו שזה בריא יותר לגוף (לידה הכוונה). יש לי ילדה אחת בבית בת שנה ו-3, וכל הזמן ראיתי לנגד עיני את המטרה שהיא להיקלט שוב במהירות ובאמת אני מרגישה שכבר התחזקתי יותר בתקופה האחרונה והצלחתי להסתכל קדימה. שבוע שעבר הייתי בביקורת אצל רופאה בקופ"ח, לפני שקיבלתי מחזור לראשונה והיא טענה שהכל ממש בסדר ואין מניעה להתחיל בנסיונות אחרי המחזור.
אחרי המחזור, כלומר, אתמול, הלכתי לביקורת אצל רופא מומחה שאני אצלו במעקב כבר כמה שנים. ממש ציפיתי לשמוע את אותו הדבר גם ממנו רק שהוא ראה "תוכן" ברחם. ממצא בגודל של 1 ס"מ בערך והוא ציין שזה חייב לצאת, שזה כנראה שארית מההריון וקבע לי תור להיסטרוסקופיה. אין לתאר את האכזבה שלי. פשוט רציתי לבכות.
תבינו, ההריון הראשון שלי הושג אחרי 3 שנים! עברתי טיפולים ובדיקות שלא הועילו ובסוף נקלטתי טבעי. להריון השני שלא הצליח גם נקלטתי טבעי, והפעם אחרי חודש נסיון בלבד! ועכשיו לעבור שוב היסטרוסקופיה שולח אותי למקום מאוד רע, פלאשבק מתקופת הטיפולים, ועוד אחרי שבסוף נקלטתי פעמיים באופן טבעי, אני פשוט לא מסוגלת להכיל את זה. כל -כך מקווה שזו רק מהמורה קטנה בדרך ולא תחילתה של סאגה נוספת...
תודה על המקום לשתף, לפעמים זה קשה מנשוא.
 

shira3121

New member
שולחת לך המון חיבוקים

זה כל כך כואב ומבאס לחשוב שהצלחת כבר לסיים עם ההליך הפיזי ואז להתקל בעוד מהמורה לעבור ואז שוב צריך לגייס כוחות ולהתעסק עם ביורוקרטיה. מקווה שתשיגי תור מהיר להיסטרסקופיה ושזה יעבור בשלום ותיכנסי להריון מהר
 
לחזור אחורה

היי יקרה,
באמת קשה לגלות פתאום משהו שמעכב את הנסיונות. ואצלך גם יש רקע של טיפולים, אז קצת יותר קשה כי כבר חווית עיכוב די מסיבי בהגעה לבכורתך. זה מאד מאד שונה, אבל זה קצת כמו שאת מחכה שעה בקופ"ח לתורך כדי לקנות תרופות, ואז מגיע איזה מישהו ש"היה כאן קודם" ונתקע בדלפק עוד 10 דקות.
ככה סתם היית יכולה לחכות עוד 10 דקות בלי בעיה בכלל. זה לא כ"כ הרבה זמן. אבל אחרי שכבר הגיע תורך ה-10 דקות האלה פתאום בלתי נסבלות.

אני מאחלת לך שלמרות הקושי העשר דקות יעברו יותר מהר משנדמה לך. לא עברתי הסטריוסקופיה, אבל להבנתי היא פחות 'גרועה' מצילום רחם, מקווה שיעבור בקלות (ובמהירות) ותחזרו לנסיונות - ולהצלחות הטבעיות!
ואנחנו פה, כל הזמן, אם מתחשק לך לפתוח פה טבלת ייאוש ולספור ביחד איתנו את הימים - אנחנו נשתתף בשמחה.
 

אור 2222

New member
מעניין

איןאריותכאלה, הדימוי של העשר דק'. מהרגע שהבנתי שאני צריכה לבצע הפסקת הריון הרגשתי כמו במשחק סולמות וחבלים...שהינה הינה כמעט כמעט אני שם והופ, חזרתי אחורה עוד קצת ועוד קצת ואז לנק' ההתחלה.זה מבאס כל כך. על אותו משקל של העשר ד'ק גם תמיד הרגשתי שאם היה לוקח לי חצי שנה להיקלט זה היה בסדר ולא הייתי נלחצת, אבל ברגע שזה כבר קרה ואז נ"לקח ממני" אני פשוט מרגישה את עצמי נכנסת לסחרור, לכמיהה המוכרת המטורפת להיות בהריון, שמנסיון שלי, זה הכי לא טוב ובריא ואני מנסה הכל כדי לעצור את זה ולנשום בחזרה.
 

שירהד1

Member
מנהל
האכזבה שלך מובנת לחלוטין-

מה שאני פחות מבינה זה למה יש דיווח ואבחנה סותרים בין הבדיקה של הרופאה לבין הרופא. האם מדובר במכשירים שונים? במומחיות שונה? במי את נותנת את האמון על ביצוע בדיקה נכונה ואמיתית? האם אמרת לרופא שבדק אותך שנבדקת זמן קצר לפני כן והרופאה אמרה שהכל תקין?

האם הרופא נתן לך הפנייה להסטרוסקופיה לצורך אבחון או טיפול? (אבחונית או ניתוחית)?

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 

אור 2222

New member
אז לשאלתך

מדוע יש אבחנות סותרות בין הרופאים, אין לי תשובה ברורה כי זה לא נדיר שמתפספסים דברים. בגדול הרופא שאבחן את הממצא הוא מומחה באנדמטריוסיס ואני נמצאת אצלו במעקב עוד מתקופת הטיפולים שעברתי בה היה חשד לאנדמטריוסיס. לצורך העניין, אחרי הלידה הראשונה שלי הגעתי אליו לביקורת והכל היה תקין ובאמת נקלטתי אח"כ צי'ק צ'אק. אני מרגישה שאני סומכת עליו, לא סתם הוא מומחה בתחומו. ואני צפויה לעבור היסטרוסקופיה ניתוחית.
 
למעלה