זה כל כךלא קל...

זה כל כךלא קל...

שלום יקרות!
תודה לך שירה על ההודעה האחרונה,אני בתחילת הבירורים כמו שחשבת את הגרידה הראשונה לא מחשיבים כרצף של שלוש (כי הסיבה ידועה)וכאילו עברתי רק שתיים ולא נחפזים עם שאר הבירורים..
הפעם התאוששתי מהר פיזית הנפשית מדדה בקושי אחרי.
בעלי יותר תומך הפעם אבל מדהים אותי כמה הוא לא מודע.
אתמול היינו בטקס של הבן הגדול ואחת האימהות ילדה בדיוק בתאריך הייעוד של השני שאיננו ופשוט קפאתי בעלי המשיך להתעניין ולשאול אני ברחתי.
אחר כך שאל אותי אך ברחתי ,עניתי לו שהוא לא שם לב לתאריך אפילו בלי בכלל להתייחס לזה שלי אין עכשיו,,,
קשה איתם לפעמים כל כך.
ולגברים האחרים בחיי - הילדים שלי כל הזמן שואלים אותי מתי יהיה עוד אחד וזה כל כך קשה.
הקטן אמר לי (7) שיש לנו כל כך הרבה אהבה בבית ונשיקות וחיבוקים באוויר שאנחנו חייבים עוד אחד לאהוב.
הגדול(11)כל הזמן מזכיר לי שרציתי המון ילדים(כמו שפעם סיפרתי לו).
ושאני כל כך טובה עם ילדים וכל החברים שלו תמיד אומרים לו איזה אמא טובה אני ,אז לא חבל...
ואני משתגעת.
אתמול אחרי שהקטן דיבר לבטן שלי בפעם המיליון אמר לי תינוקי אני יודע שתבוא אמא עוד לא יודעת שתיכף תגיע אבל היא כל כך רוצה אותך וגם אנחנו.
,אז תבוא טוב...
אז אחרי שדמעתי אמרתי לו זה נכון שאמא נורא רוצה אבל לא תמיד אנחנו מקבלים מה שאנחנו רוצים.
הם כמובן לא ידעו על כל ההריונות וכבר בא לי לצעוק להם לאמא ממש קשה היא כבר איבדה שלושה והיא לא יודעת מהב הלאה ואיפה להחביא את כל הכאב הזה.
זה קשה כי אנחנו מדברים המון על רגשות ולא לשתף אותם ממש קשה.
אני מוצאת את עצמי כל הזמן מצלמת אותם כי הם הנחמה שלי והשמחה שלי אפילו שאני כל כך רוצה עוד,ולהגיד להסתפק בהם נשמע לי רע כי הם כל כך מדהימים
אבל בחלום זה להסתפק....
תודה לכן על המרחב הבטוח תודה לכל מי שמגיבה וגם לאלה שלא.
חיבוק אני, כי זה כל כך לא קל....
 

טומה1008

New member
מבינה שכל כך כך לא קל לך... והגברים באמת לא תמיד מודעים

לא זוכרים פרטים כמו תאריכים שחשובים לנו... והגברים הקטנים שלך פשוט מקסימים)) שולחת לך תמיכה וחיבוק ומאחלת שיגיע למשפחה שלכם עוד אחד או אחת ותמשיך האווירה של אהבה, נשיקות וחיבוקים בבית!!!
 
לא קל

אני לא חושבת שאפשר (או שצריך) להחביא את הכאב. מותר להיות עצובים ליד הילדים. ובכלל, כל קשת הרגשות לגיטימית. חלק מהקושי של המין האנושי כולו הוא בהדחקת רגשות, בהתנהגות מנומסת, בהחנקה ובהדחקה. אני כמובן לא חושבת שצריך להשתולל או לפרוק כל עול, אבל הנסיון להסתיר מהילדים את הרגש האמיתי הוא עקר בעיני.
את הרגש - ולא את הסיבה לרגש - לא חושבת שצריך לספר לילדים בדיוק למה את עצובה (אמא אחת רצחה את 4 הבנות שלה והתאבדה ואני משתגעת מהבוקר מהמחשבה הזו) אבל בהחלט אפשר לומר "אמא עצובה, לפעמים גם גדולים עצובים".

לעניין הגבר - תשמעי, הם אחרים, או לפחות רובם אחרים. זה לא אומר שהם לא מרגישים, רק שהם שמים לב לדברים אחרים מאיתנו. אני בספק רב אם לבעלי יש מושג לגבי התל"מ או תאריך ההפלה.


לעניין הויתור על החלום והלא להסתפק במי שישנו - אני באותה סירה בדיוק. ולפעמים מה שכואב לי זה שאני לא יכולה להרוג את הכמיהה הזו ולשים את הנקודה ודי. אבל אני לא יכולה. באמת שלא. אז אני משתדלת להיות רחומה עם עצמי ולפחות לא לבוא לעצמי בטענות על עצם הכמיהה עם כל מה שהיא מביאה איתה.


ולגבי כמה שקשה. מאד. אני עצובה איתך. אין לי נחמה כי אין נחמה במצב הזה, והריקנות היא איומה והכמיהה כואבת בגוף ממש וכאב הלב נורא. וכבר כתבתי למישהי שאני ממש לא מאמינה שהכל לטובה. לא לטובה.
הלוואי ויהיה לך סוף טוב, אני מחתימה אותך לרשימת ה"ילד עוד שנה מהיום" שפתחתי פה לאחרונה לכל המנסות. ובינתיים חיבוק גדול. ובואי. אנחנו פה. כל הזמן.
 
המשך לא כל כך קל

תודה לכן על התגובה.
אני לא מסתירה את זה שאני עצובה,גם לא שאני כועסת .
רק בדרך כלל אני מספרת בקצרה בהתאם לגיל למה...
הפעם זה די בלתי אפשרי.. והם שואלים.
סתם אני צריכה להתנחם בזה שהם רואים אותי ורגישים וגם רואים שלמרות זה אני שמחה בהם וצוחקת .
למרות שרוב הזמן בא לי רק לבכות...
 
כמה שאת צודקת....

אבל הם עוד ילדים,ובאמת לא כדאי לשתף אותם.גם אצלי הילדים,8,6 מאד רוצים,ושואלים,ואני מסבירה בצורה מאד יפה ומנומסת ובהמון אהבה,שלא תמיד זה מצליח,וטוב לנו גם איך שאנחנו היום,ושאם אמא תצליח בכל זאת להכנס להריון וללדת,אז כמובן שנשמח כולנו,אבל יחד עם זאת,יש גם עוברים שלפעמים מתים בתוך הבטן בגלל מחלות,או פגים שנולדים מוקדם מהצפוי,ולא תמיד מצליחים להציל אותם.אני אוהבת לפרוס בפני הילדים שלי,כל מיני אפשרויות,כדי שאם חלילה יקרה משהו,השוק יהיה קטן יותר.מסבירה להם הכל ברמה שלהם.מעולם לא סיפרתי שזה קרה לי.אני הגעתי עם עצמי לשלווה.כי החלטתי לנסות להרות שוב אחרי שאעבור לבית החדש,ואם זה יצליח לי,אשמח מאד,אם לא,או אם תקרה בדרך תקלה חלילה,עדיין לא אתפרק לגורמים כמו בפעם שעברה.אני אדע שניסיתי הכל והשקעתי מעל ומעבר כדי לנסות,ויש דברים שלא קשורים אלי.
 
למעלה