אוף. מעדכנת

אוף. מעדכנת

לפני שבועיים (הייתי בשבוע 9) שאלתי אתכן אם יש משמעות לחוסר הרגשה של תחושות הריון... בסוף היה דופק. היום הלכתי לעשות שקיפות עורפית (שבוע 11) ומסתבר שיש ממצא לא תקין: 3.4 ממ בעורף...הרופא אמר שזה סיכון מוגבר של 1:8 ואני עושה סיסי שליה ביום ראשון. הוא אמר שרוב הסיכויים שזה לא תקין.

אני אחרי הפלה אחת, מרגישה שלא יכולה להתמודד נפשית עם עוד הפלה...... אוף.

מיואשת.

למישהי קרה שהיה ממצא כזה ובסוף היה תקין?
 
קשה ומפחיד

דבש וקינמון היקרה, כל כך שמחתי בשבילך שבאת אלינו ומיד עזבת עם דופק אל הפורום השני. הימים האלה של ההמתנה וחוסר הוודאות איומים וסערת הרגשות גדולה. כולנו ממתינות איתך במתח לסיסי השיליה. אני שולחת לך חיבוק וירטואלי חזק. מייחלת שהיתה טעות בבדיקה ומקווה שלא תחזרי אלינו.
 
מכירה מישהי שהכל היה תקין אצלה

הריון תאומים שאצל כל אחד היה יותר מ-3 מ"מ. היא עשתה מי שפיר (דיקור כפול, התאומים היו בשקים נפרדים).
הם נולדו וגדלו והכל בסדר.
לפני הבדיקה את כנראה תעברי גם ייעוץ גנטי בביה"ח, ממליצה לברר שם על פיש, שמאפשר קבלת תוצאה של חלק מהדברים בתוך ימים ספורים.

מחזיקה לך אצבעות
 

שירהד1

Member
מנהל
קודם כל- שלב שלב-

אכן ממצאי הבדיקה אינם תקינים, ועשה הרופא בצדק ששלח אותך מיידית לבדיקת סיסי שיליה, וגם הכין אותך לתוצאות לא טובות שעלולות להיות.
כעת, מה שיש לעשות זה לבצע את הבדיקה, ולנסות לשמור על שפיות בתוך כל הכאוס והתחושות הקשות והעצובות, ולחכות לתשובה. אני מציעה לעשות את הפיש, כי אז התשובות מגיעות תוך יומיים (בכל מה שנוגע לתסמונות המרכזיות).
כתבת שאת לא יכולה להתמודד נפשית עם עוד הפלה. אם חלילה זה יגיע לזה- את תפתיעי את עצמך בעוצמות שלך ובחוזק שלך וביכולת שלך להתמודד.
אנחנו נהיה איתך בכל שלב. וכמובן- הלוואי הלוואי וימשיך ובטוב.



שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז
09-7749028
 
למעלה