מעדכנת אחרי הרבה מאוד זמן

מעדכנת אחרי הרבה מאוד זמן

שלום לכולן
חלקכן מכירות אותי. המקום הזה היה לי בית במשך המון זמן.
לאלה שלא- הסיפור שלי ארוך מאוד. כמו שאמר לי מנהל הריון בסיכון בהדסה " אני רוצה להציג את המקרה שלך לסטודנטים אבל הם לא יאמינו שהוא אמיתי".
עברתי תשעה הריונות. בראשון שכבתי כל ההריון בגלל שיליית פתח וב"ה ילדתי את הבת המקסימה שלי שהיום בת 11. בהריון השני והשלישי עברתי הפלות. ההריון הרביעי עבר עם סוכרת קשה מאוד שבסופה קיבלתי את ביתי המהממת בת השבע. אחריה היו לי שתי הפלות ואז הריון אחד מושלם . היה לי בן. תשעה חודשים תקינים. פלא גדול. וזה נגמר בחדר לידה ברשלנות קשה בלידה . נולד תינוק שעבר שמונה דקות החייאה ונפטר אחרי ארבעה ימים. בדיוק היום לפני שלוש שנים. אני אושפזתי לחודש במצב קשה מאוד כי בניסיון להציל את התינוק ניתחו אותי בתנאים לא מתאימים והיה לי זיהום קשה ברחם. לאחר כשנה קיבלתי את הבשורה שכל הסיפור הזה פגע לי בפוריות ואצטרך לעבור הפריות. התחלנו הפריות. שוב הפלה. שוב הפריות . ואז....טיפול שהצליח. הרופא אומר לי כל יום בערך "תיהי אופטימית אבל תיהי מוכנה לרע מכל". עד הרגע האחרון...עד החדר ניתוח...לא היה שקט לא מצידנו ולא מיצד הצוות הרפואי. והיום...יש לנו תינוק מתוק בן חצי שנה. טפו טפו טפו אושר גדול. ולמה לא כתבתי עד עכשיו? שבועיים אחרי הלידה ביתי בת השבע נכנסה לטיפול נמרץ במצב קשה. את התינוק הזה שכל כך חיכיתי לו נאלצתי להשאיר אצל חברות ומשפחה ולשבת איתה. גיהנום שאין לתאר. חרדה נוראית שהסתיימה בנס בשלום. זה אומנם לא קשור לפורום הזה אבל בלתי נפרד מסיפור הלידה שלי....
אני כותבת פה כדי שתשמעו את הסיפור שלי ותדעו לא לוותר. יש רגעים שהכל נראה אבוד אבל אסור לוותר. כשמאבדים תינוק השמיים נופלים. בעבר מאוד כעסתי כשאמרו לי שתינוק חדש ירפא אותי . אז הוא לא ריפא אותי אבל הוא בהחלט ממלא באושר את החור הגדול בלב.
ועוד דבר- בזמנו הייתי מאוד מתוסכלת מתגובת הסביבה. או יותר נכון מחוסר תגובת הסביבה. חשבתי שמה שקרה לי לא נגע באף אחד כי אף אחד לא דיבר איתי על זה. ואז ילדתי. וההתרגשות מיסביב והתגובות והבכי -הראו לי עד כמה כולם כאבו. אי אפשר לתאר את ההתרגשות של הסביבה. ועכשיו אנשים כן מדברים איתי על מה שקרה עם התינוק שנפטר.
מאחלת לכולכן הריון תקין שבסופו תצאו בידיים ולב מלאים באושר.
ותודה על התקופה שהייתן פה בשבילי
יערה
 
היי יקרה

למרות שאנחנו בקשר כבר 3 שנים ואני לגמרי מעודכנת
חשוב לי לכתוב לך גם פה
מכירה את סיפורך ועדיין לקרוא אותו פה בסיכום שלך זה מדהים ומרגש
את מעוררת השראה עצומה. עברת כל כך הרבה שבאמת אין מילים שיכולות לתאר
וכמה כוחות .. מעריכה אותך על הכל
ושמחה שזכית לנס המתוק הזה שכבר בן חצי שנה. .
 

mick nik

New member
וואו. מדהים. נותרתי ללא מילים.

נשמע כמו רכבת הרים רגשית מטורפת מה שעבר עליכם...
&nbsp
מאחלת לך ולמשפחתך שמכאן תדעו רק אושר, שמחה ויותר מכל - בריאות טובה.

&nbsp
תודה ששיתפת.
 

שירהד1

Member
מנהל
את לא מבינה באיזה הלם אני עכשיו...


אין. את לא מבינה. שתדעי שכל כמה חודשים כתבתי פה שאלה- אולי את פה? אולי את רוצה לעדכן?...חשבתי עלייך, ואני אפילו לא מכירה אותך. אבל ההיכרות שלנו אולי חזקה אפילו יותר מהיכרות בעולם האמיתי- ליוונו אחת את השנייה בפורום הזה לאורך הרבה זמן.

תודה רבה רבה שנכנסת לפורום וכתבת את סיפורך, שהוא באמת סיפור לא יאומן.
תודה שאת נותנת תקווה לנשים הנפלאות פה.
תודה שחזרת לפה כדי לשתף ולרגש אותנו כך.

שתדעו ימים טובים, מאושרים ובריאים.
עשית לי את היום, יערה. איך אני שמחה עבורך. שמחה ומתרגשת.


שירה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון, תפוז.
09-7749028
 
תודה לכן

תודה לכולכן . ריגשתן אותי מאוד. שירה אכן המקום הזה הוא משפחה ונוצרו פה חברויות מדהימות שמלוות אותי עדיין בחיי היומיום (כמו עם "לראות את האור" היקרה).. היינו אז קבוצה שגם נפגשה והרבה פעמים אני תוהה מה קרה לבנות שפגשתי ואני לא בקשר איתן כבר.
מאחלת לכולן אושר גדול לצד הכאב (שלצערי נשאר אבל משנה מאוד את אופיו).
 
למעלה