ההתלבטות שהוכרעה באופן טבעי

ההתלבטות שהוכרעה באופן טבעי

ביום רביעי שעבר מס' ימים לפני הועדה להפסקת היריון הרגשתי לפנות בוקר ירידת מים מסיבית בניגוד לשבועיים קודמת בהם אובחנה רק דליפה מועטה . היה לי ברור שהטבע הכריע, לפני כן הרופאה שלי עוד הציעה להמתין ולראות אם הדליפה מאפשרת סחיבת היריון לשבוע שהעובר בר חיות .
הגעתי למיון בדיוק שבוע 22 , הרופאה בדקה ראתה מיעוט מי שפיר קיצוני במוניטור התגלה כי ישנם צירים עם דופק. האחיות והרופאה היו מקסימות עדינות וראיתי על פניהן את העצב . לאחר עירוי הצירים פסקו והעבירו אותי למחלקה . נשלחתי לאולטראסאונד שאישש כי כמות מי השפיר הינה כמעט אפס מוחלט . אני ובעלי לחצנו על ועדה להפסקת היריון ואכן ביצעו איתנו באופן אד הוק. העובדת סוציאלית מילאה את הפרטים לקחה את תוצאות האולטראסאונד וחזרה עם אישור בצהריים.
הרופאים החליטו לבצע את ההפסקה רק למחרת אבל הגוף שלי לא החזיק מעמד. תוך 3 שעות הייתי בפתיחה מלאה , 2 דחיפות והעובר היה בחוץ. החלטתי להיפרד . בעלי לא רצה . גם בחדר לידה המיילדת היתה מקסימה ורגישה . לאחר שהשלייה לא יצאה הכניסו אותי לגרידה בהרדמה מלאה . השתחררתי למחרת.
חזרתי הביתה עם אפס סבלנות לבעלי ,אני כל הזמן בוכה כשאני חושבת על העובר . אין לי חשק לראות אף אחד , לדבר עם אף אחד ואפילו נמנעתי עד אתמול מלהיות לבד עם הבת בת השנה ו-7. אני כל כך חיכיתי להיום בבוקר להיות לבד בבית בלי שיבחנו (בעלי) את תגובותי. ובלי שאצטרך לזייף סבלנות לילדה . אני יודעת שעוד יום ועוד יומיים אהיה יותר חזקה אבל כרגע אני חונקת את הדמעות עד שאהיה לבד עם עצמי.
 
כואב מאוד

מאוד מוכר העניין הזה של אפס סבלנות. אם אני זוכרת נכון, אני נרתעתי ממגע. אמא שלי ניסתה לחבק אותי ואני פשוט התרחקתי. בעלי לא ניסה לחבק, הוא הבין שאני לא יכולה.
למרות הקושי, בעיניי חשוב להסביר לו שאת צריכה עכשיו מרחק. את לא חייבת להסביר למה (אני די בטוחה שבזמן אמת אני לא ידעתי להסביר לפרטי פרטים), אבל לא כדאי להשאיר אותו תלוי באויר.
אנחנו עוברות את המשא הנפשי והפיזי, הם עוברים רק את הנפשי ולא יודעים איך לסייע ומה לעשות כדי לא להכאיב לנו יותר ממה שכבר כואב.

עוד דבר שכדאי לעשות (אם עדיין לא עשיתם), זה ליידע את הצוות בגן של הילדה. היא אמנם צעירה, אבל יש סיכוי שבתגובה לרגשות שלכם (שאי אפשר להסתיר), היא תפגין התנהגות חריגה.

מזכירה לך שכל רגש שאת מרגישה כרגע הוא לגיטימי.
אחרי אובדן אני בדרך כלל בוכה בזמן המקלחת, צועקת בלי קול.

שולחת לך חיבוק ענק
 

shira3121

New member
צר לי על אובדן ההריון שלך

הכי טבעי בעולם שלא תהיה לך סבלנות לאף אחד ואפילו לא לבת שלך. אני אחרי ההפלות תמיד דאגתי לא להיות לבד עם הבן שלי כדי שלא ידבר בתהום של עצב שאני נמצאת בה
 

מזי39

New member
כואב

והתגובה שלך טבעית לחלוטין.
אני מזדהה איתך, בימים הקרובים אעבור גרידה והלב שלי שבור לרסיסים.
 

mick nik

New member
עצוב כל כך. ליבי איתך


אפשרי לעצמך לכאוב את האובדן. עברת חוויה קשה ומטלטלת ואך טבעי שתהיי חסרת סבלנות לעיסוק בשגרת היום יום.
בשלב הזה לא חשבתי הרבה קדימה... זה היה לגמרי לעבור יום אחרי יום .
 
למעלה