מה עונים לכל השאלות הטפשיות

goldgold1122

New member
מה עונים לכל השאלות הטפשיות

לא יכולה יותר עם כל השאלות מכל אחד שני...מה עם עוד ילד? אל תחכי יותר מידי...את תצטערי אחרי...כל תינוק שרואים, לא עושה לך חשק...דייי , בא לי לצעוק על כל העולם. אבל צריך לחייך ולהמציא איזה תשובה חסרת תכלית.
אז לא רק שעברתי הפלה בשבוע מאוחר כי הדופק פשוט הפסיק, אז אני גם צריכה לעבור טיפולים קשים בשביל עוד הריון שלא בטוח יחזיק.
מה לעזעזל עונים לכל החצופים האלה? ולמה כולם מרשים לעצמם. גם אתן נתקלות ברמה יומית בהערות כאלה?
כל שאלה כזאת זה כמו סכין בלב.
 
אני בדרך כלל עונה

"זה מורכב". קל לי לענות ככה, כי זו האמת. המצב שלנו באמת מורכב.
אחרי תשובה כזו, רוב האנשים לא מרגישים בנוח לשאול שאלות המשך.
למדתי עם הזמן עם מי אני מוכנה לשתף יותר ועם מי לא, וזה גם תלוי אם שואלים אותי בנוכחות הבת שלי או כשאני לבד.

השנה הבת שלי בגן שבו לא הכרנו אף אחד לפני כן, ואנחנו עדיין בשלבי הכרות עם חלק מהילדים/הורים. אז אני נשאלת די הרבה אם יש לה אחים, ועונה ביובש ובקצרה שלא. עד כה כולם הסתפקו בתשובה הקצרה ולא עברו לשאלות המשך.

לא מתרצת עבור השואלים, אבל משתדלת להזכיר לעצמי שהם שואלים מתוך כוונה טובה ולא כדי להכאיב לי. זה לא מפחית את הכאב, אבל לפעמים מרכך קצת את הכעס שלי כלפיהם.
 

snoopy96

New member
אני גם תמיד עונה ככה

אבל כבר היתה את האמא הדבילית שאמרה לי שהיא שואלת רק כי לרוב הילדים בכיתה יש אחים ואחיות, אז עניתי לה שאני מודעת לסטנדרט ושאני לא עומדת בו...
אבל מה אני אגיד לך זה עדיין קשה
 
אם זה לא היה עצוב נורא, הייתי רושם חחח, סנופי

את מצחיקה במציאות שהיא מאוד לא מצחיקה.
 
הייתי רושמת. רושמת. שוב האיות האוטומטי בטלפון הנייד


 

דניאל5000

New member
מעצבנים

כל כך בעייתי שכל אחד מרשה לעצמו לדחוף את האף .. אך זה טבע האדם ! נשאלת השאלה כמה את ״פוליטלי קורקט״ ... לי היתה חברה מהעבודה שעברה הפלות וכל הריון בא מטיפולים והתשובה שלה היתה בד״כ מאוד אגרסיבית ...״צאו לי מהרחם...״ או שהיתה עונה ביובש שאצלה זה לא כל כך פשוט וכשיהיה משהו כולם ידעו.... הסקרנות היא טבע האדם ובטוחה שאף אחד לא רוצה את רעתך פשוט לא מכירים את התמונה המלאה . תיהיי אסרטיבית עד כמה שניתן ...
 
הסקרנות היא טבעית, אבל עדין לא מחליפה איפוק ...

אנשים באמת מרשים לעצמם לשאול מה עם ילדים, למה יש רק ילד אחד, מתי תביאו שלישי, אתם לא רוצים בת/בן (כשיש במשפחה רק ילדים ממין אחד). אוווףףףףףףףף.
אנשים לא אמורים להכיר את התמונה המלאה, הם אמורים להתגבר על הסקרנות הטבעית שלהם, בדיוק כמו שהם מתאפקים בכל כך הרבה תחומים פיזיים. אז גם ברגשיים.
מוסיפה כאחת שמשתדלת (עוד לפני שזכיתי גם אני להכנס לסטטיסטיקה) לא לשאול שאלות כאלה - ובכל זאת כל המידע זורם אלי. בחיי.
 

goldgold1122

New member
מסכימה לגמרי

בתור אחת שעברה טיפולי פוריות וגם הפלה ממש לא מרשה לעצמי לשאול שאלות מיותרות. הרי זוג שאין לו ילדים הרבה זמן רוב הסיכויים שזה לא מרצון ...
וגם לא נראה לי שמישהו יכול לבחור את מין הילוד....אז למה לשאול?
העניין הוא שלא רק התמימים שלא עברו קשיים בתחום זה שואלים אלא חברות שמתקשות להרות ויש להן 2 ילדים בדיוק כמוני רק יותר צעירים.
פשוט מתוך שעמום נראה לי .אז שימצאו להם תחומי עניין ויפסיקו לחפור בחיים של אחרים.
 

shira3121

New member
בן הזוג שלי היה בשבעה ואיזה מכר רחוק של ההורים שלו

שאל אותו למה אתה לא עושה עוד ילד אז הוא ענה לו בלי להתבלבל ולמה אתה לא עושה אז האידיוט ענה לו אישתי זקנה מידי , על זה בן הזוג אמר לו אז מה הבעיה תמצא אשה חדשה. איכשהו אותי טרם שאלו אבל אני כבר מחכה בקוצר רוח למסכן שיעיז לשאול אותי כי הוא יקבל בתמורה התעניינות מאוד נרחבת בחיי המין שלו כולל שאלות על תנוחות תדירויות והרגלי סידור השיער למטה שלו ושל בן בת/הזוג ואז הוא לא יעיז יותר לשאול אף אחת שום דבר
 
נכון

הלב נשבר. החטטנות של אנשים באמת מכה בבטן.
אין דרך נכונה, כמובן צריכה לענות בהתאם לאישיות שלך ולמידת החשיפה שאת מוכנה לה. אני - באופן שלא משקף אותי - לא רציתי לשתף את הסביבה, כי ידעתי שלא אצליח להתמודד עם חוסר אמפטיה בהקשר הזה מהמשפחה המורחבת שלנו. משום כך לא עניתי תשובות או נפנפתי, אבל גם אצלי היו אנשים שהותירו אותי המומה.
חושבת שמרעישה הציעה תשובה יפה "זה מורכב". כשמנהלת הפורום שירה תשוב אלינו מתקופה עמוסה, היא בטח תגיד שתמיד ענתה את האמת, כי זה מה שהקל עליה. (נכון, שירה?). בקיצור - צריכה למצוא את הדרך הנכונה עבורך. בעיקר מאחלת לך שברגע שתחזרי לנסות - תזכי להריון שלם ותקין.
 
אותי זה מעצבן ששואלים את השאלות האלו בראיון עבודה

לרוב לא קורה לי ששואלים אותי שאלות כאלו, למרות שאני בת 36, נשואה די הרבה זמן ובלי ילדים. אבל כבר קרה לי שכמה פעמים שאלו אותי על ילדים בראיון עבודה, ואז ממש קשה לי להשאר רגועה ומקצועית. השאלות הכי בוטות היו בראיון עבודה לעמותה פמיניסטית, עאלק.
ממש אין לי תשובה טובה, אבל לרוב אני לא רוצה להכנס לכל הסיפור האישי שלי, במיוחד עם אנשים שרגישות היא לא התכונה החזקה שלהם. בראיון העבודה אמרתי ״זה סיפור כואב״ ובכך למזלי זה נגמר.
 
רק את האמת

כן, אני מאוד רוצה עוד ילד. לצערי זה לא בא לנו בקלות.
אין צורך לשחק את החזקה, הגיבורה, השולטת בעיניינים. זה רק מחליש ומדכא.
לא תאמיני איך שהתשובה הזאת, האמיתית והכנה פשוט עושה את העבודה.
 

mayconet

New member
חצופים

&nbsp
אני בהתחלה בקושי עניתי...
אבל אח"כ נמאס לי.
אז עניתי: כן, אני רוצה אבל לא הולך לי.
ואז אנשים הרגישו מטופשים.
 
למעלה