שוב הפלה. הפעם הריון כימי

goldgold1122

New member
שוב הפלה. הפעם הריון כימי

אז 3 חודשים אחרי גרידה בשבוע 15 , נכנסתי שוב להריון רק שהפעם יחד עם זאת הגיע דימום כבד מאוד ופס חלש מאוד ושוב הדכאון חוזר. כבר קבעתי תור לרופא פוריות לחזור לטיפולים לאחר 6 שנים ושוב הריון טבעי, אבל הגורל או אלוהים החליט אחרת. לא יודעת כבר אולי זה שארית מהבטא של ההריון הקודם. רק יודעת שמשהו כנראה דפוק בגוף שלי . נגמרו כבר הדמעות....
 

שירהד1

Member
מנהל
מנסה לעשות סדר-

איך את יודעת שהיה הריון עכשיו? האם היה איחור של המחזור, ואם כן- של כמה זמן? ולחלופין- למה את חושבת שאולי היו שאריות מהבטא של ההריון הקודם? כי אם מדובר בשאריות, אז לא היה בכלל איחור במחזור, וזה לא הריון...
בקיצור- מה שאני מנסה לומר זה שצריך להבין מה קורה בגוף שלך, ואולי שווה לקבוע פגישה עם הרופא כדי להסביר את השתלשלות העניינים העכשווית במטרה להבין טוב יותר.


שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון, תפוז.
09-7749028
 

goldgold1122

New member
עונה

לאחר הגרידה קיבלתי מחזור רגיל לאחר כ8 שבועות ואז התחלתי לבדוק עם בדיקת ביוץ, שבועיים לאחר הביוץ עשיתי בדיקת הריון והופיע פס חלש וישר התחיל דימום חזק שממשיך כבר 5 ימים. לכן לדעתי זה כימי. היה לי הריון כזה בין הילדים, אז הדימום נמשך כחודש. עוד שבוע יש לי תור לרופא... כבר הפלה שלישית, 2 כימי והפסקת דופק שבוע 14. הסטטיסטיקה שוב חוזרת...קבעתי גם תור לרופא פוריות לתחילת IVF ועכשיו הכימי הזה סתם בא לעכב, חשבתי שאוכל כבר להתקדם.
 
לא חושבת שהריון כימי עכשיו מעכב סבב ל-ivf

במיוחד אם את רק בתחילת הדרך...
עד שתתחילי (הכי מוקדם בוסת הבאה) יש סיכוי ממש טוב שהבטא תתאפס. תבדקי אותה - זה הרבה יותר ודאי מהבדיקה הביתית.
אני לא יודעת באיזה שלב את בדרכך להפרייה חוץ-גופית, אבל יש די הרבה בדיקות שצריך לעשות לפני, שלוקח קצת זמן עד שהתשובות מגיעות (hiv למשל).. במקרה הזה מציעה להתרכז בפעולות הטכניות שיש לעשות לקראת התהליך, אני חושבת שזה מאוד מקל על הרגשת הנאחס.

המון בהצלחה!
 
כוחות ואיחולים

גולדגולד היקרה.
את באמת נשמעת בסוף האנרגיה.
טיפולים. גרידה. טבעי. כימי.
מטלטל כל כך את הנפש. התקווה ושברה.

בפרוש השנה החדשה אני מאחלת לך שהמסך שלך יתרחב מן השחור והלבן של ה'אין הריון' וה'יש הריון' ויכלול צבעים נוספים שקיימים בעולמך, רק מצויים בחשכה עכשיו; שתמצאי את הכוחות לרדוף את חלום הילד השלישי ולא תוותרי על עצמך בתהליך ושתדעי למצוא לך כתף תומכת: בעל, ילד, חברה טובה, אמא, אחות, אשת מקצוע.
כמובן שאני מאחלת לך גם את הבטן ההריונית והידיים המלאות, אבל עוד לפני כל אלה מאחלת לך את עצמך בחזרה אחרי התהפוכות האחרונות.
 

goldgold1122

New member
תודה לך יקירה

את תמיד יודעת להגיד את הדבר הנכון. אכן מרגישה במערבולת, בוכה המון ולא מצליחה למצוא את הכוחות. חשבתי שהזמן יעשה את שלו אבל זה ההיפך. מבינה שהגיל דוחק וזו ההזדמנות האחרונה, אין לי את הזמן לחכות ולהחלים . חייבת להמשיך במירוץ הזה גם במעט הכוחות שנשארו.
חייבת לאסוף את עצמי בשביל הילדים והבעל המושלמים שצריכים את האישה ואמא שהייתה לפני הסיוט הזה.
תודה לבנות המקסימות בפורום שתמיד עוזרות ומעודדות בלי להכיר וחולקות את הכאב העצום של האובדן הזה שאף שלא עבר לא יכול להבין.
 

goldgold1122

New member
מעדכנת

אז כנראה שיש שאריות מהגרידה או משהו אחר כי הרופא בבדיקה שגרתית ראה רירית לא סדירה ושלח אותי להסטרוסקופיה. אז לא יודעת אם זה קשור לכימי או לגרידה לפני 3 וחצי חודשים. פשוט הסיפור הזה לא נגמר ואולי זה סימן להפסיק במירוץ הזה ולהסתפק במה שיש . 2 ילדים זה המון ומה שחשוב זה אמא בריאה בגופה ובנפשה....
 
ארוךךךך ומעיק

היי גולדגולד,
אני מצטערת לשמוע שהסיפור שלך מסרב להסתיים. ארוך, מעיק ומכביד על הגוף ועל הנפש.
אם זה הסימן עבורך להפסיק במירוץ ולהסתפק במה שיש - אז זה הזמן עבורך להפסיק במירוץ ולהסתפק במה שיש.
שולחת לך
גדול ומודה שמקנאת ביכולת ההשלמה הכה-מהירה שלך, שהייתי שמחה לנכס לעצמי (כמי שנוטה לתהליכים ארוכים עם עצמי).
 
למעלה