הפלה 3

פאשון

New member
הפלה 3

שלום לכולן,
השבוע התבשרתי לצערי על הריון יקר מאוד שלא התפתח. זה הריון שהגיע אחרי כמה שאיבות וזו היתה הפעם הראשונה שהיה סיכוי בכלל להריון. ברקע 2 הפלות קודמות ולידה אחת (ללא טיפולים). ההריון היה בסיכון ואני יודעת שזה לא היה במקרה. לפחות כמעט בטוחה.
אני מאוד רוצה לחזור לטיפולים ולקבל תקווה להריון חדש. מאוד מאוד. אני גם מתלבטת - ציטוטק או גרידה. רגע בשעה 7. נצפה שק עם חלמון וקוטב עוברי קטן ביותר ללא דופק....:(
עברי גרידה בעבר שעברה בהצלחה והריתי מאז 3 םעמים (זו היתה ההפלה הראשונה). מפחדת שוב. הלחיצו אותי שזה יכול לפגוע ברירית ולכן בפוריות וגם ככה אני מאותגרת....
אודה על עזרתכן.
 
כמה עצוב

תוכלי להזכיר מה היה בהפלות הקודמות?

לגבי ציטוטק או גרידה, אני מהבודדות כאן שהיו מרוצות מציטוטק, עד כמה שאפשר להיות מרוצה במצב כזה. בהפרש של 48 שעות קיבלתי 2 מנות של 4 כדורים לנרתיק, שק ההריון יצא יום אחרי המנה השניה והרחם התנקה לחלוטין.
בגרידות לעומת זה יש לי נסיון מר של שאריות (שבוע 13 ושבוע 9+6) ואחרי שתיהן עברתי היסטרו ניתוחית להוצאת השאריות.

לא התייחסת לזה בהודעה הזו, אבל כדאי ליידע את הצוות בגן על מה שעובר עליכם, וכמובן להסביר לבת שלך שלמרות שאתם עצובים כרגע אתם מאוד אוהבים אותה ושמחים בה, ושהעצב לא קשור אליה והוא יחלוף.

אם אני לא טועה את מאזור חיפה. את מוזמנת לפנות בפרטי אם את רוצה המלצה לרופא שמבצע גרידות באופן פרטי באלישע.

שולחת לך הרבה חיבוקים
 

פאשון

New member
תודה


בהפלות הקודמות נכנסתי להריון ספונטני - הפלה ראשון שק ריק - גרידה. הפלה שנייה - הפלה טבעית גם בשבוע מוקדם, 6. אחרי ההפלה הטבעית, נכנסתי להריון תקין עם איקקלומין.
עכשיו זה אחרי IVF ואני נורא רוצה לחזור מהר לטיפולים ולכן מתלבטת. השק קטן, אבל אף אחד לא מבטיח לי שהוא אכן ייצא. אני נורא חוששת....
הבת שלי היא קטנה (בת שנתיים וחצי) אבל סופר רגישה ואינטיליגנטית. כשהיה יום שכבר רמזו שכנראה ההריון לא תקין, הייתי נורא עצובה בל עדיין ישבנו איתה ושחקנו. היא לא קנתה את הפוקר פייס שלי וליטפה אותי ואמרה - "אימא עצובה. הינה, אני מלטפת. זה יעבור". חבקתי אותה חזק. אני כל הזמן אומרת לה שאני אוהבת אותה ושהיא נס. היא מבינה הכל.
בגן אני בקשר עם הגננת. אני אקפוץ אליה מחר ואדבר איתה שוב שהשבוע גם אהיה מנוטרלת אז שישימו לב אליה קצת יותר.
כרגע קבעתי לקאופמן. האמת? לא נעים לי לבטל. אבל אני מתלבטת. עם כל ההתערבויות שיש בIVF.....עוד התערבות....מצד שני בא לי לסיים את זה מהר.
אוף...למה זה לא נופל לבד????
אפשר בעצם לדעת תוך 5 ימים אם הרחם התנקה בעצם עם הציטוטק? ואם לא, תמיד אפשר לעשות גרידה?
 

שירהד1

Member
מנהל
צר לי על אובדני ההריון


הבת שלך מרגשת מאוד, ונשמעת מתוקה ונבונה. היא רואה שאמא עצובה ומגיבה בהתאם, וזה יפה מאוד ומרגש. כתבת: "היא מבינה הכל", ואני באה ואומרת שהיא לא אמורה להבין, ובטח לא הכל...היא קטנטונת וזקוקה להגנה שלך עליה.
זה בסדר גמור שהיא רואה אותך עצובה, אבל את מרבית הבכי רצוי לעשות כאשר היא לא לידך.
אני בעד תקשורת פתוחה עם הגננת, כפי שתיארת שתעשי.

לגבי עניין הגרידה לעומת ציטוטק- לאחד אחד היתרונות והחסרונות. בואי נודה על האמת- זה נבלה וזה טריפה:( מניסיוני האישי אני ממליצה על גרידה. לי היה ניסיון זוועה עם הציטוטק...אבל שוב- ההחלטה היא בידייך על גופך.

יש לי שאלה קצת רגישה, ותרגישי בנוח לא לענות עליה- כתבת שלמעשה נכנסת להריון 3 פעמים באופן טבעי- פעמיים ספונטאני, ופעם אחת טבעי עם איקקלומין.
כתבת גם שההריון הנוכחי היה תוצר של טיפול IVF, ושזו הדרך שגם תמשיכי בה. ואני מעיזה ושואלת- האם הרופאים משוכנעים שיש צורך בטיפולי פוריות עד כדי כך קשים? כי הרי נכנסת בעבר 3 פעמים להריון באופן טבעי...
בפרופיל שלך כתוב הגיל 34, אז זה עוד יותר גורם לי לשאול לגבי הצורך בטיפולים כל כך פולשניים וקשים.

תעדכני אותנו מתי הגרידה שקבעת, ומהי החלטתך הסופית לגבי זה.

שולחת חיבוקים עם כוחות ונחמה,

שירה.


שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028
 
למעלה