פעם שלישית גלידה ? ;/

אל8

New member
מרגישה את הכאב שלך

אי ודאות זה הכי קשה. שואלת הכי בעדינות ומקווה שלא תכעסי על עצם השאלה אבל אולי שווה להמתין לתוצאות הסיסי שליה לפני שמתקדמים הלאה? רק כדי שלא ישארו ספקות מנקרים.
 

רונית 294

New member
שורף...

מאוד מבינה אותך. אצלי הייתה המטומה ודימומים מסיביים ולא עלה בדעתי לסיים את ההריון עד לירידת המים בשבוע 23 שנאלצתי לעבור לידה שקטה. לחשוב על לעבור כזה דבר שוב זה גיהנום. אבל אם למעשה מי השפיר יחזרו תקינים והמצב של השקיפות לא כזה נורא אז מה עושים???
 

שירהד1

Member
מנהל
רונית, שקיפות 4 זה ממש לא תקין, וזה עוד ילך ויגדל...

אז זה לא שהמצב של השקיפות לא כזה נורא. הוא נורא
.
לפעמים המצב הוא פשוט חרא. זהו. ויחד עם זאת, מכירה היטב את המצבים הללו של לשמור על שביב של תקווה (אפילו תקווה מטופשת ומטומטמת, שברור לי שאינה יכולה להתקיים), פשוט כדי לשמור על שפיות באותם ימים מוטרפים שבהם צריך להמתין.


שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028
 

מהאיתי8

New member
לא מדויק שירה

לא בכל מצב השקיפות הולכת וגדלה. למעשה היא כמעט תמיד הולכת וקטנה - פשוט בגלל תהליך ההתפתחות הפיסיולוגי של כל עובר. למעשה, זה בדיוק מה שקרה אצלנו בהריון הקודם. תוך כמה ימים השקיפוץ ירדה ל 3 מ"מ והמשיכה לרדת עוד. לעיתים נדירות וקיצוניות (שקיפות 8 ומעלה) העובר לא מצליח להתגבר על הבצקת ולרוב נפטר בשלב כזה או אחר. אבל זו לא הנקודה. בכלל. ברגע שהשקיפות חוצה את הקו הדימיוני של 3 מ"מ היא נחשבת בגדר ממצא. והולכת בקורלציה עם מומים ותסמונות שונות.
 

שירהד1

Member
מנהל
בכל המקרים שאני מכירה- השקיפות הלכה וגדלה. אבל זה לא מייצג.

 

shira3121

New member
הפסקה האחרונה שלך העלתה לי דמעות בעיניים

זה כל כך לא הוגן ששוב זה לא יקרה לך
 

MGK8

New member
הכמה מילים שרשמת בסוף שברו לי את הלב.. מרוב הזדהות

כל כך מבינה את מה שאת אומרת.
אצלי זו כבר הייתה הפלה שניה בפחות משנה ראשונה בשבוע 14 ושנייה בשבוע 20(לידה שקטה/ הפלה)
אני מאחלת לך שבע"ה בקרוב!!! תחבקי ילד משלך ותרגישי תחושת שייכות בגן השעשועים, ככ מבינה לליבך מאחלת לשתינו שלעולם לא נצטרך לעבור את זה יותר.
ומכאן רק בשורות טובות ובית מבולגן עם ילדים שובבים שרצים ומשחקים ומרעישים ושנתגעגע לשעות שינה ולבילויים ספונטיים.
אמן וזה יקרה בקרוב.
 

Scaramouche

New member
כל כך עצוב


אני ממש מצטערת לראות שזה קרה לך... זה כל כך עצוב...

גם אצלי הייתה לפני 6 שבועות שקיפות עורפית גרועה, ציסטיק היגרומה 7 מ"מ (ויום אחרי אצל הגנטיקאי 8 מ"מ).
נלחמתי כדי לראות גנטיקאי (הייתה לי הפנייה דחופה מרופא הנשים שלי), ולא הצלחתי למצוא שום דבר לשבוע הקרוב, ובסוף הלכתי באופן פרטי לד"ר מתי גלסנר ברמת אביב (ממליצה עליו, הוא מאוד נחמד וסבלני).
את הועדה להפסקת הריון עשיתי בבית חולים השרון בפתח תקווה יומיים אחרי הבדיקה, ומיד אחרי זה נסענו לסורוקה בבאר שבע לעשות את הגרידה.
השגתי את התורים האלה אחרי שהתקשרתי בערך לכל בתי החולים בארץ (מחיפה ועד באר שבע, לא כולל ירושלים), ופחות או יותר התחננתי אליהם שיתנו לי משהו. ניסיתי להתקשר גם למקומות פרטיים כמו מרפאת נשים ברמת אביב (אני לא זוכרת את השם המדויק שלה) ואמרו לי שהם עושים גרידה רק עד שבוע 12 לא כולל. היה עוד בית חולים עם הגבלות כאלה, אני לא זוכרת איזה...

מאחלת לך המון בהצלחה!!
 
למעלה