אז אני כבר אחרי הגרידה

שושי291

New member
אז אני כבר אחרי הגרידה

מקווה שלא יהיו עוד כאלו לעולם!! ביקשתן עדכון, וגם קצת בא לי לשתף כי אני תמיד שומרת הכל לעצמי, אז- חיכינו המון זמן עד שהגיע תורי להכנס לחדר הניתוח... ממש כמה שעות, ייבוש של החיים. הרופא היה לטעמי חסר סבלנות, עולץ מידי, אבל לא אמפטי באמת, דיקלם משפטים קבועים ולא ענה לשאלות שלי כמו שצריך אלא התחכם וענה תשובות לא לעניין לדעתי. לא סובלת כאלה רופאים שמפגינים נחמדות מזוייפת...מפתיע כמה חוסר רגישות הוא הפגין במשך כל השיחה שלנו, בהתחשב בכך שהוא ביצע הליך כה רגיש...בלעתי את הרוק ורק הנהנתי על התשובות הלא מספקות שלו, כדי שחלילה לא אעורר אצלו אנטיגוניזם לפני הגרידה שלי. התאוששתי מהר מההרדמה, רבע שעה אחרי שהתעוררתי כבר התלבשתי והלכתי משם. בחדר ההמתנה חיכה לי בעלי... בחיי שבימים האחרונים לא בכיתי והפסקתי להתאבל, אבל כשיצאתי משם עם רחם "נקי" וראיתי את בעלי, התחלתי לבכות...לא יודעת, אולי זה היה משהו משחרר כזה....אחרי כל המתח של השבוע האחרון (היום בדיוק שבוע מתחילת הסיוט הזה). פיזית אני מרגישה בסדר, יש דימום, קצת כאבים, אבל סביל לגמרי. אבל עצוב לי ממש. אני שוקלת לחזור לעבודה כבר מחר. לחזור לשגרה, להתלבש, להתאפר ולחזור לעצמי, שבוע הייתי בבית ב"שמירה" עלאק כדי שאולי כך העובר ינצל, אבל אני מרגישה ממש מנותקת, יותר מידי בבית ויותר מידי התעסקות עם ההפלה הזו. בכל מקרה, זה עבר ונגמר, תודה לאל.
 
טוב שאת אחרי

ותודה על העדכון.
ההתנהלות של הרופא מבאסת לגמרי. לרבים מהם יש נטיה להתייחס לפרוצדורה כלאחר יד, בעוד עבור המטופלים (מבחינתי גם בן/בת הזוג נכללים בהגדרה "מטופלים") מדובר בעולם ומלואו. אובדן של הריון רצוי כל כך ראוי ליחס הולם מהצוות הרפואי. ובכלל אני מאמינה גדולה ברפואה בגובה העיניים, שונאת שמדברים "רפואית" מעליי.
אני שמחה שהצלחת לשחרר קצת את פקק הבכי. אני מבינה ומזדהה עם ההדחקה לטובת ה"סידורים" וכל העניינים הטכניים, אבל בהחלט חשוב לתת לבכי לצאת.

אני קצת מתלבטת לגבי מועד החזרה לעבודה. נדמה לי שברוב המקרים מקבלים 2 ימי מחלה מעבר ליום הגרידה עצמו. עפ"י חוק אסור לך לעבוד אם יש לך ימי מחלה, נדמה לי שזה קשור לכיסוי ביטוחי.

מאחלת לך חזרה מהירה לטיפולים, ושהסבב הבא יהיה סבב מנצח
 

שושי291

New member
תודה יקירה

לגבי החזרה לעבודה, אני חושבת שאשאר גם מחר לנוח. אני מרגישה פיזית, בתוך הרחם, שהתעסקו שם, והרגשת אי נוחות. מעבר לכאב ולדימום... יש לי ימי מחלה שקיבלתי מבעוד מועד, כך שזו לא הבעיה.פשוט מרגישה שבשבוע האחרון שקעתי רק בזה והייתי חסרת תועלת לחלוטין, ובא לי להרגיש חיונית שוב... לגבי הרופא, אני מגיעה מעולם טיפולי הפוריות, כך שעברתי גם רופאים אטומים ולא סימפטיים,וכל כך חשוב לי שהרופא המטפל ישדר טיפת הבנה ורגישות כנה. בתחילת השיחה הוא אמר משהו כמו: "את נכנסת להרדמה מלאה, אני עושה מה שאני עושה....." בלי להסביר אפילו במילה על התהליך. אמרתי לו, רגע "מה זה מה שאתה עושה" אז הוא דפק איזו יציאה מתחכמת בסגנון: "שואב, מגרד..."" נותנים אנטיביוטיקה ומקווים לטוב" "עוקבים באולטרסאונד אבל הכל שקר אחד גדול" משהו מפגר לגמרי...... בחרתי בקפידה את רופא הפוריות ורופא הנשים שלי, שגם ליוו אותי ותמכו באנושיות ורגישות ראויה לשבח בתהליך הנוכחי של ההפלה....אז לא פלא שהתאכזבתי מהרופא הזה...
 

שירהד1

Member
מנהל
תודה על העדכונים-

לגבי הרופא- באמת חבל מאוד שנתקלת ברופא חסר רגישות שכזה. אני מודה שתמיד, בכל ההפלות שהיו לי, נתקלתי באנשי מקצוע רגישים (טוב, חוץ מרופא אחד אדיוט...תמיד צריך הרי להיות אחד כזה).
פירטת את האמירות של הרופא, ואני מודה שלא הבנתי בכלל את האמירות שלו מה הן משרתות ובשביל מה אמר את מה שאמר. חבל. חבל שהוא לא קורא מדי פעם בפורום הזה, כדי להבין מה זו הפלה עבור אישה.

חזרי לעבודה מתי שתרגישי שאת רוצה ו/או יכולה. אני חזרתי אחרי יומיים, כי גם- כמוך- הרגשתי שאני חייבת לחזור לעצמי, לחזור להיות יעילה וחיונית.


שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028
 
למעלה