אשמח אם מישהי יכולה לשתף בתהליך של הפלה

שירי1984

New member
אשמח אם מישהי יכולה לשתף בתהליך של הפלה

היי בנות, אשמח אם מישהי תוכל לשתף מה התהליך מרגע שנצפה עובר ללא דופק? גודל העובר מתאים לשבוע 6 אז למיטב הבנתי אני יכולה לעשות הפלה בכדורים. האם צריך לקבוע תור במיון? כמה זמן זה לוקח ולכמה ימי מנוחה צריך להיערך?
 

אמאלוסי

New member
תהליך

הי, שירי !
קודם כל, ממש מצטערת שאת צריכה לעבור את זה.
קודם כל, את יכולה לדבר עם רופא שלך ולשאול כמה זמן את יכולה לחכות ששק יפול לבד. באתר של כללית כתוב שמותר לחכות שבוע-שבועיים. בטח לכל רופא יש דעה משלו בנושא.
כעקרון, בשבוע שש אפשר להשתמש בציטוטק. אפשר לקבל תרופה מתחת ללשון ואפשר וגינלית. את קובעת תור באישפוז יום נשים. אם את במרכז הארץ, אני ממליצה על השרון - בית חולים יחיד שאין בו יולדות, יותר טוב לנפש..
פעם הזאת השק אצלי נפל לבד, אבל בגלל שנשארו שאריות הייתי צריכה לקבל ציטוטק. רופא מכניס 4 כדורים לנרתיק. את מחכה שעתיים במחלקה (שוכבת או יושבת, איך שנוח לך). אחר כך את הולכת הביתה. אפשר לקבל כמה ימי מחלה מרופא משפחה. אני הייתי ימיים בבית, אבל זה מאוד אישי. אני יכולתי גם למחרת ללכת לעבודה, לא היו לי שום תופעות לוואי . (בדף כתוב שיכולים להיות בחילות וכדומה). שבוע אחרי נטילת תרופה צריך לבוא להבדק באולטראסאונד בבית חולים. במידה ונשאר תוכן, חוזרים על תהליך תרופתי. ואם גם אחר כך, יש שאריות, חושבים על גרידה.
אם יש לך שאלות ספציפיות, אני כאן. מקווה בשבילך שיעבור בקלות ובמהירות.
 

שירהד1

Member
מנהל
צר לי על אובדן ההריון


אמאלוסי ענתה לך בפירוט.
אז אני אוסיף- במצב שלך ניתן לבצע הפלה באמצעות כדורי ציטוטק, או באמצעות גרידה. מהניסיון שלי אני תמיד ממליצה על גרידה, כי הניסיון שלי עם הציטוטק היה רע מאוד (קרוב ל-3 חודשים של דימומים עד שהכל יצא...).
את צריכה לדעת שיש נשים שזה עובד אצלן, ויש כאלו שלא. יש כאלו שלוקח כמה ימים, ויש כאלו שלוקח כמה שבועות, או אפילו כמה חודשים, ויש כאלו שיש עדיין שאריות וצריך לבצע גרידה או הסטרוסקופיה ניתוחית.

את הכדורים ניתן לקחת בהחדרה וגינאלית או בפה. ניתן לקחת בבית או בית חולים. אני לקחתי בזמנו וגינאלית ובבית.
אם הכדורים משפיעים, אז יש כאבים חזקים מאוד של התכווצויות, דימומים מאסיביים, וחיבור די של מאה אחוז של הזמן לשירותים...
בנות מדווחות גם על תופעות של רעידות בלתי נשלטות, שילשולים, הקאות ואפילו התעלפויות. זה בעיקר אם לוקחים דרך הפה.

בגלל הסיבות הללו אני מעדיפה גרידה. באים, עושים, גומרים, הולכים. אבל- צריך לזכור שמדובר בפרוצדורה כירורגית, תחת הרדמה מלאה, ולכן- כל אחת צריכה להחליט על הגוף שלה. יש גם מקרים אחרי גרידות, שעדיין נשארות שאריות, שמצריכות עוד התערבות.

בקיצור- חרא.

כאשר אני לקחתי כדורים, הרופאה שלי נתנה לי את המרשם ולקחתי בבית, כך שלא הייתי צריכה ללכת למיון או לקבוע תור.

שיעבור עלייך בקלות עד כמה שניתן. אנא עדכני אותנו.


שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028
 

י ע ל י ש

New member
אני חיכיתי שיפול לבד ואכן נפל

בהפלה הראשונה שבוע 7 עם דימום חלש ניגשתי לרופאה שראתה רק שק הריון ריק. נתנה לי הפניה למיון להמשך טיפול. זה היה ביום ראשון. החלטתי לחכות ליום חמישי (שזה היום החופשי שלי) ואז לגשת למיון. יומיים אח"כ השק נפל (ממש ראיתי אותו). במיון ביום חמישי כבר לא ראו כלום.

בהפלה השניה הדימום התחיל בשישי. חיכיתי ליום ראשון ללכת לרופאה ועד אז כבר השק נפל. בהפלה השלישית כנראה פספסתי את השק או שהעובר או מה שזה לא יהיה הפסיק להתפתח מוקדם יותר כי לא ראיתי שק נופל כמו בהפלות הקודמות, אבל בבדיקת אולטראסאונד לא ראו כלום. חיכינו רק שהבטא תתאפס.

המלצה שלי חכי שבוע.. אולי זה יפול לבד.
 
למעלה