האם מישהי היתה ביעוץ פרטי אצל פרופ' כרפ?

remember1

New member
../images/Emo24.gif

 

remember1

New member
../images/Emo41.gif אם מישהי במקרה מבטלת אצלו תור בתה"ש

אני אשמח לשמוע לפני שהיא מבטלת
 

remember1

New member
../images/Emo41.gifטופס 17 למרפאת הפלות בתה"ש מהכללית../images/Emo41.gif

קבעתי כבר תור לכרפ בתה"ש. אני בכללית במחוז מרכז. כללית (ה@#@$ האלו!) לא מוכנים לתת לי טופס 17 לשם אלא רק לקפלן או אסה"ר! מה זה השטויות האלה? אני בטוחה שהתשובה תהיה חיובית, אבל בכל זאת- יש פה בנות מהכללית שהיו אצל כרפ בתה"ש עם טופס 17? זה דרש אישור מיוחד?
 

kinsti

New member
את לא לבד. גם לי לא נתנו

בהתחלה ניסיתי קצת להילחם כי זה מאוד עצבן ואח"כ פשוט לא היה לי כוח......כנראה שתאלצי לשלם 109 ש"ח
 

remember1

New member
כן זה באמת לא סכום בשמיים,

וכבר אמרתי לעצמי שאני צריכה לשמור את האנרגיות האלה לדברים יותר חשובים (מה גם שטופס 17 עולה 26 שקלים אז הם בעצם מממנים לי רק 80 שח...) אבל זה פשוט מעצבן! אפשר להגיד את זה גם לכיוון השני - זה רק 109 שקלים וזה בטח עולה להם גם באסה"ר (ואולי בקפלן ששייך לכללית...) אז מה הקטע שלהם?.... אוף... נשלם גם את ה 109 (וגם את ה 1200 שח על הקריוטיפ לעובר שגם לא אישרו לי טופס 17....). מעצבנים.
 

kinsti

New member
לי לפעמים אין מעצורים כשמדובר בבירוקרטיה

וחוסר צדק (וכן זה חוסר צדק שאנחנו צריכות להוציא כל כך הרבה כסף והרי ה-109 המסכנים הם רק פיסה קטנה משלל ההוצאות שלנו).....ועם זאת, בשביל הנפש והעצבים, עדיף כשאפשר לוותר ולשמור את האנרגיה לדברים יותר חשובים או הוצאות יותר גדולות שעליהם יהיה יותר שווה להתעקש..
 

kinsti

New member
אני מבינה לגבי תל השומר אבל למה לא

אישרו קריוטיפ עובר? איזו הפלה זאת היתה? אצלי שלישית ואישרו בלי שום בעיה. אולי לגבי זה כן כדאי לנסות לערער, זה כבר סכום יותר רציני.
 

remember1

New member
גם אצלי זו הפלה שלישית ולא אישור לי קריוטיפ

לעובר שתי ההפלות הראשונות היו לפני שראו דופק. הראשון נפל בשבוע 6 ומשהו לפני שראו דופק השני נפל יומיים אחרי שהבטא היתה חיובי וכמובן שלא ראו דופק והשלישי - נפל בשבוע 8+1 אחרי שכבר ראו דופק שפסק. הטענה של המרכז לאישורים בכללית היתה שזה שלב מאוד מוקדם של ההריון ועושים קריוטיפ רק במקרים של עובר עם מומים קשים (מה שאי אפשר לראות בשלב זה של ההריון)..... ולא אישרו לי ... שילמנו את זה לבד
 

cbgirl

New member
לפי החוק הם חייבים לאשר

יש הוראות באתר של תל השומר לאיך לפעול במקרה שלא מאשרים בקופ"ח את הטיפול בביה"ח.
 

remember1

New member
לאיזה הוראות את מתכוונת?

לתשלום של 109 שח ? תוכלי לתת קישור?
 

ליל46

New member
אובדן הריון

אני טופלתי אצל פרופסור כרפ. והוא נהדר. אחריי שעברתי 3 הפלות רצופות. הוא נתן לי פרגניל לחיזוק הרחם. והתעבורתי וילדתי תינוקת בריאה. הוא מאוד תומך ומעודד. מסביר את המצב בצורה מקצועית ומשרה בטחון והכי חשוב נותן תקווה. בהצלחה רבה
 
למעלה