עוד קצת על הריסוסים

Feanor75

New member
עוד קצת על הריסוסים

על כורחי הגעתי לארה"ב לפני חודש, שוהה בצפון קרולינה היפה
-והמרוססת להחריד, אפילו יותר מאירופה.
ניתן לראות פה שובלים שמשאירים המטוסים. אילו מדובר היה במטוסי נוסעים, אז למה כולם נמצאים בצד אחד של השמים, ולמה בזמנים מסוימים כולם ביחד לעומת שעות ארוכות שהשמיים נקיים?
הצילומים האלה מהטלפון שלי, אז לא ניתן לטעון שהם מזויפים מהרשת.

לבי לבי לאמריקאים האלה הנחמדים, מה עושים להם הארגונים ששולטים בהם. בישראל השמיים יחסית מאוד נקיים.





 

Feanor75

New member
לפי האתר הזה תמיד יש מטוסים בשמיים והרבה

אם תמצא זמן שלא רואים באתר הזה שום מטוס, תעדכן אותי.
שובלים- או כלום או הרבה, ז"א שזה לא מטוסי הנוסעים.
 

beatman

Member
באותו מקום יש תמיד מטוסים ?

השובלים נוצרים בגלל טמפ' נמוכות בגובה המסויים בו המטוס עובר.
תעקוב כמה פעמים אחר המטוסים ותשווה עם המיקום שאתה רואה מול עיניך.
בנוסף יכולים לטוס גם מטוסים פרטיים וצבאיים שאינם מופיעים במערכת.
 

Feanor75

New member
אני פשוט רואה

שעות ארוכות ללא שום שובלים ושעות עם הרבה שובלים, באירופה זה היה יותר ברור והם גם טסו שם שתי וערב על כל השמיים, לא מסלולים שהייתי מצפה מנתיבי טיסה של מטוסים ליעדים שונים. פה באמריקה הם מרססים בגובה נמוך. אלה שחקרו טוענים שהשובלים האלה התחילו משנת 1995 ושהם שונים מהשובלים הרגילים שמטוסים משאירים בגובה רב כתוצאה מהתעבות (קונטריילס).
עקב המודעות הגוברת לא אופתע אם בשנים הקרובות יצאו בפרסום שהרירוסים הם חלק מ"פרויקט האקלים", כבר פורסם מחקר אחד כמדומני בינואר 2018 שמראה שריסוס כימיקלים עשוי לסייע כביכול בפיתרון משבר האקלים, ואז הציבור יקבל את זה כמו שזה וישכח שסיפרו לו סיפור אחר רק לא מזמן.
 

157cm

New member
זיהום אוויר עדיף פי כמה על זיהום אנושי

מה שרואים יום יום, לילה לילה ברחובות ישראל, ולפחות ארה"ב לא יושבת על העורק הראשי של האזרח. הכל שם ברור, מיסים, ביטוח בריאות, מס דירה. כאן אתה משלם הון על כלום. לביטוח לאומי, לעקרות בית, לחרדים, למי לא? לפחות שם אין שטויות כאלה.
 

beatman

Member
המיסים שם נמוכים יותר אבל מצד שני יש שם אנשים עניים

שאין להם כסף לשירותי הרפואה היקרים למשל.
 

157cm

New member
בישראל יש כ- 2 מיליון עניים מתוך 8 מיליון

רבע מדינה חיה מתחת לקו העוני, למרות "שירותי" המדינה. תאמין לי, זה שטויות! הינה, לדוגמה, מה עושים לנכים נפשיים: אם עברת 100 מדורי גיהנום והוכחת שאתה נכה, אתה מקבל קצבה. הקצבה הכי גדולה היא 3200 (במידה אי-כושר העבודה שלך 100%), אלא מה? בשביל כך אתה חייב להיות בעל מחלה או הפרעה נפשית קשה (100% מקבלים בדרך כלל סכיזופרנים או אנשים שיש להם בעיות מובהקות במצבי-רוח, לא כולל דיכאון, או אוטיסטים קשים), היתר מקבלים 20-50%, כלומר הקצבה שלהם כ-רבע או שליש מ-3200 (כ-1000 שקלים ופחות). "שירותי" המדינה באים אומרים, מעתה אתה יכול לעבוד עד 3500 ש"ח בחודש, אחרת יקזזו ממך את הקצבה, אפילו את ה-1000 העגום שקיבלת אחרי מאבקים במוסד הרפואי המכוער של ביטח לאומי במגדל לוינשטיין. מגבילים אותך מכאן ומכאן. אח"כ אם יהיה לך בן-זוג שישתכר יפה בכלל יבטלו לך את הנכות או יקזזו אותה. מה הקשר? אם מחר בן-זוגי ימות מהתקף לב, לא מגיע לי שיהיה לי חיסכון מביטוח לאומי? האם ההפרעה שלי התבטלה בכך שאני בזוגיות? הזוי. שיבטלו הכל, נמאס מהם כבר. אני ממילא עוזבת אוטוטו.
 

beatman

Member
העזרה למסכנים באמת היא בהחלט נמוכה היום

וכמה מקבלים בארה"ב ?
&nbsp
אם אדם מצליח להשתכר, לא רואה סיבה שמשלם המיסים יממן לו קצבה.
קצבה אמורה להיות למי שלא יכול להשתכר.
 

Feanor75

New member
אם את רוצה קפיטליזם עלייך לקבל גם עוני ושעבוד

של רוב האוכלוסיה. זה מובנה בשיטה, אפילו במדינות הרווחה זה עדיין שעבוד.
 

Feanor75

New member
זוהמה סביבתית נובעת מזוהמה אנושית

בקשר להיטפלות המדינה לאזרח יש לך טעות, ארה"ב יורדת מאוד לחיים של אזרחיה, הם נדרשים לדווח לרשויות על פעילותם הכלכלית, לרשויות יש גישה לחשבונותיהם הפרטיים.
אני לא בא לסנגר על מדינת ישראל, היא בסך הכל שלוחה של אותה מאפיה שיושבת באמריקה. פעם רציתי להגר לאירופה בגלל התרבות הירודה בארץ והשחיתות, ובשנים האחרונות לאחר שיצא לי לטייל במרכז אירופה ועכשיו בארה"ב, אני רואה שבארץ בכל זאת הרבה יותר טוב. זה לא רק הריסוסים האלה, אלא שמשהו מת פה בתרבות ובאירופה, משהו מנוון וחולה. התושבים פה ובאירופה מנומסים אמנם אבל יש פה גם הטיפוסים האלה שכל הגוף שלהם מלא קעקע משהו בכלל לא אנושי, עובדי שטן כאלה שחותרים תחת התרבות האנושית. בישראל הברברים הם לפחות רעים בצורה טבעית ועם השנים יש לקוות שהסובלנות כלפיהם תלך ותפחת. ישראל עולה, אירופה ואמריקה שוקעות.
&nbsp
 

157cm

New member
אז למי שיש קעקועים הוא זוהמה?

אם צבעתי את השיער שלי לורוד, הפכתי לשטן? הישראלים ברברים בצורה מכוערת, לא טבעית, אלא כמותר.
 

Feanor75

New member
אה כן, עוד קצת גם על ראשי הכבש

כדוגמת TAL53
&nbsp
בדברנו על פשעי הארגונים השליטים יש אותם טיפוסים המנסים לשים את דברינו ללעג, אלו משמשים מעין סוכנים של המערכת. זה לא שהם שותפים לקשר, משתתפים במפגשים סודיים ומקבלים הנחיות מממונים בלתי נראים, אלא מדובר באדם הממוצע שתודעתו הוקהתה עד לרמה של דחליל ולמעשה נשללה ממנו היכולת לחשוב בעצמו והוא הפך למעין גולם שמשרת את בעלי השליטה ללא ידיעתו ומתנגד לכל מי שעוסק בחשיפת הפשעים. זהו פרי עבודתם של מומחים שחולשים על אמצעי התקשורת ומעצבים את התרבות באמצעותה. מי שמפקפק ביכולת הזאת לשלוט בתודעה של האדם הפשוט, שיקח כדוגמה את תורת האבולוציה, רעיון אווילי שמופרך בקלות ובכל זאת מי שמעז לערער עליו מושם ללעג ע"י ראשי הכבש.
 

beatman

Member


הם גם מתנגדים באגרסיביות לחופש תקשורתי וסותמים פיות למי שחולק עליהם ורוצה לבטא דעות אחרות ומנוגדות.
 

TaL53

New member
אהבתי שאתה משתף פעולה

עם קללות ותיאוריות קונספירציה הזויות.
&nbsp
המשך כך
 
למעלה