המשך דיון על קנאביס תגובה לנחמן

lEchoesl

New member
המשך דיון על קנאביס תגובה לנחמן

הפורום ממש השתתק, אז אני אנצל את ההזדמנות להמשיך את הדיון על קנאביס.

"כאשר למעשה הוא הרבה פחות מסוכן והרסני לבריאות מאלכוהול. אז למה אלכוהול נמצא במכירה חופשית ואילו שימוש בקנביס זו עבירה פלילית? אף אחד לא טוען שהוא לא ממסטל, ברוש שהוא משפיע על התודעה ואך אחד לא מצפה להרגיש אחרי צריכת קנביס כמו אחרי כוס תה. נו אז מה, זאת הרי תכליתו. אם משתתפי המחקר היו שיכורים מאלכוהול, הם לא היו שומעים את אותם הקולות שהאזינו להם זמן-מה חוזרים על עצמם אצלם בראש? מה שעשו מתכנני המחקר זה טריק מכוער, הנקרא התניה. אם את תחווי שתי חוויות בצמד, אחרי מספר מסויים של חזרות, כאשר התודעה שלך תתרגל להצמדת החוויות, גם חוויה אחת מהצמד בנפרד מהשניה תגרום לך להרגיש כאילו את חווה את החוויה השניה. אף פעם לא קרה לך שאת יוצאת מדיסקוטק רועש והמוזיקה "ממשיכה להתנגן" באוזנייך גם ברחוב שומם? וכמובן שחומרים המשפיעים על התודעה (בפשטות חומרים ממסטלים כמו קנביס או אלכוהול) מעצימים את התופעה. אז מה? אין שום קשר בין זה לבין האם החומר הספציפי מסוכן ועד כמה."

לא יודעת מי מוכר את הדעה שאלכוהול מסוכן יותר. אלכוהול מתחיל להיות מסוכן כשאתה מתחיל להיות תלוי בו לא עליך. להיות אלכוהוליסט זה מסוכן, כי זה דופק את הראש והכבד. לא יודעת כמה אנשים שתו כוס יין אחת בארוחת ערב והתחילו לקבל הזיות, אבל משום מה זה נראה לא אפשרי. גם לא נראה לי שגבר ממוצע ששותה 2-3 כוסיות וודקה יקבל הזייה [במציאות ישראלית, ברוסיה הגבר הרוסי מפרק בקבוק וחצי על שיחה עם חברים בלי להיחשב לאלכוהוליסט וכלום לא קורה לו חוץ מקצת התמסטלות ועייפות]. קנאביס מפעם א-ח-ת יכול לעורר הזיות, וזה מה שהתגלה במחקר שצירפתי. זה לא רק מחקר אחד כזה שמעיד על זה, זה הרבה אחרים. פשוט להיכנס ולגלגל תופעות "לוואי של קנאביס" בכול שפה שאתה דובר ותראה למה זה גורם. למה אתה חושב שאלכוהול שותים בשביל להתמסטל? לא נראה לי שגרמנים יסכימו איתך, הם פשוט מתים על הטעם של בירה וזהו! כנ"ל לגבי יין [אגב, אני לא מתקרבת לזה כי זה פשוט לא טעים לי]. לקנאביס לא הייתי מתקרבת אפילו לרגע, למה לי הסיכונים האלה? הכול עניין של עד כמה אתה מוכן ללכת רחוק. להתרגל לתה מריר זהנסבל, כי חוץ מהטעם אין לזה תופעות לוואי על הראש.
 

beatman

Member
אלכוהול מסוכן יותר מכל בחינה

אלכוהול ממכר יותר מקנאביס, אלכוהול מתפרק בכבד ולכן יוצר עומס על הכבד, בכמויות גדולות העומס רק גובר ויכול לפגוע פגיעה בלתי הפיכה בכבד.
ההשפעה של אלכוהול בכמויות גדולות מסוכנת יותר מקנאביס וגורמת לאדם לאדם את יכולת השיפוט.
בכמויות קטנות שניהם לא מזיקים, ההשפעה של קנאביס אף מרגיעה יותר ולא מדכאת את מערכת העצבים.
קנאביס לא גורם לגירוי מערכת העיכול ואין אחריו הנג אובר.
לפי מה שידוע לי קנאביס לא גורם להזיות, זה לא LSD, המחקר הזה מוזר, אולי מדובר בתופעת לוואי נדירה יחסית.
 

Feanor75

New member
זו נבלה וזו טרפה

קנאביס נחשב לבלתי ממכר אבל מי שמשתמש בו מתרגל לצרוך אותו כדי לברוח מחיים לא מספקים או סתם בשביל כיף, אז קורה לרבים שמשתמשים שהם מפתחים תלות, התמכרות באופן עקיף. סיפוק ממקור חיצוני ללא יגיעה - מתחיל טוב ונגמר רע מאוד.
 
למעלה