עליה וקוץ בה

beatman

Member
עליה וקוץ בה

רק 53 אחוזים מהעולים לישראל בשנים האחרונות הם יהודים
בנימין לשקאר | 09/10/2018

עידוד העליה לישראל הפך מכלי שאמור לחזק את הרוב היהודי לנשק שמערער עליו

על פי הנתונים שפורסמו על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לקראת השנה החדשה, שיעור היהודים באוכלוסיית ישראל ירד במהלך השנה האחרונה מ- 74.6% ל- 74.4%. אך בניגוד למה שניתן לחשוב, ירידה זו אינה נובעת מגידול באוכלוסייה הערבית אלא בעיקר מהגידול באוכלוסיית ה״אחרים״ – תושבי ישראל שאינם יהודים או ערבים – שגדלו מ- 4.5% ל- 4.7% מהאוכלוסייה, ומהווים עכשיו כ- 418,000 בני אדם.

על פניו אלה דברים מפתיעים. ה״אחרים״, שברובם הגדול הם עולים מברית המוצעות לשעבר שאינם יהודים על פי חוקי מדינת ישראל, עושים הרבה פחות ילדים מהממוצע (פריון של 1.6 לאישה לעומת 3.1 אצל היהודים, וכ- 3% מכל הלידות), ומהווים כ- 20% מהיורדים, הרבה מעבר שיעורים באוכלוסייה. לכאורה הם לא אמורים לגדול בקצב מואץ אם בכלל, אך בפועל מספרם עולה במהירות גדולה, בפרט בשנים האחרונות, עם גידול של כ-4-5% בשנה.

על פי נתוני הלמ״ס, המקור העיקרי של הגידול באוכלוסיית האחרים הוא העלייה. כך למשל, כ- 40% מהעולים בשנת 2017, 12,000 מתוך 30,000, לא היו יהודים. רובם הגדול ״חסרי דת״, ומיעוט קטן נוצרים או מוסלמים מוצהרים (בפועל יכול להיות שמספר הנוצרים או מוסלמים גדול יותר אבל הם בחרו לא להציג את עצמם כך לרשויות).

בשיחה שקיימתי בשנת 2016 עם המדען הראשי של משרד הקליטה, פרופ׳ זאב חנין, הוא סיפר כי כמעט כל העולים הלא יהודים מגיעים ממדינות ברית המועצות לשעבר. מאחר והם מהווים כ-60% מהעולים בשנת 2017, המשמעות היא ששני שליש מהעולים מברית המועצות לשעבר שעלו בשנים האחרונות אינם יהודים.

נוסף, קיים הבדל בין ״האחרים״ ל״חסרי דת״. האחרים מתייחסים לכל מי שאינו שייך ללאום מוכר: יהודי, ערבי, צ׳רקסי וכו’. אך חלקם מזדהים כנוצרים או מוסלמים, ולכן בעוד שהאחרים מהווים ב-2018 כ- 418,000 איש, חסרי הדת הם ״רק״ כ360,000.

לא חלק מהעם
הלמ״ס סופרת אך ורק אזרחים ותושבי קבע כחלק מאוכלוסיית ישראל, כך שמסתננים או עובדים זרים אינם כלולים במספרים הנידונים כאן ולכן הם לא הסיבה לגידול באוכלוסיית ה״אחרים״. לכן גם ניתן להניח היא ששיעורם האמיתי של היהודים בקרב כלל אוכלוסיית ישראל הוא נמוך יותר ועומד על כ-72%.

שנית, מדובר באנשים שאינם יהודים על פי חוקי מדינת ישראל שנקבעו על ידי הכנסת ובית המשפט העליון, ולא על ידי הרבנות הראשית.

ישנים מקרים בהם הרבנות מסרבת להכיר ביהודים למרות שהם מוכרים על ידי המדינה. אך במקרה הזה מדובר, בין השאר, בבנים או נכדים של יהודי ובני זוגם וילדיהם הקטינים. כלומר, איש לא טוען שהם יהודים – חלקם ממוצא יהודי, חלקם בכלל לא; חלקם מזדהים כיהודים ומעוניינים להתגייר בצורה זו או אחרת; חלקם, או למעשה הרוב על פי המחקרים המעטים שבדקו את הסוגיה, אינם רואים את עצמם יהודים ואינם מעוניינים להיות חלק מהעם היהודי.

זיקה יהודית מוטלת בספק
בנוסף לעלייה הלא יהודית, אוכלוסיית ה״אחרים״ גדלה בעקבות התאזרחות של זרים, בדרך כלל באמצעות נישואים. זה לא כולל את תופעת ההגירה המוסלמית הערבית שנספרת בתוך האוכלוסייה הערבית המוסלמית.

על פי נתוני הלמ״ס, ההגירה המוסלמית כולל התאזרחות לישראל מהגיעה ל-9,300 אנשים בין השנים 2009 ל-2017 (בנוסף ל-1,100 עולים מוסלמים).

אך גם ישראלים יהודים, נוצרים או חסרי דת מתחתנים עם אזרחים זרים ומביאים אותם לארץ – סך הכל קרוב ל-13,000 איש בין 2009 ל-2017. באותו זמן מאזן ההגירה של האזרחים היהודים (לא כולל עולים) היה שלילי ועמד על 48,000, נמוך יותר מבשנים הקודמות.

בין 2009 ל- 2017, סך כל העולים והמהגרים המתאזרחים לישראל היה 211,000 איש ורק 112,000 מהם – חמישים ושלושה אחוזים – היו יהודים. כך הפכה העלייה לישראל מכלי שאמור לחזק את הרוב היהודי לנשק שמערער עליו.

לאור הנתונים הללו נשאלת השאלה מדוע מדינת ישראל ממשיכה להשקיע משאבים כדי להעלות לארץ אנשים שאינם יהודים. כאשר חוק השבות נחקק ב-1950 הוא נועד ליהודים בלבד. בשנת 1970 הוסיפו את סעיף הנכד שמאפשר לכל מי שיש לו לפחות סבא יהודי לעלות, אך הכוונה הייתה אז לתקן את המצב בו יהודי מחליט לא לעלות לארץ רק בגלל שהנכדים שלו לא יכולים.

אין זה המצב כעת. אותם נכדים של יהודים אינם עולים עם בני המשפחה אשר לעיתים קרובות אינם קיימים יותר. הם עולים עם בני המשפחה הלא יהודים כמו בני זוגם.

כמובן שאסור למנוע מאנשים להתחתן עם בחירי ליבם, אבל גם אין סיבה להמשיך לעודד עלייה של אנשים שהזיקה שלהם לעם היהודי מוטלת בספק. השלב הראשון הוא להפסיק כל פעולה של עידוד עלייה במדינות ברית המועצות כלפי מי שאינם יהודים. השלב השני הוא שינוי חוק השבות על מנת לצמצמו ליהודים וילדיהם.

לאור המימדים של תופעת נישואי התערובת במערב, מספר זכאי העלייה גדול פי שניים ממספר היהודים בגולה. זה נכון שלרובם הגדול אין שום סיבה לרצות לבוא לכאן, אבל על מנת למנוע בעיה כזו בעתיד עדיף לטפל בה כבר עכשיו.

----------------------------------------------------------------------------------
https://mida.org.il/2018/10/09/עליה-וקוץ-בה-רק-53-אחוזים-מהעולים-לישראל/
 

SupermanZW

Well-known member
סבטלובה צודקת

כשהגוי הוא בשר תותחים או אפילו נהרג בקרב אז "כל הכבוד לו" (ואם הוא נהרג קוברים אותו מעבר לגדר) אבל אם הוא כבר לא בגיל שהוא אמור להתגייס אז רואים בו אויב כי אינו מגדיל את הרוב היהודי, זו צביעות מכוערת.

אגב, אני לגמרי נגד חוק השבות (וטוען שצריך לבטלו לגמרי, לא לשנותו), אבל אני עוד יותר נגד צביעות.
 
ומה יקרה אם יבטלו את חוק השבות?

רמז קל: תוך עשור היהודים בארץ יהפכו למיעוט, שזה כולל תופעת לוואי כמו אנטישמיות. עם חוק השבות במסגרתו הנוכחית הדבילית שמאפשרת את העלאתם של נינים, זה יקרה תוך שלושה עשורים, אז יש קצת נחמה.
 

SupermanZW

Well-known member
זה בלתי נמנע

אי אפשר למנוע מהדמוגראפיה לעשות את שלה, יש גבול ליכולת לדחוק את הקץ. הרוב היהודי לא יישאר רוב עוד הרבה זמן וצריך לדאוג שיוכלו לחיות בביטחון בכל מצב, בין אם הם רוב בין אם לא.
 
לפי ההיגיון הזה צריך לבטל את משמר הגבול ואת הצבא

כי יש יותר ערבים מיהודים, והערבים במוקדם או במאוחר יפלשו לשטח ישראל, אז למה לבנות מחסומים וגדרות?
 

SupermanZW

Well-known member
דווקא לא

ברגע שמדינה מתייחסת לכל אזרחיה באופן שוויוני ומגנה עליהם באופן שוויוני (שים לב, אני מדבר על אזרחים, לא על מי שאינם) אין אזרחים שחשים שהמדינה פועלת נגדם ורוצים לפגוע בה מבפנים. בכל מקרה אין היגיון שמדינה תמנע מלהגן על עצמה מפני פולשים מבחוץ.
 
ערביי ישראל לעולם יטענו שמקפחים אותם

הרי בערבית, שפת האם שלהם, הם לא מכנים את עצמם "ערביי ישראל", אלא "ערביי הפְנים" (כלומר, "אלה שגרים בתוכה של הישות הכובשת והבלתי רצויה"). נגיע למצב של רוב ערבי (איחוד משפחות, כבר אמרנו?) - נקבל את התסריט של דרום אפריקה, עם המיעוט המסכן שהופך לרוב ואז אונס, שודד ומגרש את "גזענים".
 

SupermanZW

Well-known member
מה אם לא?

אתה אולי לא מאמין שיהודים וערבים יכולים לחיות בשלום וטוען (בצדק) ששלטון ערבי יהיה אסון מפני שזו עובדה שאין בעולם מדינה ערבית דמוקראטית, אבל, באף מדינה ערבית מעולם לא נוסתה דמוקראטיה, בישראל יש פסאודו-דמוקראטיה, שזה בכל מקרה יותר טוב ממה שיש בכל ארצות ערב, כמו כן ערביי ישראל יודעים טוב מאוד שלו חיו במדינה ערבית היה מצבם הרבה פחות טוב ולכן הם לא עוזבים, האם אתה סבור שהם כל כך טפשים שהם יהפכו את ישראל לסוריה? האם אתה חושב שהם כל כך טפשים שיתנו לעצמם לסבול כפי שהיו סובלים לו חיו למשל בעיראק? ערביי ישראל הם גם משכילים יותר ממקביליהם בכל ארצות ערב ולכן יש סיבה להניח שהם מתקדמים מהם. אולי בכל זאת כדאי שבמקום להסיק מסקנות מתוך פחד תנסה להסיק מסקנות מתוך היגיון?
 
שאספר לך מה הערבים עשו שכניהם בחברון בתרפ"ט?

עוד לפני "אקיבוש" וה"קיפוח".
&nbsp
דוגמה טובה נוספת - הפוגרום בלבוב ב-1941 שבוצע ברובו ע"י השכנים הגויים של היהודים.
 

SupermanZW

Well-known member
מה אתה מנסה לומר?

מה שהיה הוא שיהיה? אם כן אז לא משנה מה נעשה, תהיה גם עוד שואה, אם לא אז אפשר להתחיל לדבר על מה שכדאי לעשות ולקחת בחשבון שינויים שהתרחשו ועדיין מתרחשים לאורך הזמן.
 
מה שהיה הוא שיהיה, אכן

גם ב-1993 אנשים כמוך סיפרו על סינגפור שתקום בעזה ועל ערפאת שהפך לידיד אמת.
 

SupermanZW

Well-known member
יש להפריד בין אינטרסים של מנהיגים

לבין האינטרסים של האדם הפשוט. הפער ביניהם במקרים רבים (מדי) גדול מאוד.
 
חוץ מזה, אתה מזמן לבדוק את התנהגותם של ה"פליטים" באירופה

שזה שוד, אונס, הטרדות ועוד תופעות כאלה ואחרות.
&nbsp
הבעיה שלכם, של אנשי השמאל, נעוצה בכך שאתם מאמינים בשווין הקדוש. אין הבדלי מנטליות, אין מנת משכל מולדת, יש שוויון, ולפיו כל עם יכול לאמץ משטר דמוקרטי ולהפוך מבועל כבשים לפרופסור. אגב, פתחי שקאקי היה בן אדם מאוד משכיל, מה שלא הפריע לו להיות מחבל.
 

SupermanZW

Well-known member
מה קשורים ה"פליטים"

נתנו להם מתנה שלא מגיעה להם, לא יקחו? אין להם מה להפסיד אם יתפסו, לכן דבר לא מונע מהם לפשוע. האנשים הכי מסוכנים הם אלה שאין להם מה להפסיד.

אם אתה חושב שאני איש שמאל אתה טועה. אם אתה חושב שאני תומך ב"פליטים" אתה מאוד טועה. אם אתה חושב שאני מאמין שכל בני האדם שווים אתה הכי טועה שיכול להיות. אני בכלל לא חושב כך.

אני מאמין שצריך להיות שוויון זכויות ושוויון חובות בין אזרחים בכל מדינה, אני כלל לא חושב שלמי שאינו אזרח צריכות להיות אותן זכויות כמו לאזרח.

לגבי הבדלי מנטאליות, אני מכיר בהם ואולי טוב ממך, נישפתי להרבה סוגי מנטאליות שונים.

לגבי מנת משכל, מכיר בעובדה שהיא מולדת ושיש פערים גדולים בה בין אנשים שונים, איך זה רלוונטי לדברים שאתה מייחס לי אני לא מבין.
 
הם אכן טיפשים ואכן יבטלו את ישראל

ברגע שמספרם יגיע לחצי ויהפכו את החיים של היהודים לבלתי נסבלים כשמספרם יגיע לכ-40%. אני לא מאמין בתבונה אנושית ובכוח רצון של המונים. למרות כל השנים של היותם אזרחי ישראל, ערבי ישראל, גם אם התרחקו מנטלית טיפה מהערבים בארצות הסובבות אותנו, הם עדיין בעלי מנטליות ערבית מובהקת, רובם מוסלימים אדוקים ושונאי ישראל ויהודים עד עמקי נפשם. אם האוכלוסיה של ערבים אזרחי ישראל תגיע במדינה לכ-40%, אפשר פשוט לסגור את המדינה, לכבות את האור בבן-גוריון ולמסור את המפתחות לאבו-מאזן. ברור שלדעתי ישראל אמורה להיות מדינה של יהודים עם רוב יהודי מובהק שאוטומטית מביא להגמוניה של תרבות ישראלית-עברית, באותו האופן שגרמניה היא מדינה גרמנית או רוסיה היא מדינה רוסית, אבל אם זה לא ניתן להשגה (ישראל קמה מאוחר מידי ולא הספיקה להתגבש היטב כאומה לפני תחילת העידן שבו זה נהיה אסור) אז עדיף כבר רוב של יהודים ואחרים על רוב ערבי. ערבים אזרחי ישראל לעולם לא יהיו ישראלים באותו אופן שאתה מייחל לו, המציאות בארץ היא לא כמו בקנדה וערבים הם לא מהגרים סינים או הודים. אם היה אפשר הייתי מעדיף להטיל עליהם משטר צבאי ישיר כמו שהיה בשנות ה-50 ולהפוך כיכרות מרכזיות בערים ערביות בישראל לבסיסי צה"ל לצורך השגחה מקרוב.
 

beatman

Member
כרגיל, טפשות ובורות.

הקריאה לשנות את חוק השבות הגיעה גם בשנות ה-70 ע"י הרבי מלובביץ', ומאוחר יותר בתחילת גל העליה הגדול ב-1989 ע"י הרב פרץ ואח"כ ע"י מגוון חברי כנסת כאשר ראו כמה החוק סוטה מהכוונה והמטרה המקורית של עליה יהודית.
&nbsp
וההשואות לטוהר דם ותורת הגזע

לפי דעתה כלל היהדות היא גזענית והיהודים מאז ומעולם היו גזענים.
 
למעלה