כ-92% מהטוקבקים הרוסיים קוראים לתקוף את ישראל

beatman

Member
כ-92% מהטוקבקים הרוסיים קוראים לתקוף את ישראל

הטוקבקיסטים ברוסיה מייחלים לנקיטת יד קשה מול ישראל. כ-92% מהטוקבקים שבהם הוזכרה ישראל, כללו קריאה לתקיפה רוסית נגד מטוסים ישראלים ואף בשטח ישראל, כך עולה מסקירת תגובות הגולשים בכתבות שסיקרו את התגלגלות פרשת הפלת המטוס הרוסי בסוריה ואספקת מערכת הנ"מ S-300 לידי המשטר הסורי.

הבדיקה בוצעה על ידי חברת ההייטק Spot.IM המפתחת טכנולוגיות לניהול קהילות גולשים באתרי חדשות ותוכן. עוד עולה מהסקירה כי ל-76% מהטוקבקים המאזכרים את מערכת הטילים S-300 נוספה גם קריאה להעניש את ישראל על ידי השימוש במערכת. כמות מחיקת הטוקבקים הפוגעניים בסיקור הפרשה עומדת על 1.3% מכלל התגובות.

לדברי נדב שובל, מנכ"ל Spot.Im: "התעמולה הרוסית עובדת. הקמפיין על דעת הקהל הביא לכך שהציבור אימץ את טענות המשטר הרוסי. משתקף שהציבור משוכנע שישראל משקרת. אנו ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות על ידי שימוש בטכנולוגיות של עיבוד שפה טבעית ולמידת מכונה, המאפשרות לנו לאפיין את השיח האינטרנטי בזמן אמת".

מוצרי Spot.IM מותקנים באלפי אתרי תוכן ביותר ממיליארד וחצי דפים. בין האתרים שאימצו את הטכנולוגיה אפשר למצוא את Fox News, Forbes, AOL, Time Inc., Huffington Post, Sky, Oath ועוד. החברה נוסדה בשנת 2012, גייסה סכום השקעות כולל של 37 מיליון דולרים ומחזיקה במשרדים בתל אביב, ניו יורק ולונדון, שבהם מועסקים 50 עובדים.

------------------------------------------------------------
https://www.israelhayom.co.il/article/591077
 

SupermanZW

Well-known member
צפוי ועצוב

בדיוק כמו שרוב הציבור הישראלי מאמין לממשלה שמשקרת אותו רוב הזמן כך גם רוב הציבור הרוסי מאמין לממשלה שמשקרת אותו רוב הזמן. נראה שגם בישראל וגם ברוסיה יש רוב שמאמין ב"אין שכל אין דאגות" ומיישם.
 

Astroo

New member
נכון, אך גם הישראלים הצטיינו

קראתי היום טוקבקים ישראלים בוואלה וווינט וחשכו עיניי. קריאות להרחיק את העולים מרוסיה מכל תפקיד מסווג במערכת הבטחון. טענות שכל הרוסים בישראל הם מרגלים. השוואות של שויגו עם שומר בסופר, כלומר מקומם של כל הרוסים בתור שומרים.
 

TaL53

New member
עם יד על הלב

כמה ישראלים מן השורה יודעים בכלל מי זה שויגו?! הרי רוב הטוקבקים האלה זה או טרולים (בתשלום או לא) או פיגועי פייסבוק. כנ"ל לגבי הסקר על הטוקבקים הרוסים.
&nbsp
https://www.bbc.com/news/technology-43093390
 

Astroo

New member
זה היה בכתבה עם תמונה של שויגו

תגובה של ישראלי מצוי: מישהו שנראה כמו רוסי מבוגר = שומר בסופר
 

TaL53

New member
זה העניין, הם לא יודעים בכלל מי זה

הישראלי הממוצע (זה שאין לו ידע מקדים כלשהו או שורשים ב"אמא רוסיה") לא מתעניין ולא יתעניין לא ברוסיה ולא ברוסים מעבר לפיגועי פייסבוק אקראיים וכשהמשבר יחלוף לו אוסף הטרולים ימצאו פיגועי פייסבוק חדשים להתעסק בהם.
 

beatman

Member
וכאן אני מקשר לאשכול שפתחת לגבי חרדים מול חילונים

להערכתי יש הרבה יותר אנשים שונאי 'רוסים' (במיוחד ערסים לא אינטליגנטיים בלשון המעטה מיוצאי צפון אפריקה) מאשר חרדים שתוקפים או מטרידים חילונים ו/או 'רוסים'.
הרגשתי את זה תמיד בעירי, גם כאשר הייתי ילד, וכך גם כיום ברשת, במיוחד במאבק שהיה בעיר לפני כחצי שנה.
זאת המסקנה שלי.
 

beatman

Member
גם אצלנו לא חסר כזה זבל

אני למשל קראתי ברוטר, שם מקסימום היו תגובות עוינות כלפי רוסיה, אבל לא עירבו את העולים.
 

Astroo

New member
ברוטר יש מודרציה

כל מה שחורג, נמחק והמחבר נחסם
 

beatman

Member
אני מכיר חלק מהכותבים ואת המנהלים

לא היה חריג באשכולות אלה.
 
למעלה