רצח זחרצ'נקו - אוקראינה איבדה סופית את דונבס

זאת אומרת שהסכמי מינסק מתו

וש"הבדלנים הפרו רוסים" ורוסיה יבטלו את "המתכונת הנורמנדית" לשיחות עם משטר אוקראינה הטרוריסטי ובעלי חסותו המערביים.
עד עכשיו נמשכה הבדיחה הדבילית, שהמשטר האוקראיני מצפצף בקשת גבוהה על הסכמי מינסק, לא ממלא אפילו סעיף אחד מהם, מבצע את כל הצעדים האפשריים להתנתקות פיזית מהאזורים "הבדלניים" (כולל ניתוק קשרי התחבורה למשל), ובתגובה מדינות המערב מטילות על רוסיה סנקציות "על אי מילוי הסכמי מינסק". עכשיו יושם קץ לבדיחה זו. כלומר, הסנקציות כמובן יימשכו, אבל הבדלנים יוותרו רשמית וסופית על ההסכמים חסרי המשמעות עם המשטר האוקראיני הטרוריסטי, ועל "תיווך" האירופיות הצבועות, התומכות במשטר טרוריסטי זה.
 
למה רק את דונבאס?

לרוסיה יש מספיק כוח צבאי פשוט לכבוש את כל אוקראינה ולהפכה למחוז פנימי שלה, וסופסוף לשים קץ לבדיחה הזאת אוקראינה העצמאית. ואין לה בעצם ממה לחשוש, רוסיה היא לא ישראל, אף אחד בעולם לא יעז להתערב, אפילו ארה"ב תסתפק בגינוי מילולי ואולי סנקציות חסרות תועלת שלרוסיה לא באמת אכפת מהן, אחרים לא יעזו אפילו לצייץ משהו לגנאי. אז שיעמידו סופסוף את החוחולים החצופים על מקומם.
 
ולכן המשטר הטרוריסטי באוקראינה רצח את מנהיג דונייצק?

אתה בטוח שאתה מרוכז?
 
משתתף באבלך

שתי אבידות ביומיים, קובזון וזכרצ'נקו, אוי אוי אוי. איך תחזיק מעמד? בעזרת קריאה מוגברת של Russia Today ושאר הבולשיט? החיים קשים.
 
תגובה צפויה ממי ששמח בגלוי על רצח ראש הממשלה הנבחר בישראל

ועל רצח בני אדם בכלל.
 
נקרופיל נוסף: העיתונאי האוקראיני בבצ'נקו, ש"נרצח ע"י הרוסים"

צוהל על מותם של בני אדם: [URL]https://riafan.ru/1095032-tebya-zazhdalis-bandera-i-shukhevich-v-seti-otreagirovali-na-post-babchenko-o-smerti-kobzona-i-zakharchenko?utm_medium=cpc&utm_source=lentainform&utm_campaign=riafan.ru&utm_term=1276637&utm_content=6637278[/URL]
הוא פרסם סרטון "שמח", בו יוסיף קובזון, שנפטר מסרטן, מנהיג דונבס אלכסנדר זחרצ'נקו, שנרצח בפיגוע טרור, וכן המקהלה על שם אלכסנדרוב, שרוב חבריה נהרגו בתאונת מטוס, מבצעים ביחד את השיר "אני אוהב אתכם, החיים" (Я люблю тебя жизнь).

האיחוד האירופי ו-OSCE סירבו לגנות את פיגוע הטרור ולהביע תנחומים לקרוביו של מנהיג דונייצק, ואף שחררו הודעה ש..."[עסקים כרגיל,] יש להמשיך למלא את הסכמי מינסק".
אליבא דהאיחוד האירופי, רצח מנהיג דונייצק זה "המשך מילוי הסכמי מינסק".
 
מובן מאליו, שאלה השירותים החשאיים של

מונגוליה או אוגנדה.

התקשורת האוקראינית טוענת, שרצחו או "שלטונות רוסיה, או יריבים פנימיים".
בכל מקרה, האיחוד האירופי סירב להביע גינוי, ואפילו צער או תנחומים, מה שמאשר את ה"השערה" שמאחורי פיגוע הטרור עומדות מונגוליה ואוגנדה.

קיימת סבירות מסוימת לכך, שארה"ב תדחוף את המשטר האוקראיני לפתוח במתקפה צבאית על דונבס, בשביל לנסות את התגובה של רוסיה, כפי שהיא דחפה את גרוזיה לתקוף את דרום אוסטיה ואת המשקיפים הרוסיים שם.

בינתיים, חבר הפרלמנט האוקראיני מוסייצ'וק דורש משלטונות אוקראינה להפסיק את ההכחשה המגוחכת, ולהצהיר רשמית: "כן! אנחנו חיסלנו את הטרוריסט! וכך נחסל את שאר הטרוריסטים!"

כנ"ל, באוקראינה דוחים למעשה את הסכמי מינסק, כמעט רשמית. מעשית הם לא מילאו אפילו סעיף אחד. ההחלטות שמקבל הפרלמנט שלהם עומדות בסתירה להסכמים אלה. כל צעדיהם המעשיים מעידים באופן הפגנתי שהפתרון היחיד המקובל עליהם הוא דיכוי פיזי של "הבדלנים". ולאור זאת, מה שוות החתימות שלהם על הסכמים מול ה"בדלנים"?
 
ארה"ב היא אותה ארה"ב

שהאק סיומה שלה היא, שארה"ב היא שליטת העולם הבלתי מעורערת, שעל פיה ישק כל דבר בעולם, שלא תסבול מתחרים בזירה העולמית.
בעניין זה אין בארה"ב חילוקי דעות. אובמה שיחק בהצגה, כאילו הפודלים האירופיים של אמריקה הם "שתפים שווי זכויות", וטראמפ אומר בגלוי שהם פודלים. אובמה שיחק בהצגה שהוא "תומך בהסדר פוליטי עם הפלסטינים", וטראמפ השליך לפח האשפה את ההצגה השקרית הזאת.
בתחילת אוגוסט 2008 קונדוליזה רייס ביקרה בטביליסי, וכעבור יומיים פתח סאאקשווילי במלחמה. אז כולם ניחשו, האם היא ניסתה להניא אותו מלפתוח בהרפתקה זו (כי לפני-כן אובמה אמר לו ש"צריך להידבר עם הבחורים האלה"), או להיפך, דחפה אותו לתקיפה. רק החשיפות של סנודן גילו, שההשערה השנייה היתה הנכונה: ארה"ב פשוט רצתה לבדוק את התגובה של רוסיה.
עכשיו אוקראינה מרכזת כוחות בקו העימות, הגיעו לשם גם אנשי צבא מקנדה ומארה"ב, ובוצע פיגוע הטרור בדונייצק שהביא לרצח מנהיג ה"בדלנים". יש נתונים על פתיחת מתקפה בערך ב-12 בספטמבר. אחת הסיבות האפשריות היא ההפסד המשוער של פורושנקו בבחירות הקרובות, וגם כוונה של האמריקאים לבדוק את התגובה של רוסיה למתקפה כזו.
 

beatman

Member
כמה בולשיט, כל כך סטייל מלחמה קרה

ארה"ב אינה אותה ארה"ב.
טראמפ שונה לחלוטין מאובמה.
אובמה היה אובססיבי עם האידיאולוגיה שלו להפיל שלטונות לא ממושמעים ולהפיץ את ה"דמוקרטיה" במדינות אלה.
כמו-כן, אהב לעשות שרירים מול פוטין בגאורגיה ובאוקראינה.
כמו-כן, דחף להקמת מדינה ערבית ביו"ש מתוך חיבתו למוסלמים ואמונה שזה יממש את האידיאולוגיה שלו בארץ.
&nbsp
טראמפ לא צריך את ההתערבויות המזיקות והלא בדיוק הוגנות האלה.
הוא דבר ראשון מתעסק בענייני פנים, לא מעוניין לריב עם פוטין ולא עם קים ג'ונג ומתערב רק במצבים קיצוניים.
&nbsp
איזה אנשי צבא קנדיים ואמריקאיים הגיעו לאוקראינה ?
יש שם כל מיני אנשים שבאים לאמן ולמכור/לתרום ציוד (לא משהו רציני בכל מקרה).
 
לא נראה לי שאתה עוקב אחר החדשות.

בנוגע לאנשי הצבא האמריקאיים והקנדיים, תשאל אותם. זה הם עצמם פרסמו.

"טראמפ לא צריך את ההתערבויות" - את זה תגיד לו
 
העיקר שטראמפ הוא ידיד ישראל

ואיתו יש איזשהי אפשרות פוטנציאלית לקדם את פטרון בעיית השטחים לכיוון הרצוי לנו. בהשוואה לזה לא משנה לי גם אם יאפשר לפוטין לכבוש את אוקראינה כולה.
 
למעלה