תשעה באב

Feanor75

New member
ובינתיים בארץ הקודש, קהילת הלהט"ב מנסה לטמא כל פינה בארץ

בחסות התקשורת והתאגידים שזה משרת את רצונם, מביאים לכאן את סדום ועמורה של העידן המודרני.
 

SupermanZW

Well-known member
אם תקרא את הבלוג שלו תבין

הוא לא קונסיסטנטי בשום דבר, כל רעיון שהעלה הוא סתר לאחר מכן.
 

beatman

Member
אגב, הוא כתב לא פעם שפרבוסלבים נמצאים ברמת התפתחות

רוחנית גבוהה.
 

Feanor75

New member
נא לדייק, כתבתם פה עליי הרבה דברים שרחוקים מהאמת

אני לא נוצרי. מי שמאמין שישוע היה קדוש וייתכן שאפילו משיח, הוא עדיין לא נוצרי. הנצרות היא דת שאני מתעב, שסילפה את דברי ישוע, הברית החדשה נגועה באנטישמיות ובסילופים. זה עלבון בשבילי להיקרא נוצרי ואני מבקש שזה לא יחזור. ואפילו בברית החדשה ישוע אומר שהוא מייעד את עצמו לעם ישראל בלבד, או משהו דומה לזה.
-אתאיסט אני כבר הרבה שנים לא, תודה לאל. גם זה תואר לא מכובד בעיניי.
&nbsp
הדבר היחיד שנכון זה שאני מעריך את הגזע הסלאבי מפותח, בינתיים הוא עדיין נוטה למטריאליזם אבל הפוטנציאל שלו רק ילך ויתממש עד שיקבל לידיו את לפיד הנהגת האנושות מאירופה השוקעת, כך לפחות מנבאים.
זה מבלי לגרוע ממעמדו המיוחד של עם ישראל. יהודים-רוסים זה מתנה ענקית לעם ישראל.
כשלא מבינים מספיק ולא מתעמקים, הדברים נראים כסתירות אבל אין שום סתירה.
יום טוב
&nbsp
 

beatman

Member
מדוע בעצם אמונה בישו אינה נצרות ?

מה מגדיר את הנצרות אם לא אמונה באותו האיש ?
הברית החדשה נגועה באנטישמיות ?
יש נוצרים (אוונגליסטים) שמאמינים שיש להם משימה לתמוך בעם ישראל, בשביל שיחיה בארץ ישראל, ישלוט בה ולבסוף יאמין בישו וכך תבוא הגאולה.

מה בדיוק מפותח ב"גזע" (יש בכלל דבר כזה?) הסלאבי ?

מה מיוחד במה שכינית יהודי-רוסי ?
אני למשל יהודי שלא רואה עצמו שונה יותר מידי מאף יהודי אחר, יש אולי תבלין גאוגרפי-היסטורי של יהודי אשכנזי 'ליטאי' שמשפחתו התקיימה בברית המועצות.
 

Feanor75

New member
תשובה מפורטת

הגדרות זה דבר חמקמק, נוצרי זה מי שמקבל את רוח הברית החדשה, שאפשר לסכם אותה ככה: ישוע האדם היה אלוהים. העם שלו עם ישראל, דחה אותו ולכן העם הזה ארור. אדם יכול לפשוע כמה שהוא רוצה, אבל אם הוא מקבל את ישוע כמשיח וכאלוהים אז מקומו בגן עדן מובטח. מי שלא מקבל מקומו בגיהינום לנצח.
&nbsp
המצב כמו שאני מאמין בו: עם ישראל נושא בשליחות עבור האנושות. בתקופת ישוע העם לא התפתח במסלול הראוי לו, נתפס לקליפה של התורה במקום לקיום המהות האמיתית שלה, ישוע היה איש קדוש שבא לתקן את זה ולהעלות את עם ישראל לדרגה יותר גבוהה שתתאים להנהגת כל האנושות. כשהתורה ניתנה האדם היה פרימיטיבי יותר ולכן נדרש לציות עיוור של חוקים, עבר זמן האדם התקדם ונדרש לפתח את האני האלוהי שבו (בתורה: "ועשו לי מקדש ושכנתי בתוכם") שינחה אותו בכל מצב. כי ספר חוקים לא נותן מענה לכל מצב.
לפי רודולף שטיינר ישוע היה התגשמות בגוף של ישות אלוהית (אוואתר), ב 3 שנות חייו האחרונות. בזכות פעילותו על האדמה אותה ישות אלוהית שהוא קורא לה "קרייסט" התקרבה לפלנטה שלנו וזמינה לכל אדם שמחפש את האלוהות ואת הטוב, ללא תיווך של הדת ונציגיה כמו שהיה עד אז.
אני לא מקבל את כל מה ששטיינר אומר, אבל בנושא הזה אני יכול להאמין לו. הברית החדשה חוץ מהסילוף האנטישמי והשקרים מכילה בוודאי גם כמה דברים חשובים שישוע באמת אמר.
&nbsp
היהודים הדתיים שממשיכים לדבוק בקליפה של התורה במקום בתוכן, וגם מעכבים את האינדיוידואליות שכל אדם צריך לפתח - כיום הם עובדים לא רק את אלוהים אלא גם את לוציפר ללא ידיעתם, כי זה בדיוק מה שהוא רוצה וזאת ההשפעה שלו שמושגת דרך דתות.
הדתיים הנוצרים קיבלו את האימפולס של עבודה ישירה של האלוהים, אבל בגלל שרובם עוד ברמה נמוכה הם לגמרי איבדו כיוון ומשרתים את לוציפר שמהתל בהם ומתחזה לאלוהים, כמו שהוא תמיד מנסה לעשות.
יוצא שמעט מאוד אנשים מצליחים באמת לעבוד את אלוהים, אנשים קדושים שהפכו את עצמם למשכן לאלוהים. האנשים המתקדמים מכל עם עוסקים יותר בתורת הנסתר ופחות בדת.
כמובן כל זה נכתב בהכללה, יש דתיים שמקיימים את רצון האלוהים, בהתאם לדרגת ההתפתחות שלהם מסגרת הדת אולי עדיין מתאימה להם, וגם נוצרים יש.
&nbsp
בקשר לגזע, בטח שיש דבר כזה. לכל עם יש ייחודיות שמתבטאת במנטליות, בנטיות ובכישורים שלו. לכל עם יש גם שליחות כלשהי לאנושות, איזשהו אימפולס שהוא צריך להעניק לאנושות. יש עמים מתקדמים ויש מפגרים, יש שהיו מתקדמים והתנוונו וסיימו את תפקידם ונעלמים מהעולם.
יהודי-רוסי זה אחת הקומבינציות, אני לא יודע מה התפקיד של כל דבר, אבל תפוצת ישראל באומות העולם נועדה כנראה לשדרג את כל האומות ואולי גם את עם ישראל, הכל במסגרת ניסויי הגנטיקה שה"אלים" עושים על האנושות.
&nbsp
&nbsp
 

beatman

Member
מה הכוונה "נתפס לקליפה של התורה" ?

לאיזו דרגה יש להעלות את עם ישראל ?
ה' נתן לנו את התורה וציווה איך לנהוג ע"פ התורה והנחיות בע"פ, אין שום דבר מעבר לזה.
&nbsp
בברית החדשה יש אנטישמיות ?
&nbsp
כיצד יהודי שומר מצוות עובד את 'לוציפר' ?
&nbsp
גזע זה יותר מתאים לסוגים של כלבים, מה שתיארת זה אפיון מנטלי והתפתחותי.
&nbsp
"אלים" ?
אז אתה מאמין במספר אלים ?
 

Feanor75

New member
קליפה

זה מה שחיצוני, לא המהות עצמה. כמו להקפיד מאוד על זמן כניסת שבת ועל כל החוקים, מבלי ליהנות מהמהות האמיתית של השבת, שאם משיגים אותה אז כל פסקי ההלכה שתפקידם שמירת השבת, מיותרים כי האדם כבר שומר את השבת מרצונו. בקבלה יש משמעות נוספת ומורחבת למושג הקליפה. בתהליך טבעי כל דבר שלא משכיל לשמור על החיות שלו מתעבה ומתקשה והופך לקליפה.
&nbsp
-קראתי את כל הברית החדשה וזה הרושם שנותר בי, ההסתכלות בזכוכית מגדלת על עם ישראל בתקופה מסוימת שלו, כאשר הייתה שחיתות בהנהגה הדתית, במיוחד באיגרות של פאולוס, ובמקרה של ישוע בר-אבא (בין אם הוא אמיתי, מסולף או מומצא). העם יוצא עם תדמית לא טובה משם. עד היום יש עמים שמאוד מדקדקים עם ישראל, למרות שבעצמם ביצעו מעשים נפשעים פי אלף, אפשר לראות בזה המשך המגמה שהתחילה בברית החדשה.
&nbsp
עבודת השטן- לוציפר שואף להשאיר את האנושות בלתי מפותחת, ברוחניות פרימיטיבית. הוא משיג את זה כיום באמצעות דתות שמעכבות את ההתפתחות האינדיוידואלית של האדם ואת רצונו לחקור וללמוד. במדינות ערב אפשר לראות היטב את הפעילות הזאת. השטן השני, שמכונה בפרסית אהרימן, שואף בדיוק להיפך מזה, לפרק לגורמים, להשקיע את האנושות עמוק לתוך החומר, רחוק מרוחניות ומאלוהים. להפוך את האדם לאתאיסט מפוחד. התרבות המערבית המטריאליסטית היא תוצאת הפעילות שלו. רק מי שמתחבר לאלוהים יכול למצוא את השביל הצר שבין רוחניות לחומרנות.
&nbsp
בקשר לאלים בסופו של דבר יש רק אלוהים אחד בורא ויוצר הכל. יש היררכיה שלימה של שליחים שהם כביכול מבצעים את דברו אבל למעשה הכל בעולם הזה זה חלק מהאלוהים, ביהדות זה מלאכים בהודו קראו להם אלים-למחצה, זה לא חשוב. יש כרובים ושרפים ישויות נעלות ביותר אבל כולם משרתים את האלוהים.
 

SupermanZW

Well-known member
ישוע בר-אבא הוא מייצג היהודים לשיטתך? למה?

למה אינך מקבל את העובדה שהדין הוא אישי, לא כללי?

רוצה דוגמאות ליהודים טובים? לא חסר: ישוע בן יוסף, יוחנן המטביל, יעקב בן זבדי, יוחנן בן זבדי, מתי בן חלפי, תומאס, יעקב בן חלפי, תדאוס, שמעון הקנאי, מרקוס, יוסף בר-נבא, לוקאס, וכו'

לגבי מה שטענתי קודם, שלא די להכיר בישוע כמשיח כדי להיגאל אלא יש גם ללכת בדרכו, מתי פרק 7 פסוקים 21-23:
21 "לֹא כָּל הָאוֹמֵר לִי 'אֲדוֹנִי, אֲדוֹנִי' יִכָּנֵס לְמַלְכוּת הַשָּׁמַיִם, אֶלָּא הָעוֹשֶׂה אֶת רְצוֹן אָבִי שֶׁבַּשָּׁמַיִם. 22 רַבִּים יֹאמְרוּ אֵלַי בַּיּוֹם הַהוּא: 'אֲדוֹנִי, אֲדוֹנִי', הֲלֹא בְּשִׁמְךָ נִבֵּאנוּ וּבְשִׁמְךָ גֵּרַשְׁנוּ שֵׁדִים וּבְשִׁמְךָ עָשִׂינוּ נִפְלָאוֹת רַבּוֹת'. 23 אָז אוֹדִיעַ לָהֶם: 'מֵעוֹלָם לֹא הִכַּרְתִּי אֶתְכֶם, סוּרוּ מִמֶּנִּי עוֹשֵׂי רֶשַׁע'."
 

Feanor75

New member
כן,

זה לא משנה לצורך העניין שהשליחים וישוע בעצמו יהודים, משנה יותר איך מוצג העם היהודי באמצעות דמויות מסוימות כמו בר-אבא, ויהודה איש-קריות שהוא האבטיפוס היהודי המושמץ והשנוא ע"י העולם הנוצרי.
&nbsp
-את הפסוק שציטטת ממתי פרק 7 אני זוכר, אבל להרבה נוצרים כולל מטיפים נוח לשכוח אותו. כמו עוד כמה פסוקים מהברית החדשה.
 

SupermanZW

Well-known member
לא הסברת למה לדעתך רק היהודים הרעים מייצגים את היהודים

גם לא הבנתי למה אתה מכליל את כל "העולם הנוצרי", את האינקוויזיציה עשו הקתולים ואת הנאציזם ייסד היטלר שהיה חילוני. הוא השתמש בברית החדשה כדי לתת דוגמאות ליהודים מזיקים אבל באותה מידה גם בפרוטוקולים של זקני ציון אשר הם כידוע מזויפים ובחלק מהשקפת עולמו השתמש גם במוטיבים מהדת הטאואטונית העתיקה (ששלטה בנסיכויות הגרמניות לפני הנצרות). העולם הנוצרי אינו מקשה אחת ומעולם לא היה מקשה אחת, אפילו בתוך זרמים ספציפיים אין אחידות, למשל הפרובוסלבים באוקראינה מאוד אנטישמים ולעומתם הפרובוסלבים בבולגריה לא אנטישמים בכלל. נראה מדבריך שבניגוד למה שכתבת לא פעם אתה כן טיפוס של שחור ולבן ומתקשה לראות שיש גם אפור ואפילו הרבה אפור.
 

SupermanZW

Well-known member
הקליפה של התורה היא ביצוע ללא הבנה

וכשעושים דברים מבלי להבין את משמעותם מחמיצים את המטרה. המטרה היא העיקר, הדרך היא התפל ואפשר ללמוד מהתורה מהי המטרה. כמו כן מה שנכתב בתורה התאים לאותה תקופה ולמבנה החברה האנושית באותה תקופה, לכן, המטרה נשארה כשהייתה אך האמצעים והדרך השתנו בהתאם לשינויים שחלו בחברות אנושיות מאז ועד היום וכך זה ימשך כי במהלך הזמן נצבר עוד ועוד ידע.
 
למעלה