קראתי את האמן ומרגריטה מאת בולגקוב

157cm

New member
קראתי את האמן ומרגריטה מאת בולגקוב

הספר הנ"ל זכה לדברי טובות, אך לדידי הוא 3/5. האם כשמרגריטה נמחה בקרם שהובא לה מאת עזאזלו והפכה למכשפה, היא הפציעה מגופתה והתגלמה בתור נשמה? האם כשהאמן הוזמן לדירה מספר 50 המטורללת ונטולת המימדים ברחוב סדובייה, הוא התגלם בתור נשמה? הרי הן מרגריטה והן האמן המורעלים על-ידי יין גוועים במקום שהותם ולא במרתפו של האמן. האם בולגקוב היה בעל-ידע ביהדות? הרי נשף השטן הינו גיהנום על-פי היהדות בו מתארחי הנשף החטאים מתייסרים בגין מעשיהם ומכים על החטא.
 

157cm

New member
נו נו...

יהודים מצטיינים בהתחקות אחר sub-text, לא, לא... בהמצאתו. "הפרעת אישיות יהודית". כן... מפליא מדוע ה-DSM אינו מוסיף הפרעה זו לערכיו. בקיצור, שטויות.
 

lEchoesl

New member
יש מצב שזה נכון היו מלא אנטישמים בין אנשי התרבות אז זה

לא מפתיע שבולגקוב היה אחד מהם והתכוון למשהו אנטישמי ביצירה שלו. בכול אופן, לטעון שליהודים יש הפרעה זה גם אנטישמיות וכדאי לך להיזהר בדברים שאת פולטת, אפשר לשפוט אותך על הדעה הזאת בקלות.
 

157cm

New member
ובכן

לטעון שוולנד והסוויטה שלו הינם מעין יהודי ברה"מ ויצירתם הינה תכליתנית מאת בולגקוב על-מנת להציג את הסכנה הקולחת מיהודי ברה"מ, נונסנס. יצירת sub-texts מעין אלו משרתת את המפעל הציוני, כי היא בוראת אנטישמיות מלאכותית.
 

lEchoesl

New member
סתם שאלה. ממש מסקרן אותי לדעת איך אתה מוצא בדיוק מה שמבקשים

אתה תמיד כאילו מוכן עם האתרים? זה ממש מעניין. או שאתה פשוט יודע לחפש נכון?
 

lEchoesl

New member
גם אני שמעתי שזה ספר טוב. יש מצב שהתרגום לא משהו לכן לא אהבת

את האמת התחלתי לקרוא אותו פעם [ואני שונאת קלאסיקה פשוט שונאת ולא קוראת שום דבר מקלאסיקה, אבל אמרתי וואלה נשמע מעניין בואי נתן לזה צ'אנס] אחר כך עזבתי אותו לא יודעת למה. נראה לי שהגעתי עד פרק 7 או משהו. את יכולה לשאול בפורום ספרים אולי יש מי שקרא שם.
 
ספר נפלא


 
למעלה