האם גם ברוסיה יש כמטריילס כמו במדינות המערב?

Feanor75

New member
האם גם ברוסיה יש כמטריילס כמו במדינות המערב?

למי שלא שמע על המושג, מדובר בענני ריסוסים כימיים שנוצרים ע"י מטוסים, מכילים מתכות כבדות שגורמות לשלל מחלות ותופעות כמו עקרות. אין הסבר רשמי לתופעה, היא מיוחסת להנדסת אקלים אבל זה לא נטען רשמית ויש טענות אפילו שזה חלק מתוכנית דילול האוכלוסיה בכדור הארץ. באירופה אפשר לראות עשרות מטוסים כאלה כל יומיים מכסים את השמיים בעננים, בישראל למרבה המזל זה עדיין נדיר יחסית. אני לא יכול לומר בוודאות מהי מטרת הריסוסים, אבל מי שממהר לגחך שידע שהוא כבר לא בעניינים. שיזכר בהפלרת המים, בהנדסת המזון של תאגידים כמו "מונסנטו" ובפשעי תעשיית התרופות ודומיהם- כדי להיווכח שדברים שנחשבו בעבר כקונספירציות הזויות כיום הם כבר בגדר עובדות מוצקות. כמובן יש גם קונספירציות הזויות אבל זה לא קשור לאלה המבוססות, שמוסבר בהן גם האינטרס של המאפיה העולמית ששולטת בעולם באמצעות התאגידים.

-כדי ללמוד על הכמטריילס כדאי לפנות למקורות אמינים ולא למשל לויקיפדיה שהיא מכורה ומפיצה שקרים בנושאים כאלה. מי שמעמיק לחקור יגלה שהערך "כמטריילס" בויקיפדיה לא מספר את האמת. מישהו שחקר מראה שהוא שונה הרבה פעמים בעבר כדי להסתיר מידע.

https://www.youtube.com/watch?v=HR0OgURdgWc&t=3s
כאן יש הסבר קצר, אפשר לשים לב ללגלוג האוטומטי מצד אנשי התקשורת שנאמנים לתאגידים שמממנים אותם. באמצעות שטיפת המוח של הציבור הם דואגים לתייג כתמהוני כל אדם שלא הולך בעדר ושמהווה איום עליהם.
 

Astroo

New member
אם זו קונספירציה, מאיין לנו לדעת?

הרי טבעה של קונספירציה הוא שזה מוסתר מהעם...
 

Feanor75

New member
לא תמיד

מכיוון שלא ניתן להסתיר לגמרי פרויקטים ענקיים, מסתבר שאלו שעומדים מאחוריהם יכולים לסבול אחוז מסוים בציבור שמודעים למעשיהם, כל עוד זה לא עולה מעל למסה קריטית מסוימת ושיתר הציבור ממשיך להיות פתי ועדר של עבדים שמשרתים אותם. פצצות האטום שהוטלו על יפן משמשות כדוגמא לכך, אומרים ש 130,000 איש היו מעורבים בפרויקט כשרובם לא ידעו בכלל את מטרתו כי היו ממודרים ועבדו כל אחד בתחומו הצר, וכשהוטלו הפפצות העולם הוכה בהלם.
 

beatman

Member


 
לא, ברוסיה פוטין מצווה על הגשם לרדת, והוא נשמע לו

מה עם כדור הארץ? הוא שטוח, וכל השאר זו פרופגנדה של התאגידים המרושעים? אני ממש במתח.
 

Feanor75

New member
טוב

כדור הארץ שטוח? לזה אני לא מאמין, אבל בתור מי שפחות מעורה במדעים הפיזיים אני מודה שאין לי ביטחון מוחלט בדברים האלה אין לי הכלים לדעת. הטיעונים לטובת כדור עגול בינתיים משכנעים אותי יותר.
אתה מלגלג אוטומטית על דברים, לא מפני שבחנת אותם לעומק אלא שאתה מתוכנת בידי המערכת ללעוג להם כחלק מכל העדר. אתה יכול גם להמשיך להאמין שהסמים הכימיים שנקראים "תרופות" באמת עוזרים לבריאות שלך, כדי שתמשיך לממן אותם.
 
אני מלגלג על כל תאוריית קונספירציה

הגורסת כי בעידן של רשתות חברתיות וכו' אפשר להסתיר מידע בקנה מידה בינלאומי.
&nbsp
רפואה שלמה.
 

157cm

New member
המידע אינו מוסתר, אלא אינו מובן על-ידך ועל-ידיי

בני-אדם מחוסרי זמן, ידע ומיומנות על מנת לעבד מידע רב, לכן הם מסתמכים על הסמכות - רופאים, מדענים, וכו'.
 

Feanor75

New member
עוזרות לטייקונים להתעשר עוד

תרופה פסיכיאטרית מעולם לא ריפאה איש, וגם התרופות הרגילות לא מרפאות
 

157cm

New member
מממ... הן מקלות על התסמינים

על-ידי העאלת או הורדת כימיקלים - קריטי לחלוטין.
 
תכל'ס לא ידוע לי על אף אדם שלקה במחלה כרונית

והרפואה המודרנית החזירה אותו למצבו הבריאותי שקדם למחלה, היינו הפכה אותו לאדם בריא שלא זקוק יותר לשום טיפול. למה כירופרקטיקה, שהיא בעצם רפואה של עידן האבן (הייתה אפשרית גם בעידן האבן) עוזרת לאנשים עם פריצת דיסק יותר מכל תעשיית הרפואה המודרנית עם תרופות ומכשור שפיתוחם עלה מיליארדים?
 

Feanor75

New member
..ובכך משאירים את הבעיה בגוף ומחריפים אותה

רפואה אמיתית מושגת רק ע"י הסרת גורם החולי
 

lEchoesl

New member
מי אמר לך שזה קיים במדינות מערב?

אם זה היה ככה היו מזמן פעילי העולם הירוק והמדענים שברשותם שמים לב לזה ומוחים. לא כזה קל לעבוד על אנשים כמו שאתה חושב. מספים שכמה אלפים ידעו שעובדים עליהם ואפשר להרים רעש מסביב. תחשוב על זה
 

Feanor75

New member
ראיתי אותם במו עיניי באירופה

כמה עשרות של מטוסים טסים שתי וערב ומכסים את כל השמיים. זה היה בערך כל יומיים בכל רחבי שוויץ שטיילתי ב 2015 וגם באיטליה בסתיו האחרון ראיתי אותם באותה כמות, זאת אומרת שזה קורה שם בלי הפסקה וזה בטח גם עולה מיליארדים. שמעתי שגם בארה"ב ובאוסטרליה. אכן יש מחאה של תושבים כולל מומחים, אבל כפי שכתבתי רוב הציבור עדיין רדום ומאמין באופן עיוור לממסד.
 

Feanor75

New member
זה לא מטוסי נוסעים

ולא מדובר בשובלי התעבות (קונטריילס) אלא בכימקלים (כמטריילס) שנשארים בשמיים זמן רב והופכים לשכבת ענן דקה.
&nbsp
מטוסי נוסעים לא טסים שתי וערב ומכסים את כל השמיים בשיטתיות, והם גם לא טסים בזמנים מסוימים למשל 4-5 שעות ואז נעלמים מהשמיים עד לנגלה הבאה אחרי יומיים.
&nbsp
יכול להיות שזה מבוצע ע"י מטוסים מדגמים שמשמשים במקור לנוסעים או לתובלה אבל שהותקן בהם ציוד מיוחד, ובזה מסתיים הדמיון למטוסי נוסעים. משהו כמו בתמונה הזאת, במידה והיא אותנטית.

 

Feanor75

New member
אתה מתכוון ל"יודיד הכסף"?

זה לא, אחרת הם היו טוענים זאת.
נהפוך הוא, יש טענות שגם יודיד הכסף הוא בעצם סיפור כיסוי לריסוסים מזיקים או סתם שחיתות של לוביטסטים, משהו כמו נושא ההפלרה. קשה לדעת. אבל הכמטריילס זה כבר בהיקף ענק וכנראה מזיק ביותר לאוכלוסיה.
 
למעלה