למראות שאמרתי שלא אכתוב כאן יותר - הפוסט האחרון בנוגע לברגמן

ערפל10

New member
למראות שאמרתי שלא אכתוב כאן יותר - הפוסט האחרון בנוגע לברגמן

בן אדם כנראה מספר על מסמכי אמת, אבל עושה זאת בצורה שגוייה ומגמתית. ראשית כל אפשר לחשוב שק.ג.ב היה הרשע היחיד בשכונה וכל השאר היו צדיקים גמורים, לא היו להם שירותי ביון, והם לא פרצו, ולא צילמו, ולא השטילו אנשים ולא עשו מניפולציות. לו ברגמן היה היסטוריון רציני ולא סתם כתב ליבה ב' בצהובונים הוא היה צריך להדגיש שזו הייתה וגם ישנה פרקטיקה מקובלת בשירותי ביון, ועל מעלליו של כל אחד ואחד מהם אפשר לספר אלף לילה ולילה.

אבל הטעות ההכי חמורה שלו הינה בהבנה של המניעים של אנדרופוב ופקודיו. יוצא שכביכול הוא ברגמן חכם, הוא רואה את הדברים נכון, ואילו הם, אנדרופוב ופקודיו הם טמבלים שחיים בעולם ההשליות. אבל המציאות הרי מדברת בעד עצמה. ברגמן הוא כתב ליגה ב ואילו אנדרופוב היה שליט הכל יכול שסיבב סביב אצבע את הממסד הסובייטי. אפשר לאמר בביטחה שלו אנדרופוב היה כזה טמבל כפי שברגמן מייצג אותו - לא היה מתקדם מעל דרגת סגן אלוף. ולו האירגון הזה ק.ג.ב היה כזה - לא היה מגיע לשום הישגים. האמת כמובן אחרת לגמרי. לא טמבל ולא השליות, אלה תעמולה מאוד מחושבת ומדודה והצהרת כוונות. ואפילו לא לאוזני האזרחים הסוביטיים, אלה לאוזני הערבים. כי הרי שם ברה"מ ראתה אפיק מרכזי להתפשתות האימפריה. זה כאמור הפוסט האחרון שלי כאן, רק רציתי לאזן ובהיא את האמת ההיסטורית כפי שהיא ואינני מתכוון להגיב לתגוהות. לכולם שלום ולהתראות.
 
מה חידשת פה?

"ברגמן הוא כתב ליגה ב' ואילו אנדרופוב היה שליט כל יכול"
&nbsp
ואללה, איזה ניתוח מבריק. אוסיף ואומר כי פרעה היה שליט עוד יותר משפיע, ואילו שימי תבורי הוא זמר ליגה ג'.
&nbsp
"גם למדינות אחרות היו שירותי ביון"
&nbsp
פששש, מדויק. כמה מתוך אותם שירותי הביון פעלו נגד הארגונים היהודיים ונגד הציונות? כמה אסירים פולייטיים היו באותן המדינות?
 
צודק מאה אחוז! איזה טעם יש ב"תגובות"

לחפירות המשעממות שלך בעבר, אשר ממש לא חידשו שום דבר?

אתה דווקא צריך להודות למגיבים התמימים, העוזרים לך להפוך את החפירה המשעממת שלך ל"רלוונטית"


ושים לב: הם עושים את זה בהתנדבות
 
ספר לנו, טלמון, למה עזבת את ברית המועצות?

איך יכולת להפקיר אותה לטובת הרוסופובים וסוכני הבית הלבן? לא חבל? אביה של דיצה סילבר סיפר בראיון שהוא נהנה מ-партсобрания, עד כדי כך. נראה שגם אתה נהנית. אז איך המרת את העונג הצרוף הזה בכתיבה בפורמים מעטי משתתפים?
 
הזיות זה לצפות ב-Russia Today על בסיס קבוע

ולראות בארה"ב את מקור הרוע העולמי
 
כן בטח, הכי נוח זה לשמוע צד אחד בלבד

את הצד של הבוסים שלך


למה לשמוע את כל הצדדים, כשאפשר פשוט לחסום?
בזמנו ברה"מ היא זו שחסמה את ה"קולות" המערביים. כיום התחלפו בתפקידים. כיום המערב הוא זה שפוחד מהתמודדות גלויה במרחב התקשורתי.
 
הכי בטוח זה לשמוע את התעמולה ("החופשית") של עצמך בלבד,

ולחסום את התעמולה ה"טוטליטרית".
למה שהקוראים והצופים ישמעו את שני הצדדים ויחליטו בעצמם?

תהליכים "מעניינים" מתרחשים בעולם: חסימת כלי תקשורת נחשבת ל"חופש הדיבור", הפיכה אנטי-דמוקרטית נגד הנשיא הנבחר נחשבת ל"מהפיכה דמוקרטית", תמיכה ברצח עם בדונבס נחשבת ל"ליברליזם", שיתוף פעולה עם הנאצים נחשב ל"מאבק לשחרור", וכל זה ביחד נחשב ל"הסברה אובייקטיבית".
 
כשאני צריך מידע פנים-רוסי, אני מקבל אותו מכלי תקשורת...

נורמליים. קרי, Новая газета, Дождь וכו'. אתה מעדיף את שופרות התעמולה למיניהם - תפאדל.

אכן כן, בכל העולם הנורמלי חוסמים תעמולה זדונית של ממשלה זרה ואוטוריטרית. ואילו את המנחים לפעמים תולים:
https://ru.wikipedia.org/wiki/Джойс,_Уильям
 

ערפל10

New member
פעם בהחלט אחרונה ע"מ להפרד ממך באופן סופי

לו ק.ג.ב אכן ראה סכנה קיומית בארגונים ציוניים במערב כפי שהתם ההוא טוען, הוא היה מחסל פיזית את הפעילים אחד אחד. כמו שבשנות ה-30 נ.ק.ב.ד חיסל אחד אחד את הגנרלים הלבנים. לא רק חיסל, גב גנב והביא לברה"מ. בהם באמת ראו סכנה קיומית ופעלו בהתאם. ומיותר להזכיר מה ק.ג.ב יכל לעשות לאותם ה"סירובניקים" שבפניהם אני מוריד את הקובע. לא להזהיר ולהרביץ, לא לגרור לחקירות. פשוט להעלים פיזית אותם, משפחתיהם וכל מי שמכיר אותם. וכך הוא עשה כאשר חש סכנה רצינית, למשל בנונצ'רקסק. שם הרי בקושי נשארו עדים לאירועים. אז האירגון הכל יכול הזה יכל לעשות הרבה דברים ולא עשה. נשאלת השאלה מדוע. התשובה היא שהוא לא ראה בציונות סכנה קיומית כפי שטוען ההיסטוריון הדגול מידיעות האחרונות. ואם הוא הכיר עד פרטי פרטים את הפעילים הקטנים, הוא בטח ידע את מפת הכוחות בממסד האימריקאי, בשוק ההון וכן הלאה הוא ממש לא היה נדרש לתיאוריות קונספירציה בגרוש. ההפך הוא הנכון. ק.ג.ב והממסד הסובייטי ראו ביהדות וציוניות לא סכנה אלה נכס. נכס בין היתר עבור מקח וממכר עם המערב. וככול שהאירגונים הציוניים צעקו בקול רם יותר, כך ערכו של ה"נכס" עלה. אך ראשית כל את הסחורה הזאת הרי מכרו לערבים. הנה ק.ג.ב עושה פעולות במקומכם ועבורכם וכך דרך ה"מאבק בציונות" ק.ג.ב התקרב לתנזימים למיניהם במדינות ערב, שיטף פעולה, השטיל שם את אנשיו (גם זה הרי נחשף לאחרונה) וזו למעשה הייתה המטרה העיקרית. אגב, בהנחיית קגב גם הופקו סרטים אנטישמיים שנאסרו להקרנה בברה"מ - הישר עבור הצופים הערביים. ראה למשל https://www.youtube.com/watch?v=GV2YZz8yPOM
 
אל תהיה תינוק


אם כבר בחרת "להגיב פעם אחרונה", אז למה דווקא לקשקוש שגרתי של תועמלנים סוג תח"ת?

הם - זאת העבודה שלהם לחפור באופן סלקטיבי בעבר, שזה בעצם לפרוץ לדלת פתוחה, ובמקום להתעלם מהשעמום הזה, אתם עוזרים להם להפוך את הקשקושים שלהם ל"אקטואליים" או "רלוונטיים".
אתם אפילו לא קולטים, שכל ה"אקטואליות" של החפירה הזאת שלהם, נשענת רק על כך ש...מישהו מגיב
 
למעלה