עד מתי בנינו יאלצו להיהרג בשטחים?

עד מתי בנינו יאלצו להיהרג בשטחים?

השאלה שלי, למה לה"ל לא משתמש בפיתוחים טכנולוגיים צבאיים של העת האחרונה במבצעיו הכרוכים בלחימה? צבא ארה"ב השתמש ברכבים חמושים עוד במלחמת עיראק ב-2007, ומאז פותחו כלים מתקדמים יותר. אם בצוק איתן לפני כניסת חי"ר לשטח היו קודם שולחים לשם כמה צעצועים כאלה, יכול להיות שהחיילים שנפלו במבצע היו עכשיו בחיים!

באופן כללי, תחום מכונות לחימה לא מאוישות מתפתח עכשיו בצעדי ענק, ותוך עשורים ספורים אחד הנימוקים המשכנעים של השמאל למען נסיגה לגבולות 67 "שבנינו לא יאלצו להיהרג למען אבנים" אמור להישמט מתחת לרגליהם, כאשר בזכות הטכנולוגיה ניתן יהיה לצמצם אבדות בנפש לרמה מזערית.

זה כמובן, אידאל ומושא לשאיפה, אבל במציאות, כנראה, רק אמריקה יכולה להרשות לעצמה לנהל מלחמה טכנולוגית ללא אבדות בנפש מצידה, משהו שישראל, על אף זמינות הטכנולוגיה, יכולה רק לחלום עליו ומנהיגיה יאלצו כנראה גם בעתיד לקבל החלטות קשות אך פוליטיות גרידא ולוותר במודע על חייהם של כמה מבנינו בכל מלחמה, כי הרי אנחנו לא מעצמה כלל-עולמית שיכולה לשים פס על כולם וגופות מחבלים מתועבים, סליחה, תיקון, לוחמי חופש פלסטיניים הפועלים נגד הכיבוש הציוני המדכא, שנורו י"ע מכונות ישראליות, ללא ליווי תמונות של הרוגים מצידינו, אמהות שבורות לב המתייפחות ביגון, חברים אבלים המפליגים בשבחי מעלות ההרוג הצעיר וטקסי קבורה ממלכתיים, תעשינה שירות גרוע ביותר לתדמית המדינה מעבר לאוקיינוס...



 
מה שלא הולך בכוח ילך בעוד יותר כוח ? לא עובד

אתה רוצה את הלוקסוס בלהרוג ערבים בלי שיהרגו יהודים ?
גם לא יעבוד .
שמעת על הסיוע האמריקאי המוגדל , לאן הוא הולך ברובו אתה יודע ?
לחיל האויר , למקפ הכי פחות נחוץ כיום לאור האיומים המוחלשים .
 

דאלטון

New member
גם אם יהיה נשק כזה תמיד ישחירו את פני ישראל.

השמאל מחפש תירוצים כל הזמן.

המדינה ממולכדת בכל מצב. היום רק בשביל לא לפגוע בחפים מפשע הצבא
מקריב את חייליו על המזבח ההומאניות שיצרנו.
 
למעלה