עולה מאוקראינה: המוכר זרק עליי את הכסף, ואמר "חבל שהיטלר

beatman

Member
עולה מאוקראינה: המוכר זרק עליי את הכסף, ואמר "חבל שהיטלר

לא רצח את כל היהודים"


ילנה איווצ'נקו (59) מאשקלון ניסתה להגיש תלונה נגד עובד בחנות ירקות שלטענתה קרא לעברה כינויי גנאי בעת שרכשה ירקות בחנות. לטענתה אמר לה העובד: "חבל שהיטלר לא רצח את כל היהודים ושסטאלין שלח לארץ את כל הזבל".

איווצ'נקו טוענת כי השוטרים סירבו לקלוט את תלונתה, והציעו לה "לחזור הביתה". לדברי בתה טטיאנה, גם כשהגיעה למחרת לתחנת המשטרה התברר כי האירועכלל לא דווח. ח"כ קסניה סבטלובה שלחה מכתב למפכ"ל המשטרה, רוני אלשייך, ולמפקד משטרת אשקלון, וכתבה: "השוטרים שהגיעו למקום סירבו לקלוט את תלונתה נגד העובד שתקף אותה וזלזלו במצוקתה".

לפני מספר ימים הגיעה איווצ'נקו, המתגוררת בשכונת שמשון, לחנות ירקות כדי לקנות אבטיח. "בחרתי אבטיח וניגשתי לקופה", היא סיפרה. "לפניי עמד בחור ישראלי שבחר גם הוא אבטיח וביקש מהמוכר לחתוך לו לחצי, והמוכר עשה זאת. כשביקשתי גם אני שיחתוך לי, המוכר אמר: 'לך לא'. הופתעתי מהתשובה, וגם האדם שהיה לפניי ביקש מהמוכר לשרת אותי כמו שצריך".

"הוא חתך בכעס את האבטיח", המשיכה וסיפרה, "שהתברר כירוק ולא בשל. הוא התעצבן וזרק את האבטיח לפח, הוציא את הכסף וזרק אותו עליי, ואמר לי לצאת מהחנות ולא לחזור אליו יותר כי הוא לא מוכן למכור לרוסים. הוא אמר לי שזאת חנות של ישראלים שנולדו בארץ ולא הגיעו מרוסיה. הוא אמר שהוא שונא רוסים ושחבל שהיטלר לא רצח את כל היהודים ושסטאלין שלח לארץ את כל הזבל".

איווצ'נקו הייתה המומה: "לא הבנתי מה מתרחש, אבל הוא התחיל לקלל ואמר לי 'בת זונה', 'שרמוטה' ועוד. היו עוד לקוחות שהתרעמו, והוא המשיך לדבר לא יפה. נכנסתי להיסטריה והזמנתי את המשטרה למקום".

לדבריה, שתי נשים שהיו עמה המתינו להגעת המשטרה בכדי להעיד, "אבל השוטרים הגיעו, שוחחו עם העובד, והם לא ראו בכך משהו חריג. שוטרת אמרה לי ללכת הביתה ולהירגע. אני חולה אונקולוגית, גרה 14 שנה בשכונה ועושה קניות קרוב לבית, אין לי מקום אחר ללכת אליו. הגשתי תלונה במשטרה, אבל השוטרת אמרה שהיא לא מבינה את התלונה ולמה לערב משטרה".

לדברי בתה, למחרת התברר לה שאין תיעוד לקריאתה: "מעולם לא נתקלתי ביחס כזה ועלבון גדול כל כך, אפילו באוקראינה על היותי יהודיה לא ספגתי קללות ואיחולים כאלה. לא יאומן שבמדינת היהודים יש מי שמאחל ליהודים אחרים מוות ומצר על כך שהיטלר לא סיים את עבודתו".

ח"כ סבטלובה נרתמה לסייע לאיווצ'נקו. במכתבה למפכ"ל המשטרה ולמח"ש ביקשה למחות על "הטיפול הלקוי של השוטרים במקרה. חמור מאוד בעיניי ששוטרים שהוזעקו למקום על ידי הגברת שהותקפה בצורה כה קשה לא מצאו לנכון לפעול ולעצור את פרץ השנאה והגזענות, ואף סירבו לקלוט את תלונתה של הגברת. המשטרה היא הכתובת כשאזרח מותקף, בין אם מילולית או פיזית. המשטרה חייבת לתת את הדעת ולטפל במקרים אלה מיד וביעילות. חייבים לומר 'לא' לגזענות באשר היא ולהבהיר לגזענים שהם עוברים על החוק וצפויים לעונש".

לסיכום ציינה ח"כ סבטלובה כי תמשיך לעקוב וללוות את המקרה המדובר בפראט ואת התופעה בכלל: "אבקש להתחיל בחקירת המקרה ולאשר לי את קבלת התלונה".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "בעקבות פניית חברת הכנסת למפכ"ל, לא תינתן תגובה בטרם לשכת מפכ"ל תבחן את הפנייה".


http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4845899,00.html
 
כל פעם מזעזע לגלות מחדש שבאוכלוסיה הישראלית יש פלחים נרחבים

ששונאים אותנו שנאת מוות! הבבונים המזרחים בטח מתבאסים על כך שהעליה שלנו מנעה עיכבה לפחות בשני דורות את הפיכתה הסופית של ישראל לחפלה יהודוערבית מוחלטת... מתחוור לי שהמזרחים המחזיקים בלב כבר יותר משלושה דורות את העלבון על האשכנזים שלא האירו להם פנים בשנות ה-50, הם כמהים לנקמה בישראל, ב"אשכנזים", בכל מה שמריח לא יהודוערבי, והם לא מוכנים להסתפק בפחות משירוש ומחיקה מוחלטת של כל סממן מערבי ולא מזרחי ממדינת ישראל והפיכתה מוחלטת למדינה דתית עם תרבות לבנטינית. ברור שבמידה ויצליחו המדינה הישנה-חדשה שלהם לא תשרוד אפילו חודש בשכונתה הקשה בעולם, אבל האם נגיף דואג לבריאותו של הנשא מתוך תכנון לטווח ארוך? חיות האדם שכמותו כבר ראו בעיני רוחם את ישראל מזרחית לחלוטין עוד בימי חייהם, והם מבואסים וממורמרים כבר חצי יובל על כך שבנו וטרפנו להם את הקלפים, שמטנו מתחת לרגליהם את הקרקע הנוחה והמוכרת להם של קיום שבטי במיץ של עצמם, על טהרת בני עדות המזרח. והבבונים מהמשטרה הם בהמות-אדם כמוהו ולא אופתע אם יש להם איזו קרבה משפחתחית אליו. סביר להניח שאין, אבל ההזדהות המגזרית שלהם בטח ובטח חזקה בהרבה מהזדהותם עם המדינה ועמה. כל-כך דוחה ומאחזב שבמדינה שלנו, על אף מאמציו של בן-גוריון, הכל הסתדר בצורה כזו מגזרית ושבטית, שכדי לקבל שירות טוב בבסטת ירקות צריך שיהיה לך ח"כ משלך בכנסת! ומדינה כזאת עוד מתיימרת להתקרא מדינה מערבית מתוקנת! לצערינו אנחנו קרובים הרבה יותר מנטלית לאיזו רפובליקת בננה ופפאיה קריבית, או שמא מלוכה דתית מהסביבה הקרובה, מאשר למדינות המובילות בעולם, ואין לנו שמץ של הצדקה להתהדר בתואר המופרך "אמריקה הקטנה" שאימצנו לעצמינו ברוב יהירות, כאשר עדיין יש מקום במדינה הזו למקרים כגון המתואר בכתבה!
 

lEchoesl

New member
מי זה אנחנו? למה אתה מכליל את כול העם בגלל איזה בבון מפגר?

אז בגלל שיש אנשים כמו המוכר הזה, הסקת שאנחנו לא מדינה מערבית? ולמה ישר להשוות לאמריקה? כאילו שבאמריקה אין גזענות והפרות סדר...... אתה חושב ששם אין ערסים ופרחות?
הבעיה פה היא לא בבון הזה. מה שפוגע במערביות שלנו זאת המשטרה שלנו, שלא עושה אתה העבודה שלה עד שאיזה חבר כנסת לא נתן לה בראש.
 
גם באמריקה יש ערסים ופרחות משלהם,

כל מיני רדנקס, או להיפך, שחורים משכונות מצוקה. אבל שם על קללה גזענית יכולים להשפיט אותו משפטית כהוגן ככה שהוא ירגיש את המכה בכיז שנים רבות לאחר האירוע.
ואצלינו גם הבבון הזה וגם המשטרה שבנויה משכמותו הם חלקים מאותו הפזל, הפלח בחברה שמהווה את בסיסה ואושייתה קטן מידי ביחס למגזרים, כמו למשל בבונים חסרי כל תרבות שלא שונים מערבים למעט סוג הדת.
 

Astroo

New member
במשטרה עובדים קרובי משפחה של אותו הירקן

שעלו מאותו הכפר בערי האטלס. אין לצפות מהם לטיפול הוגן באירוע הזה, כמו שלא טיפלו כראוי ברצח של יאן שפשוביץ.
 

Astroo

New member
התכוונתי לקרובי משפחה בהרחבה

רוב השוטרים, ובמיוחד באזור אשקלון, הם ממוצא צפון אפריקאי. קרוב לוודאי שגם הירקן הזה מאותו המוצא, שממרר פה את החיים לכל המדינה.
 

lEchoesl

New member
נכון, נראה לי בכלל שרוב השוטרים והשוטרות הם יוצאי פנימיות

ושיכוני עבריינים. דווקא שוטרים זה הדבר הכי חשוב [אחרי הרופאים] במדינה, וצריך שיהיו שם אנשים אחראיים ולא עבריינים שפותרים סכסוכים לפי מה שנראה להם ולא לפי מה שהחוק אומר. אני זוכרת שפעם בערוץ 2 הייתה כתבה על אנשים שקיבלו מכות מהשוטרים [גם אחרי שהתחננו שיפסיקו ]ונגררו מביתם לתחנת משטרה, ובסוף התגלה שהשוטרים עשו טעות בכתובת. זה פאקינג מפחיד! גם אם הגעת לבית של עבריין או עבריינית או משהו [נניח שלא טעית בכתובת] מה אתה נותן לו מכות אם הוא לא מאיים עליך?!
 

beatman

Member
במקרה שהיה לי השוטרים דווקא נהגו כשורה

אבל העבודה שלהם די סלקטיבית, יש סדר עדיפויות באיזה פשע להשקיע יותר מאמצים בשביל לפתור אותו ובאיזה פחות.
גם המשאבים של המשטרה כנראה מוגבלים.
 

beatman

Member
ניסו לגנוב את האוטו

המשטרה הגיעה, קיבלו תלונה ומז"פ לקחו נתונים מהזירה.
&nbsp
החקירה נסגרה תוך יומיים כי לא היו ממצאים להמשיך אותה.
 

RubberSoul92

New member


 
איפה דבורה כשצריכים אותה?


שתאיר את עינינו ותסביר כי הכול הוא שקר ובדיה: לא ייתכן שמוכר ערס יתקוף לקוחה סתם ככה, היא בטח רצתה לשבור את האבטיח על ראשו ולפני כן קיללה את משפחתו שבעה דורות אחורה
 

lEchoesl

New member
בטח הפעם אין לה תירוץ מקורי מספיק
כי הפעם לא מדובר בדייל

לא מנוסה ואימא לא שירותית [לדבריה]
 

beatman

Member
יצורים דומים קיימים בהרבה מקומות

גם בראשל"צ, גם בת"א למשל.
&nbsp
מצד שני לפני כשבוע באותו אשקלון ציירו לניצול שואה (יוצא בריה"מ) צלבי קרס על תיבת הדואר.
תופעה שמבוצעת בעיקר ע"י ניאו נאצים יוצאי בריה"מ לשעבר.
דברים דומים התרחשו גם באשדוד, גם בפ"ת, גם בחיפה.
גם לא פעם ראשונה שיהודי יוצא מדינות ערב מצטער שהיטלר לא רצח את כל היהודים האשכנזים.
&nbsp
אז יש לנו זבל משני המקורות הללו.
 

lEchoesl

New member
מה לעזאזל? רוסים ציירו לו צלב קרס? אבל אם אני לא טועה יש חוק

שאומר שאנשים שמבצעים פשעים מהסוג יכולים ללכת לכלא לכמה שנים טובות. לא ברור למה הפסולת הרוסית הזה [וכן זה פסולת רוסית במלוא מובן המילה. בחורים ובחורות ממוצא רוסי עם דעות נאציות זה גרוע יותר מכול דבר אחר. כי הם שכחו בטח שאם לא הסבים שלהם, או ההורים של הסבים שלהם, הם בכלל לא היו חיים היום] לא מסולק מהארץ...... ומה הם עושים עם דעות שלהם במדינה יהודית? לא טוב להם שיעברו לארץ אחרת, מי מחזיק אותם פה?
 

beatman

Member
בוודאי שצריך להעיף אותם

גם את הירקן התומך בהיטלר צריך לזרוק לעזה, אני מרגיש ששם הוא ירגיש בבית.
 

lEchoesl

New member
למה לא עושים את זה? אני גם מתקשה להבין איך הנאצים הרוסיים

משתלבים בעבודה ובחיים בישראל עם הדעות שלהם? מה הם עושים בחיים? או שהן צבועים ומוציאים את התסכולים שלהם אחרי העבודה? לא ברור לי למה הם עלו לישראל [או המשפחות שלהם, כנראה שגם ההורים שלהם הם לא בדיוק אוהדי יהודים].
 
למעלה