ובינתיים באוקראינה

זו תקוות שוא

זה מה שהמערב "הנאור" מטפח היום.
גם שאול רזניק שלנו הוקיע את הזיופים של התעמולה הפוטינית אשר סתם משמיצה את ואפן-SS גליצ'ינה על לא עוול בכפה.
 

beatman

Member
מעצבן שישראל שותקת ושומרת על יחסים תקינים עם אוקראינה

 

beatman

Member
בכל מדינה יש אנשים שמתלבשים במדי SS ועושים טקס

זיכרון וקבורה מחדש לחיילים נאצים ?
בתוספת ברכתו של ראש העיר ?
&nbsp
אם במינכן היו מארגנים כזה דבר ??
 

beatman

Member
נו, השלישיה הבלטית

פאשיסטיות בדיוק כמו אוקראינה.
העולם ה"נאור" שותק, ישראל שותקת
 
אמש חברי המפלגה הדמוקרטית שרפו דגל ישראל

זה אומר שמדינת ישראל צריכה להתערב? קח את מדד האנטישמיות, הוא מייצג את הלך הרוח הרבה יותר מהפגנות של עשרות/מאות איש:
http://global100.adl.org/#map/eeurope

פולין יוצאת מאוד אנטישמית, אוקראינה פחות, רוסיה עוד פחות מזה, לטביה ה"פאשיסטית" מפגרת אחרי רוסיה, ליטה דווקא מתקרבת לאוקראינה ואילו בולגריה שבתודעה הישראלית נקשרת אל חבילות נופש זולות מככבת עם 44% אנטישמים, קצת פחות מפולין.

בקיצור, לא צריך להסיק מסקנות על סמך אירועים נקודתיים, צריך לראות את כל התמונה.

 
הא בהא תליא

אם בן אדם מסוים סבור כי יהודים הם איכסה פיכסה, הוא עשוי להזדהות עם האידאולוגיה הנאצית. השאלה היא עד כמה אותם מוקירי זכרם של אנשי הוואפן SS מוקירים את זכרם בגלל תרומתם לשואה או בגלל ה"מאבק בבולשביקים".
 
ואם בן אדם מסוים סבור שערבים/סינים/רוסים

או עוד מישהו הם איכסה פיכסה?
יש לך מדדי רוסופוביה, ערבופוביה וכדומה?

נחמדה ההבנה שלך את מוקירי הוואפן-SS
 
ממדי הפולנופוביה בקרב המערב-אוקראינים

היו בהחלט זהים לממדי האנטישמיות
 

beatman

Member
אף אחד לא חייב לאהוב אותנו

לא אוהב יהודים ? ביג דיל.
נאציזם זה הרבה יותר מסתם אי חיבה למישהו.
כל ישות נאצית ותומכת נאצים היא מבחינתי אויב בן מוות.
 

lEchoesl

New member
אתה לא מבין משהו חשוב: מי שאוהד את הואפן אס אס הוא

פושע נפשע. אתה עכשיו בא ומתרץ את זה, ואומר לנו שיש מצב שהם מתים על ואפן אס אס רק כי הם לחמו נגד הבולשביקים ולא דווקא כי הם אנטישמים ימח שמם. תסלח לי כמובן, אבל זה שטויות. אם אתה מתנגד לבולשביקים, אתה לא צריך לתמוך במכונת אשמדה נאצית ולראות בהם גיבורים [וזה מה שהם עושים הרי].
רוצה דוגמא מאלפת? נכון שיש את האנשים [הבני זו**ת] שמתים על סטאלין? נכון. עכשיו, אתה לא יכול למות על סטאלין, לעוף עליו, לאהוד אותו אם העניין של הגולקים והאשמדות של הבן ז*נה מפריעים לך. כול האנשים החכמים [חחחחחחח] שמהללים אותו לא רואים משהו רע באשמדות שלו. עכשיו בו נקח דוגמא: האם האנשים שרוצים להלל את הגיבורים של מלחמת העולם השניה [את החיילים], יתאספו עם פוסטר של סטאלין ויתחילו להלל אותו וככה יביעו את תמיכתם בגיבורים? תסלח לי, רק אנשים מאוד חכמים [חחחחחחחח] יעשו את זה. ומה יעשו אנשים חכמים באמת שמבינים עניין? יהללו את החיילים שלחמו ונפלו אז בשבילנו בלי הצורך להלל את סטאלין. בדיוק! הם אפילו לא יזכירו אותו [אלא אם כן בהקשר רע]. בוא נחזור לאוקראינים שמהללים את הואפן אס אס: מה למדנו? הם לא אנשים חכמים שמבינים עניין. וכן, תתפלא הם תומכים בואפן כי לא מפריע להם שהם רצחו יהודים!!!!! אם זה כן היה מפריע להם, אבל הם בכול זאת היו רוצים לציין שהם מתנגדים לבולשביקים, הם היו עושים את זה בדרך אחרת. חבל שאתה לא מבין! זה עצוב אפילו!
 
אשאל אותך שאלה פרובוקטיבית

נניח שדונאלד טראמפ נבחר לתפקיד נשיא ארה"ב, ואז יום אחד הוא מכריז על מסע צלב מודרני נגד האסלאם. שזה כולל מחיקת ערים שלמות בארצות ערב, על האוכלוסייה האזרחית שלהם, שימוש בנשק בלתי קונבנציונלי ועוד. איך היית מתייחסת אל רצח העם הערבי, בהתחשב בעובדה ששנינו יודעים את הסטטיסטיקה, ולפיה גם ערבים חפים מפשע מצמיחים מתוכם את אויבי ישראל הגרועים ביותר?
 

lEchoesl

New member
לא ממש הבנתי למה השאלה הזאת? הבחנת במשהו מוזר

שאמרת? מצטטת:
"ולפיה גם ערבים חפים מפשע מצמיחים מתוכם את אויבי ישראל הגרועים ביותר?"
אם הם מצמיחים אויבים, אנשים שיוצאים לפשוע, איך לעזאזל הם חפים מפשע? במצב כזה הם מחבלים!
אני אגיד לך ככה: אני לא אדם קיצוני, אני פשוט חושבת שטרוריסטים רוצחים ולא נותנים להם תארים או 20 שנה בכלא [בתכלס הם יצאו אחרי איזה הס.כם הזוי לשחרור מחבלים. עלוב]. וכן! אני שונאת נאציזם מכול סוג! למחוק את כול הערבים זה מיותר ולא צריך. אם דונלד טראמפ היה מציע להרוג את כול הערבים, את כול הסינים, את כול האיסלנדים, את כול הטטרים הייתי מתייחסת לזה רע.
אני לא מבינה אנשים שצריכים לתמוך במשהו או במישהו רק כי המשהו או המישהו הזה מקדם משהו שהם דוגלים בו, אבל במקביל המשהו או המישהו הזה נוראי! אתה רוצה לתמוך במשהו? תבחר לעצמך משהו או מישהו שלא מעורבים במשהו נתעב, אבל מייצגים אותך. זאת בדיוק הסיבה למה אני לא מבינה לעזאזל איך אפשר לתמוך באלכסיי נבלני! כי מה? כי הוא קורץ למישהו כי הוא לא חבר של פוטין? תסלח לי...... לא קורץ לך פוטין? תבחר מישהו אחר שמייצג אותך למה את נבלני? הנבלני הזה מתועב ולא פעם הוא התהלך עם פשיסטים רוסיים בתהלוכות שלהם [וכן! לעזאזל היו שם צלבי קרס, תבדוק באינטרנט]. מה לעזאזל אנשים חושבים לעצמם? צריך לפעמים להדליק היגיון. ולא אני לא מבינה אנשים שתומכים בו. אני לא מבינה אוקראינים שתומכים בואפן אס אס. רוצים לתמוך ברעיון שלכם? אם אתם לא נאו-נאצים תבחרו לעצמם גיבור אחר או ארגון אחר לתמוך בו!
 
ב-2016 את יודעת משהו שב-1941 לא ידעו

את יודעת שהנאצים עשו פשעים כאלה וכאלה ורצחו כך וכך אנשים. ב-1941 מערב-אוקראיני מצוי ידע לא יותר מדי דברים על היטלר, אבל יותר מדי דברים על המשטר הסובייטי, כך שהבחירה בהיטלר הייתה מאוד הגיונית בשעתה: "הקומוניסטים סיפחו את מערב אוקראינה, חיסלו עסקים פרטיים וכלאו פעילים פוליטיים או סתם אזרחים תמימים. היטלר שונא קומוניסטים = אני אשתף איתו פעולה".
 

ערפל10

New member
המערב אוקראיני יצא לרצוח את שכניו היהודים בלי לחכות להיטלר

ואחר כך התנדב לאס-אס לרצוח את היהודים והפרטיזנים גם הרחק מחוץ לאוקראינה, וכבודו מודע לזאת היטב. ניחא היית חיצרוני, אבל מיהודי מאמין לשמוע דברים שכבודו משמיע זה מאוד ביזארי.
 
למעלה