על התקרית ביער הצבא האדום

על התקרית ביער הצבא האדום

אתחיל מהסוף: תמונה מקפת של מה שקרה שם עדיין אין לי.
אציג למטה קישור, הכולל הן את הסרטון הקודם, עם הראיון, והן סרטון אחר, שלפחות מראה משהו מהמקום עצמו, וכן מראיין מישהו שקצת יותר בעניינים - המרואיין הראשון גילה בורות תהומית בנושא, כפי שכבר פירטתי ואפרט שוב בהמשך, אם כי אפילו הוא הפריך את הכותרת השקרית - "תקפו את הוטרנים".
מרואיין זה אמר, למשל, ש"באופן מפתיע" החליטה הרשימה המשותפת לציין את יום הניצחון דווקא באותו זמן ובאותו מקום!
לאמיתו של דבר זו לא היתה "הרשימה המשותפת", אלא המפלגה הקומוניסטית הישראלית, המארגנת את החגיגה ביער הצבא האדום כל שנה מאז ניטע היער בשנת 1950.
שטות אחרת שאמר המרואיין היא על "קשר" בין העובדה שרוב תומכי חד"ש הם ערבים, לבין המיקום של יער הצבא האדום לא רחוק מאבו גוש

ובכן, הקישור:
[URL]http://il24.ru/israel/2095-chto-proizoshlo-v-lesu-krasnoy-armii-7-go-maya-2016-goda.html[/URL]
 
תמצית הכתבה

Израильский флаг был сорван арабами-коммунистами (израильскими арабами, заметим), которые посчитали его присутствие на мероприятии "оскорбительным" для себя.
&nbsp
חברי מפלגה ישראלית מסירים באלימות את דגל המדינה שבה הם מתוגררים. ממש התהגות למופת.
 
לא הבנתי, איזו כותרת שקרית?

ציטטתי מתוך הכתבה שקישרת אליה. אתה מפקפק באמינותו של אתר il24 שמקבל את כספיו פחות או יותר מאותם המקורות שמזינים את Russia Today?
 
לא הבנת את הפואנטה

שים לב: האתר הנ"ל מנוהל ע"ׁי כל מיני חסידים מושבעים של אימא רוסיה. מצד אחד, אימא רוסיה מאוד אוהבת את הערבים. מצד שני, אם באתר המזוהה עם אימא רוסיה כותבים בפירוש שהקומוניסטים הערבים קרעו את דגל ישראל, אין לי שום כוונה לפקפק באמינות הידיעה. זאת מהסיבה שציינתי לעיל: אם א' אוהב את ב', אבל מדווח על התנהגות בלתי נאותה של ב', אני אאמין לו.
&nbsp
לעומת זאת, בכתבה הנ"ל מוזכר גם שמה של נרינה מליקאין. לה אני לא אאמין גם אם היא תטען שהשמש זורחת במזרח. למה? כי בעבר ראיתי לא פעם איך היא ובעלה ואלרי אובצ'יניקוב מטייחים או משפצים מידע בהתאם להשקפת העולם שלהם. למשל, אחרי פיגוע בי-ם, כאשר נהג משאית דרס נוסעים ואח"כ נורה ע"י שוטר, אובצי'ניקוב כתב טור שלם שבו הגן על המחבל והציג אותו כקרבן תמים שבהס"כ לא השתלט על ההגה. זאת בניגוד גמור להודעה שהוציא החמאס ובה שיבח את "מעשה הגבורה" של הנהג הפוגע.
 
הבנתי מצוין את הפואנטה שלך -

להפריע לאחרים לקרוא את הכתבות בעצמם, לשמוע את הראיונות בעצמם, ולהחליט בעצמם.

מה "התמציות" וה"פואנטות" שלך, די ידוע מראש. לא כך?
 
למעלה