חג החירות בסימן זדורוב

Marvel3

New member
חג החירות בסימן זדורוב

האם יש סיכוי שסוף סוף זדורוב יצא לחופשי?

בתחילת החודש ערוץ 8 הקרין סדרת דוקו בת 4 פרקים על פרשת זדורוב - "צל של אמת" (ממליץ לראות). בהתחלה הסדרה הייתה משכנעת, אבל בפרק השלישי חלה בה תפנית הזויה - אם לא זדורוב אז מי? החלו לעלות גרסאות ושוב הקורבן הפוטנציאלי הגיע משולי החברה. במקום להתעסק בתכל'ס, לחקור את חברותיה שהתמוגגו כלא היו יום לאחר הרצח, תלו את האשמה על בחורה צעירה עם מום נפשי שמוזכרת כ-א.ק. האם לאדם שנכנס לאמוק וסבל, בין היתר, מחוסר יציבות רגשית, תהיה מספיק שפיות בשביל לתכנן רצח? להחליף בגדיו? לנקות את הדם מזרועותיו ומנעליו? אדם שסובל מבעיות נפשיות כאלה או אחרות ירצח אדם מזדמן ולא יחפש אותו בתא בית ספר. לדעתי בית המשפט והמשטרה לא מעוניינים שהאמת תצא לאור. כל הממצאים מראים שבזירת הפשע היו לפחות 2 אנשים ולפי מידת הנעליים, אלו היו מתבגרות.

אני חושש שרומן ירקב בכלא, כי ברור לכל שהגרסא של א.ק תפסל.
 

lEchoesl

New member
רק אני לא מבינה למה א.ק לא נמצאת במוסד סגור גם אם היא לא

הרוצחת??? היא ממש, ממש לא שפויה ומסוכנת! היא נשכה שוטר, רצתה לשחוט את החבר שלה [שניצל בנס] עם זכוכית שבורה מבקבוק בירה רק כי לא אסכים לקיים איתה יחסי מין, נתפסה מספר פעמים עם סכינים שנשאה איתה בתיק, יש לה בלאגן חשיבתי עם פנטזיות מוזרות מאוד. מה נסגת איתה? למה הבחורה הזאת לא נמצאת תחת פיקוח פסיכיאטרי? בראיון שנתנה לאיילה חסון היא נשמעת סופר מבולבלת ולא מפוקסת...... טון הדיבור שלה משתנה מפעם לפעם, ובאמצע הראיון היא אומרת: "פה אני לא אשקר". מאוד מוזר, כלומר היא שיקרה עד הנקודה הזאת?
למה המשטרה לא בודקת אותה? היא מתנגדת בכול תוקף לעשות פוליגרף בטענה שהיא לא מחפשת להוכיח לאחרים דבר...... היא טוענת שהיא לא אשמה, אז למה היא חוששת לעבור פוליגרף? זה מוזר מאוד. האקס שלה, א.ח מהסדרה, גם בחור מאוד מוזר והוא מספר שבאותו היום שרצחה, סיפרה לו על כך והראתה לו את הסכין והבגדים שלבשה שהיו מגואלים בדם. הוא עבר 3 בדיקות פוליגרף ויצא דובר אמת. זה כבר ממש, ממש מוזר. למה לא בודקים אותה? אין מצב שהפוליגרף משקר 3 פעמים...... ועוד דבר...... רק אני לא מבינה למה הבחור לא ברח ממנה עוד באותו היום, אלא המשיך את המערכת היחסים איתה 6 שנים ארוכות לאחר הרצח? זה מטורף! הכול נורא מסובך. צריכים לבדוק אותה ובטח שלסגור במוסד פסיכיאטרי! ולא אין לה בעיות נפשיות כאלה או אחרות! יש לה מחלה נפשית ויש הבדל עצום בין השניים! היא מטורפת וזה מסוכן......
 

Marvel3

New member
היא הייתה באשפוז פסיכיאטרי 3 שנים רצופות

כנראה מצבה השתפר ושחררו אותה. ייתכן שהיא בימה את הכל או חשבה שמעורבת ברצח בגלל תהליכי חשיבה פגומים, אי אפשר לדעת. במצב כזה היא תצא דוברת שקר (אם תשיב ב-"לא" על השאלה "האם את זאת שרצחת את תאיר ראדה?"), כי היא מאמינה לדמיונות שלה ואילו החבר שלה יצא דובר אמת כי הוא מאמין לדבריה. אין ספק שהיא אישיות מאוד מוזרה, אבל אני לא חושב שאדם שנמצא באטרף מסוגל לתכנן רצח.
 
זה זדורוב בוודאות, בני נוער לא יכולים לרצוח בכזאת אכזריות

ולשתוק כל השנים ולא לפלוט את זה מהפה.
&nbsp
למה זדורוב קרא איך להכניע את היריב שלו עם הסכין?
למה זרק את המכנסיים שלו באותו היום? מה פתאום הוא נזכר שהם היו קטנים ביום הרצח?
למה הוא עשה כביסה באותו היום? אישתו זאת שעושה כביסה.
למה סוליית הנעליים שלו הייתה מבריקה פתאום? למה הוא ניקה אותה באותו היום?
זדורוב מודה שפעם חטף קריזה והרביץ לאחיו באכזריות ולא זכר את המקרה. זדורוב הוא גבר אלים ואני לא אוהבת את התומכים שטוענים שהוא קרובן מסכן רק כי הוא גוי, מגיע משולי החברה, עולה חדש.
&nbsp
גם א.ק היא רוסייה ואין לה קשרים במשטרה אז מה הייתה הבעיה לתלות את האשמה עליה? לא הייתה בעיה. אז למה לא עשו זאת? כי היא לא קשורה למקרה וזה רק מחזק את הטענה שלי שהמשטרה לא נטפלה לזדורוב רק כי הוא רוסי.
 
אפשר להיטפל גם בלי קשר למוצא

הנה, ב"עובדה" שידרו לפני חודשיים תחקיר על ד"ר זייצב, רוסי אף הוא, שהתגלה כמי ששיפץ את קורות חייו ומאז לא ממש רכש מיומנות בתחום. האיש שימש חותמת גומי של ד"ר יהודה היס ושלח לא מעט אנשים בכלא, כולל את זדורוב:
http://www.mako.co.il/tv-ilana_dayan/2016-6f55a81c7cfb1510/Article-de134f0a6b4d151006.htm
 

Marvel3

New member


 

lEchoesl

New member
זה כזה מפחיד שאיזה אידיוט הופך להיות אלוהים ומכניס אותך לכלא

ככה סתם. זה מפחיד כי כול אחד מאיתנו יכול להיכלא למצב של תלות בגורמים שמסלפים מידע בכוונת תחילה או מחוסר מומחיות.
 

Marvel3

New member
של מי עקבות הנעליים במידה 37? של זדורוב?


מה הן עושות שם בתא סגור? ה-DNA, טביעות האצבעות והשיערות שנמצאו בזירה בכלל לא שייכים לזדורוב. לא ניתן לבצבע רצח כזה ולא להשאיר עקבות ביולוגיות בתא השירותים ועל הגופה של המנוחה ז"ל. זדורוב עבר בדיקת פוליגרף ויצא דובר אמת.
זה רצח מתוכנן מראש, הוא התבצע בשירותים ולא בתא, לכן בוודאות מישהו השגיח מחוץ לשירותים בשביל לעדכן את הרוצחים בזמן אמת. היה להם גם זמן לנקות את הזוועה מחוץ לתא. גם מסלול הבריחה שמראה זודורוב בשחזור לא תואמים את הראיות. של מי העקבות על המחיצה שמפרידה בין תאי השירותים (במידה 37)?

לפני שנתפס זדורוב ניסו לתלות את האשמה על שני תושבים קצרין שגם הם באים משולי החברה. החוקרים נמנעו לבדוק את האליבי שלהם מספר ימים עד שלא מצאו קורבן נוח יותר. אם לא זדורוב, אחד מהם שני החשודים הללו היו נרקבים בכלא על אף האליבי שלהם.
 
אויש

תקרא את החלטת בית המשפט תראה שאין שום ספק שזדורוב הוא הרוצח. מה נראה לך שבית המשפט בישראל זה כמו בית המשפט ברוסיה? חלאס להיות יפי נפש. יש לי הצעה בשבילך כשזדורוב חס וחלילה ישתחרר מהכלא לך תציע לו להיות רצף בבית הספר שלומדים הילדים שלך
 

lEchoesl

New member
אבל אפילו אמה של תאיר ראדה לא מאמינה שזדורוב הוא הרוצח

למה אסור לפתוח את התיק? שיפתחו מקסימום יסגרו עם אותן התוצאות. הם לא רוצים אפילו לפתוח! איפה הדמוקרטיה? למה הבנאדם לא יכול לערער?!?!?! זה חרא של מצב.
נראה לך באמת שכול כך הרבה גורמים לא תלויים [מחוץ לארץ כמו מומחים לשפת גוף ועקבות נעליים] היו אומרים סתם שיש פה פאשלה רצינית של המשטרה והבית המשפט? מה האינטרס שלהם? חלקם עושים זאת בהתדבות נראה לי בכלל.
מה לעשות שבאותו היום לא היה לו מזל מכול הבחינות. זה לא אומר שהוא רצח. ולמה את חושבת שבני נוער לא יכולים לרצוח? אמא שלה מספרת שהחברות שלה קנאו בה ובהישגים שלה. צריך לתחקר אותן ולעשות בדיקות וכול מה ששאלו אותן זה בערך מתי בפעם האחרונה ראיתן את תאיר. ממש לא מקצועי. בכוונה לא מקצועי.
 

Shpakovich

New member
לא, אבל כשמישהי נכנסת לקבוצה של "רוסים" עם כוונה אחת

להתסס ולהעליב, זה בדיוק ההגדרה של טרוליות.

אין איזה פורום של יוצאי מרוקו או מאיפה שהמשפחה שלך הגיעו שתוכלי לכתוב בו?
 
לא באתי להקניט באתי למתוח ביקורת על מה שלא נראה לי

לא מתאים לך? אל תקרא. בתפוז באמת אין פורום שמיועד למרוקאים, תימנים, פרסים וכל השאר. יש רק פורום ערבים ופורום רוסים. זה כזה לא מפתיע כי אתם דומים לערבים עם הגטו שירצתם בתוך ישראל. קיום הפורום הזה רק מוכיח שיש לכם נטיה להתכנס עם עצמכם.
 

Shpakovich

New member
את בהחלט דמות מבדרת
ביקורת והכפשה שני מונחים שונים

וגם גזענית, וכנראה לא רק נגד רוסים אלה גם נגד ערבים.

ביקורת על מה בדיוק? על זה שאנשים לא מתנתקים מתרבותם, ומצטרפים אל צרות האופקים שלך?

חיבור לתרבויות רבות, לשפות שונות, גילוי עניין במתרחש במדינות רבות, הוא עושר אינטלקטואלי ורוחני; לא שאת תביני, העושר התרבותי שלך זה "כפיים כפיים! נרגילה, מימונה. כפיים כפיים!"

זה לא שהעדה שלך ויתרו על תרבותם, נכון? "המוזיקה" שלכם נשמעת מכל חור, הליכוד וש"ס בשלטון, הערסיאדה חוגגת, אך את מבקשת מאחרים ליישר קו?

אני לא מבין אבל איך את יכולה להיות גזענית נגד ערבים אם את בעצמך ערביה? מה שנקרא ערביה יהודיה, או ערביה מדת משה?

אגב, פורום ערבים נסגר לפני זמן רב לצערנו; למדתי הרבה מאוד על תרבותך משם. אגב, יש פורום ליהודי עיראק, אולי תלכי להציק להם
?
 
לא קשור

הרוצחים מהכתבה שהבאת רצחו בגיל 18 אחרי התיכון לפני הצבא והקורבן היה בחור לא מוכר. אם חברות של ראדה היו רוצחות אותה בטוח היו מתנהגות מוזר והמורים היו שמים לב לזה. ילדים בני 13 הם לא מתוחכמים כמוך.
 
למעלה