מאוד ממליץ

את פבלובסקי צריך לקחת בעירבון מוגבל

הוא הרי היה זה שבנה את כל מערכת השקרים המשומנת של פוטין ("סכנת המהפכות הצבעוניות" וכיו"ב) והיה מוכן להמשיך ולתחזק מערכת זו, אלא שנבעט מהקרלמין בגלל סכסוכים פנימיים, ומאז הפך למתנגד הגדול של פוטין
עליו חל מה שאמרו בזמנו על מיכאיל ליאונטייב: "הדבר הטוב ביותר שהוא יכול לעשות למען המולדת, זה להתאבד"
 
Кто-кто - дед Пихто

אני לא נכנס לתיאוריות קונספירציה לגבי ארה"ב המרושעת שבעזרת זרועות התמנון שלה מפילה מנהיגים ישרים ותמימים כמו ינוקוביץ'
 
אל"ף, כבר נכנסת. בי"ת, מדוע אתה אומר "קונספירציה"?

וכי האמריקאים עצמם מכחישים את בחישתם? הם מבצעים אותה בגלוי ובמופגן. הם מתגאים בה. אובמה הכריז בגלוי שארה"ב החליפה את השלטון באוקראינה. לפני כן ויקטוריה נולנד הכריזה שארה"ב השקיעה 5 מיליארד דולר ב"עידוד הדמוקרטיה" באוקראינה, וכאשר פרצו הפגנות אלימות נגד הנשיא הנבחר, היא באופן הפגנתי חילקה סנדוויצ'ים למפגינים: אמריקה מאחוריכם!
ינוקוביץ', תמים או לא תמים, נבחר בבחירות דמוקרטיות הוגנות - כהגדרתם של המשקיפים המערביים. ואילו האמריקאים הפילו אותו באמצעות הפיכה אלימה.
 
כן, בטח

אתה יודע מה ההבדל בין הפגנה ממומנת להין הפגנה אמיתית? משתתפי ההפגנה הממומנת לא מסוגלים לעמוד בקור מקפיא במשך כמה וכמה ימים. וזה מה שקרה ל-Антимайдан שאורגן ע"י ינוקוביץ' ושות'. לקחו איזה כמה מאות עובדי מפעלים, הדפיסו להם שלטים אחידים (עוד סממן אחד ברור של הפגנה ממומנת), שיכנו אותם באוהלים ואז... עברו יום-יומיים, והחבר'ה ברחו.
&nbsp
זה שמנהיג מושחת נבחר בבחירות דמוקרטיות, לא אומר שום דבר. לעם יש זכות מלאה להכתיר ולהפיל מנהיגים, בייחוד אלה הנוקטים באמצעים רודניים ומחוקקים חוקים להגבלת חופש הביטוי.
https://ru.wikipedia.org/wiki/Законы_16_января
 
שומר בנדרה לא ינום ולא יישן

לא נמאס לך להצחיק את הפשפשים? שוב להתחיל את כל הסיפור מההתחלה?

הרי ברור שהאמריקאים נשענו בהפיכה האנטי דמוקרטית הזאת על כוחות לאומניים ידועים לשמצה, המסוגלים לעמוד בקור מקפיא.
איך זה שהאיחוד האירופי רצה הסכם סחר חגיגי עם מנהיג כל כך איום ונורא, וכשהו דחה את ההסכם פתאום נזכרו שהוא כזה איום ונורא?
מי הפריע לכם לחכות כמה חודשים ספורים ולהפיל את המנהיג הרע הזה בקלפי?
"חופש ביטוי" אתה אומר?! כן, בטח, אז באוקראינה לא היה, ועכשיו יש
 

ערפל10

New member
הרושם שלי

ככול שהזמן עובר והפרטים זורמים כך מתבררת התמונה לגבי מה שקרה באוקראינה. ומה שנראה יותר ויותר הוא שהמעורבותם של הכוחות החיצוניים בנעשה שם לפחות בהתחלה היה קטן למדי. זה היה סכסוך פנימי אוקראיני גרידה. לעומת זאת בגרוזיה ברור לא פחות שהמהפכה שם הייתה הפרוייקט של המחלקת המדינית בוושינגטון. דווקא בעניין הזה לתעמולה של קרמלין יש שמץ של אמת.
 
על מה אתה מדבר!

ההתערבות החיצונית באוקראינה היתה מלכתחילה בולטת, ואפילו מופגנת! כל השגרירים המערביים יצאו לרחובות והצטרפו באופן מופגן ל"מפגינים השקטים" שקראו להדחת הנשיא הנבחר והשתלטו על בניין העיריה ועל מבנים ציבוריים נוספים והשליכו בקבוקי תבערה על השוטרים. אליהם הצטרפו גם אורחים בכירים כמו שר החוץ של גרמניה, עוזרת מזכיר המדינה של ארה"ב, אשר גם חילקה סנדוויצ'ים למפגינים בתור אקט סמלי של תמיכת ארצה במפגינים האלימים שקראו להדחת הנשיא הנבחר.
אפשר להוסיף עוד מיליון פרטים המעידים על המעורבות החיצונית בהפיכה האלימה, שבעצם אף אחד גם לא ניסה להסתיר אותה. אח"כ אובמה אמר בבפירוש שארה"ב היא זו שהחליפה את השלטון באוקראינה. להציג קישורים?
ברור שהיה גם סכסוך פנימי, רב-שנים, בין המערב הלאומני לבין המזרח הפרו-רוסי. אבל למרות סכסוך זה פחות או יותר הסתדרו ביחד 20 שנה, ואף אחד לא השליך בקבוקי מולוטוב ולא ביצע הפיכה אלימה. עכשיו המערב, באמצעות הכוחות הלאומניים, ביצע מחטף אסטרטגי גלובלי, כבש ראש גשר רציני נגד היריבה הגיאו-פוליטית רוסיה.
 

ערפל10

New member
אני חולק עליך

הסכסוך היה בין האוליגרכים מסביב לחלוקה של דיבידנטים ממעבר הגז הרוסי, שליטה על התאגידים הממשלתיים (למכור להם ביוקר, לקנות מהם בזול) וכדומה. מפת האינטרסים והשליטה שלהם לא מתחלקת למזרח-מערב. האוליגרכים מממנים פוליטיקאים ומגייסים כוחות חיצוניים. אבל לא רק. הם גם נאבקים על שליטה במקומות (כפרים, ערים קטנות, שכונות בערים גדולות). יש בשירותם לא רק פוליטיקאיים, אלה גם דמויות מהעולם התחתון. חלק מהאולוגרכים, דוגמת אחמטוב, לא עירבו את הכוחות החיצוניים והסתמכו בעיקר דווקא על עולם התחתון. והדמגוגויה הפוליטית היא מאוד משנית בסיפור הזה ובעבר היא גם יכולה להשתנות בין רגע. אלה שכעת, לאחר כול האירעין זה לא יהיה כ"כ קל.
 
נו, לא לחינם הצעתי לך להתחתן עם טלמון


תמשיכו לדבר זה עם זה, יש לכם שפע של עניינים לדסקס ולהסכים עליהם.
 

lEchoesl

New member
אבל במדינת ישראל אין אפשרות לנישואים חד מיניים

ככה שההצעה שלך לא אקטואלית
 
אני הצגתי רק עובדות

על איזו מהן אתה חולק?
כמובן, זו לא בדיוק חלוקה חד-משמעית מערב-מזרח, כמובן זה גם האינטרסים של האוליגרכים והמאבקים ביניהם, אבל האם הגיוני שולטר שטיינר, ויקטוריה נולנד, ביידן וכל השאר הטריחו עצמם למיידן רק למען אוליגרך זה או אחר?
 

ערפל10

New member
איזה מצחיק אתה


עוד מזמן הצבעתי על בעייתך העיקרית: היעדר מסוגלות למחשבה ביקורתית. בן אדם אומנם לא היה מאוד בכיר במערכת, אבל ראה אותה מבפנים והוא מדבר ומספר. המידע שהוא מספק הינו בעל ערך רב מאוד, ואפילו תואם את האג'נדה שלך. לעומת זאת אתה מסנן אותו כי האישיותו איננה מתאימה לך. יחד עם זאת אתה באדיקות אוסף מידעים סוג ז' מבלוגים למיניהם וכלי תיקשורת תעמולתיים שלא טובים בכלום מהערוצים הפדרליים וכך חי לך בעולם הדימיוני.
 
למעלה